ik denk dat ie voorlopig out of print is, FRS heeft hem ook al niet meer online staan nl.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Chielus het volgende:
[..]Tja als je daar bang voor bent....
Als je nou sociaal bent zou ik zeggen Bel even naar MM en vertel anoniem dit verhaal en dat ze die DVD nog een x in de bestelling moeten zetten.
Eigenlijk vind ik het gewoon een trieste naaistreek.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hehe... op zich wel een strakke actie, maar wel vrij lullig voor degene van wie ie eigenlijk was
een brutaal mens heeft de halve wereldquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef Durbin het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het gewoon een trieste naaistreek.![]()
True.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
een brutaal mens heeft de halve wereld
Klootzakken bij de MediaMarktquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef Durbin het volgende:
[..]
Zou je denkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
Klootzakken bij de MediaMarkt
Volgens mij is dat de persoon wiens dvd nu foetsie is
Zonde, hij had zo mooi gestaan tussen de andere titels in deze collectie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
Klootzakken bij de MediaMarkt
Volgens mij is dat de persoon wiens dvd nu foetsie is
Ik vind dat het personeel gewoon beter had moeten navragen of het wel de juiste persoon was.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef Durbin het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is er ook nog iets als goed fatsoen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik vind dat het personeel gewoon beter had moeten navragen of het wel de juiste persoon was.
Wat heeft god ermee te maken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:28 schreef kinky_queen het volgende:
O mijn god...
U riep?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:28 schreef kinky_queen het volgende:
O mijn god...
hadden ze geen Sweet September?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:08 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Heb ik gister binnengekregen en s'nachts nog bekeken.. vind het best een goede film![]()
(alleen jammer van de snapperuitvoering, had hem liever in een keepcase gezien).
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hadden ze geen Sweet September?
Sukkel.quote:
tss... jullie beetje pimpen met dvd's en dan mag ik dat niet doen.. waarvoor sta ik anders in de opquote:
Beetje ontopic gaan postenquote:
Sorry, zal weer offtopic gaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Beetje ontopic gaan posten.
Ongelijke strijd aangezien de DVD-installatie een mute-knopje heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:37 schreef furanku het volgende:
De bekende vraag is gesteld dus neem ik aan?
Je dvd's weg of ik weg
Nou, dan was de keuze wel heel makkelijk... vrouwtje weg. Vrouwtje is geen 5000 euro waardquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:37 schreef furanku het volgende:
De bekende vraag is gesteld dus neem ik aan?
Je dvd's weg of ik weg
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ongelijke strijd aangezien de DVD-installatie een mute-knopje heeft.
Hare enquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
Ik ga naar een Russische film kijken (met dank aan Hare) en dan slapen... Weltrusten
Tijd om de policy te herschrijven danquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hare enin dezelfde zin gebruiken is tegen de policy
.
Aha, dus daarom is die hare-fan ook gebanned ofzo. Hij mag gewoon niet meer postenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hare enin dezelfde zin gebruiken is tegen de policy
.
Normaal gezien krijg je daar een ban en een lobotomie voor, maar dat tweede was niet meer nodig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Aha, dus daarom is die hare-fan ook gebanned ofzo. Hij mag gewoon niet meer posten
zoals?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef kinky_queen het volgende:
Sukkels
Eindelijk weer s wat wishlist spul kunnen bestellen
![]()
die had je ook al eens eerder besteld toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef kinky_queen het volgende:
[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #13
Ow, hij was zelf al wat wijzer geworden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Normaal gezien krijg je daar een ban en een lobotomie voor, maar dat tweede was niet meer nodig.
Klopt, die liggen nu bij de TPGquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef pascalheister het volgende:
die had je ook al eens eerder besteld toch?
volgens mij hebben ze bij de tpg nog meer dvd's dan wij allemaal hierquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Klopt, die liggen nu bij de TPG
![]()
Ik wou Immortals halen, maar ik twijfelde enorm tussen de 1disc en de 2disc versie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:18 schreef kinky_queen het volgende:
Iets zegt me dat je ons ook laat weten wélke dvd
![]()
Als ze dat nou eens deden met Alfred J Kwak maar dan complete serie. En ook met Niels Holgerssonquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:29 schreef pascalheister het volgende:
Teddy Ruxpin op dvd
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=4169
Als CDWow aangeeft dat het pakketje verzonden is en dat jij 2 weken na dato nog niets hebt ontvangen, zou ik mij inderdaad zorgen moeten maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef Shogo het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken als een pakje van cdwow na 2 weken nog niet binnen is? Krijg het normaal altijd wel zo rond de 5 a 7 dagen binnen.
jep die van mij ook. The Rules Of The Game (Criterion) is na 12 dagen nog niet binnen. M`n Aviator SE is ook nog steeds niet binnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze bij de tpg nog meer dvd's dan wij allemaal hier
Ik ga morgen kijkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef Timo20 het volgende:
Prijzencircus is trouwens weer bezig bij V&D. Vanmorgen weer 6 dvd`tjes mee genomen![]()
koopzondag daar??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |