Das inderdaad heerlijkquote:Op maandag 19 september 2005 21:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ging van 36 naar 70... heerlijk
Maar je hebt 600 dvd's en geen breedbeeld televisie...quote:Op maandag 19 september 2005 21:14 schreef Sai het volgende:
Op zich kijk ik toch alleen maar Poolse kamerdrama's, dus echt heel veel maakt het niet uit.
Ik ben zò uniek.quote:Op maandag 19 september 2005 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar je hebt 600 dvd's en geen breedbeeld televisie...![]()
Ik ben sinds zaterdag van 82cm naar 133x74 gegaan (breedbeeld beamer + scherm)quote:Op maandag 19 september 2005 21:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ging van 36 naar 70... heerlijk
Hoe heb je je dvd speler dan aangesloten?quote:Op maandag 19 september 2005 21:39 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb een tv zonder scart aansluiting.
Altijd baas boven baas
Beneden in de huiskamer maar kijk ook vaak dvd's op mijn pcquote:Op maandag 19 september 2005 21:42 schreef Dizer het volgende:
Hoe heb je je dvd speler dan aangesloten?
Haha, je bent al de zoveelste die er naartoe wilt. Is echt zeer veel vraag naar en alles is dan ook al uitverkocht. Ben ik ff blij dat ik al 8 kaartjes had gehaaldquote:Op maandag 19 september 2005 19:54 schreef Mikkie het volgende:
Hey Hare, jij werkt bij de Lux zag ik hè?
Weet jij toevallig of er nog kaarten liggen voor dat opvoedingsdebat dat volgende week maandag in de Lux is? Ik heb nog geen kaarten gehaald, maar wil er eigenlijk wel naartoe, dus als jij toevallig weet hoeveel kaarten er nog zijn, weet ik hoeveel haast ik moet maken
Dat had ik ook toen ik voor het eerst mijn beamer aansloot. Ik ben van 72CM 4:3 naar 170CM (horizontaal) gegaan. Wow!quote:Op maandag 19 september 2005 21:39 schreef AntiChrist het volgende:
Ik ben sinds zaterdag van 82cm naar 133x74 gegaan (breedbeeld beamer + scherm)
En ik moet zeggen dat ik sinds zaterdag niks anders meer doe dan spelletjes en films kijken op de Beamer(ben er ook achter dat component toch nog een stuk heerlijker beeld geeft dan RGB Scart) en sowieso is Army of Darkness in het Groot kijken 1 groot stuk geilheid
Al 3x gezienquote:Op maandag 19 september 2005 21:42 schreef Dizer het volgende:
WOW.... Serenity (Film van FireFly) gaaaaaat zoooo gaaaaaf worden![]()
![]()
24 ruledquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al 3x gezien![]()
Net eindelijk 24 Seizoen 2 gekregen van vriend
Bitch from hellquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan ook
Ik irriteer me er iig niet aan
Irriteer me eerder aan Mevrouw Palmer
Ken dat, wil je eigenlijk 1 of 2 dvd's loop je op een gegeven moment met 7 van die dingen in je handen, krijg je opeens een bepaald schuldgevoel en koop je toch maar heelmaal niks.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:46 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag alle dvd's die ik in mijn handen had, weer terug gelegd bij de Fame. Toch maar niks gekocht.... wel 115 euro aan kleding, maar das weer een andere verslaving
Ik zou altijd Regio 1 nemen...die heeft verreweg de mooiste extra's.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil graag Return of the Living Dead op DVD kopen. Welke versie kan ik het beste halen? De R1 ziet er wel goed uit.
de R2-UK heeft daarentegen meer van de originele soundtrack.. (geen van beiden hebben de volledige originele soundtrack wegens rechten...) maar ik zou ook voor de R1 gaan van MGM.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zou altijd Regio 1 nemen...die heeft verreweg de mooiste extra's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |