Zijn daar nog caps oid van?quote:Op zondag 18 september 2005 11:36 schreef MissX het volgende:
Het hoogtepunt van gisteravond vond ik toch wel de douchescene met de plantjes toen heb ik echt zitten janken van het lachen.
?????????????quote:Op zondag 18 september 2005 11:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Menno is mijn nieuwe held in het BB-huis
Ze hebben toch officieel niks? dus waarom zou hi dan rekening met haar houden?quote:Op zondag 18 september 2005 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het wel komisch dat Menno in het begin zei dat ie niet zou neuken in het huis uit respect voor zijn ouders. Nou, ik ben er ondertussen van overtuigd dat ie nog echt wel een keer los gaat.
En met een beetje teasen is verder toch niks mis, zo lang je maar niet echt iets doet hoeft Ingrid er geen probleem mee te hebben...
Ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 11:38 schreef lennardn het volgende:
Menno is idd een sletje, wilde zelfs Natte Lee pakken in het bad toen Dido niet lukte.
Dan klopt die band gewoon nietquote:Op zondag 18 september 2005 11:37 schreef MissX het volgende:
Ik denk dat Dido de band niet wil terugzien. Als ze dat doet, moet ze zichzelf echt doodschamen
Inderdaad hij was echt te triest voor woorden, wat een looser zeg.quote:Op zondag 18 september 2005 11:38 schreef MissX het volgende:
[..]
?????????????
Hij was echt super triest bezig, echt zo een gozer die je in de kroeg op een gegeven moment een klap op ze smoel geeft. Omdat ie ze handen niet kan thuis houden.
quote:Op zondag 18 september 2005 11:38 schreef Djoj het volgende:
Offtopic...mooi liedje is zeker een mooi liedje![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 11:36 schreef MissX het volgende:
Het hoogtepunt van gisteravond vond ik toch wel de douchescene met de plantjes toen heb ik echt zitten janken van het lachen.
Idd, ze heeft er spijt van en maakt zich gigantisch druk over wat anderen van haar denken (incl haar vrienden dus thuis voor de buis).quote:Op zondag 18 september 2005 11:39 schreef Remzz het volgende:
Dido wil gewoon van iemand horen dat het niet waar is, en dat zei zich heel netjes heeft gedragen. Als ze er zelf namelijk zo zeker van was dat het niet waar was, was ze de discussie ook niet aangegaan.
Nou. Dido en Nathalie leken er helemaal geen problemen mee te hebben.quote:Op zondag 18 september 2005 11:38 schreef MissX het volgende:
[..]
?????????????
Hij was echt super triest bezig, echt zo een gozer die je in de kroeg op een gegeven moment een klap op ze smoel geeft. Omdat ie ze handen niet kan thuis houden.
quote:Op zondag 18 september 2005 11:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan klopt die band gewoon niet
Dido heeft teveel klasse om zich te schamen
quote:Op zondag 18 september 2005 11:38 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Zijn daar nog caps oid van?
Dat was echt 10 m voordat ik ging slapen...
Echt prachtigquote:Op zondag 18 september 2005 11:36 schreef MissX het volgende:
Off topic, wie is die superheld in jouw avatar?quote:Op zondag 18 september 2005 11:41 schreef lennardn het volgende:
WHhahaa Ingrid zegt : Ik ben gewoon vergiftigd door iets,....ja de ALCOHOL muts !
Omat ze allebei dickteasers zijn die alleen om hem lachen. Menno wordt gewoon strontgeil van drank, die zie ik nog wel een keer op Chantal eindigen. Jouw heldquote:Op zondag 18 september 2005 11:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou. Dido en Nathalie leken er helemaal geen problemen mee te hebben.
Ze deden zelfs lekker mee.![]()
Degenererend... (wie zei dat ook alweer in bb rijk& arm?)quote:Op zondag 18 september 2005 11:34 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ze vind het denigerend idd (eh schrijf ik dat goed:?)
me too, hij heeft niets gedaan wat die vrouwen niet wilden hoor. Ze waren er ook zelf bij. En volgens mij is het lang niet zo serieus tussen Menno en Ingrid en weten ze dat ook van elkaar...quote:Op zondag 18 september 2005 11:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 11:41 schreef MissX het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste foto is briljant. Ligt miss Dildo als een dweil op de grondquote:Op zondag 18 september 2005 11:41 schreef MissX het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeanettequote:Op zondag 18 september 2005 11:43 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Degenererend... (wie zei dat ook alweer in bb rijk& arm?)
quote:Op zondag 18 september 2005 11:43 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Degenererend... (wie zei dat ook alweer in bb rijk& arm?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |