Sinds IN THE MOUTH OF MADNESS niet meerquote:
Dennis Hopper zei laatst in een interview dat dat hele boek vol lulkoek staat.quote:Op zondag 18 september 2005 16:41 schreef Plastic_Power het volgende:
Easy Riders, Raging Bulls van Peter Biskind. Een must voor liefhebbers van Amerikaanse cinema uit de laat jaren zestig en jaren zeventig.
[afbeelding]
Ik vraag me af of Dennis Hopper zich die periode nog kan herinnerenquote:Op zondag 18 september 2005 17:02 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dennis Hopper zei laatst in een interview dat dat hele boek vol lulkoek staat.
Da's in het Engels. Maar het is niet echt representatief eigenlijk...het is meer een leuk naslagwerk om doorheen te bladeren.quote:Op maandag 19 september 2005 00:01 schreef Timo20 het volgende:
Boeken over films heb ik niet, wel een aantal jaar oude cd-rom met een film guide
Lezen over films vind ik wel leuk, maar doe t meer op internet (uiteraard), magazines en de krant.
Maar t boek dat Mike "voorstelt" in de OP is wellicht wel een mooi begin
Is t in t Engels of in t Nederlands?
Ik heb een tijdlang een enorme filmencyclopedie fetish gehad.quote:Op zondag 18 september 2005 12:37 schreef Mike het volgende:
Dat je het leuk vindt om films te kijken lijkt me logisch, ander klikte je niet op dit topic. Maar hoeveel van jullie lezen ook regelmatig boeken over films, regisseurs of filmmaatschappijen?
Bij play.com is hij uiteindelijk goedkoper (geen verzendkosten en geen invoerheffing en btw)quote:Op maandag 19 september 2005 15:59 schreef Hare het volgende:
Hier kun je hem een stuk goedkoper kopen
Lettergroottequote:Op maandag 19 september 2005 16:14 schreef sampoo het volgende:
[..]
Bij play.com is hij uiteindelijk goedkoper (geen verzendkosten en geen invoerheffing en btw)
Cinema Year By Year, 1894-2005
Maar hoe ziet zo'n boek eruit. Is elke volgende editie uitgebreider of halen ze stukken eruit om plaats te maken voor de films uit 2005? Want ik zie dat de 2005 editie 880 pagina's is terwijl de 2004 editie maar liefst 1024 pagina's telt. Wat voor info is er te vinden?
[edit]
Ik zie dat er mogelijk een Britse en een Amerikaanse variant bestaat;
link 1
link 2
Ik denk dat ik de 2004 in de gaten hou.![]()
Kinkyqueenquote:Op zondag 18 september 2005 13:10 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Sinds IN THE MOUTH OF MADNESS niet meer
[afbeelding]
Die blauwe is mijn favoriet, dat is the psychotronic encyclopedia of film met surprise, surprise obscure rommel
Heerlijk dik boek en absoluut niet duur
ABC in de Kalverstraat zal hem wel hebben, anders mischien www.silverscreen.nlquote:Op maandag 19 september 2005 17:17 schreef el_hombre het volgende:
Kinkyqueen
Weet jij toevallig waar ik dat boek zonder credit card kan kopen?
Dat is in ieder geval een man met een verhaal, zowel qua film als prive.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:14 schreef California het volgende:
Polanski komt er ook aan zag ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |