Eh dat was afgelopen februari/maart, gekocht van mijn eigen centjesquote:Op zondag 18 september 2005 18:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Pics?Was alweer vergeten dat jij ook zo een verwend joch was
Na een tijdje was ik er ook wel op uitgekeken hoorquote:Op zondag 18 september 2005 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij zeiden jullie enkele maanden geleden nog dat je al dat stunten wel gezien had op al die filmpjes enzo, en dat het onnodig was daar zoveel foto's van te posten.
Al konden jullie je dan wel voorstellen -dat-het-dan-wel-heel-leuk-moet-zijn-om-erbij-aanwezig-geweest-te-zijn.![]()
![]()
![]()
Het is veel leuker om in het echt te zienquote:Op zondag 18 september 2005 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden jullie enkele maanden geleden nog dat je al dat stunten wel gezien had op al die filmpjes enzo, en dat het onnodig was daar zoveel foto's van te posten.
Al konden jullie je dan wel voorstellen -dat-het-dan-wel-heel-leuk-moet-zijn-om-erbij-aanwezig-geweest-te-zijn.![]()
![]()
![]()
Reeds aangepast.quote:
Idd, ik was bij Wheelieday eigenlijk al na een kwartier uitgekeken.quote:Na een tijdje was ik er ook wel op uitgekeken hoorZie veel lievere een dikke SS voor het stoplicht een stoppie neerzetten of op de snelweg met een wheelie langsstuiven
In Tholen was een stuntwedstrijd met een stuk of 15 deelnemers die mekaar gek aan het maken waren om steeds verder te gaan.quote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef hicham het volgende:
Als ie een tijdje bezig is geweest zie je dat ie zelf ook geen variatie meer heeft en dingen aan het herhalen isDaarom heb ik ook op het feedback blaadje geschreven "meer / verschillende stuntrijders" als overweging voor een volgende streetfighterday
De pen mocht ik houden dus nu heb ik een Streetfighter Day pen waarmee ik kan patsen
En ze zijn tof geflitstquote:Op zondag 18 september 2005 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
Hey, allemaal een toffe dag gehad dus@street or track!![]()
quote:
Ja wel maar bedacht me op het laatste moment. Ben huizen wezen kijken in Dordt want ik heb besloten z.s.m. een leuk huis te zoeken en financiering te regelen. Ben het graf hoeren zat hieroquote:Op zondag 18 september 2005 21:50 schreef hicham het volgende:
[..]Je mocht van het vrouwtje dus niet naar de SFday?
![]()
@Pepijn, had volgens mij ook filmpjes gezien van die lijpo's in de gekste standjesWat ik wel altijd gevaarlijk vind is dat als iemand voorop gaat hangen en dat de berijder een stoppie maakt. Zodat degene die voorop hangt wat vonken maakt met z'n helm. Als het mis gaat ligt het hoofd van de andere stuntrijder gelijk onder het voorwiel
![]()
(meestal een vrouw dus wat dat betreft boeit het niet
![]()
![]()
)
ik slapen
Je bent anders al een uur op M-F bezig zag ik.quote:
En hoe lang woon je daar nou al alles bij elkaar.quote:
Mja, vind het "enger" dat er iets met iemand zijn handen gebeurt qua klem tussen wielen enzo.quote:Op zondag 18 september 2005 21:50 schreef hicham het volgende:
@Pepijn, had volgens mij ook filmpjes gezien van die lijpo's in de gekste standjesWat ik wel altijd gevaarlijk vind is dat als iemand voorop gaat hangen en dat de berijder een stoppie maakt. Zodat degene die voorop hangt wat vonken maakt met z'n helm. Als het mis gaat ligt het hoofd van de andere stuntrijder gelijk onder het voorwiel
![]()
(meestal een vrouw dus wat dat betreft boeit het niet
![]()
![]()
)
Dat is het principe van lurken chefquote:Op zondag 18 september 2005 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
Je bent anders al een uur op M-F bezig zag ik.![]()
![]()
[quote:En hoe lang woon je daar nou al alles bij elkaar.![]()
met geld smijten noem ik dat, 2 keer verhuizen in een half jaar.![]()
Al 5 jaar..tenminste zo lang als ik huizenbezitter ben.quote:Op zondag 18 september 2005 22:12 schreef Makster het volgende:
MAarja over dat ideale moment, dat zeggen ze iedere keer
Qua kosten een vloer van de Ikea met 10 % korting, wat verf en vloerbedekking. Mijn schoonpa is schilder, veel zelf gedaan en eigenlijk alleen de vloerbedekking laten doen. Qua kosten heelveel kwijt aan meubels enzo maar die gana toch meequote:Op zondag 18 september 2005 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Al 5 jaar..tenminste zo lang als ik huizenbezitter ben.![]()
En geen kosten, je hebt toch behangen, misschien zelfs vloerbedekking gelegd.![]()
De buurt is het eerste waar wij altijd naar keken, even de auto parkeren en een ferme wandeling maken.![]()
Maar jullie hebben tenminste een half jaartje kunnen hokken, dus het huis zal zijn doel wel hebben gehad.![]()
![]()
![]()
quote:
Ik haat winkelen.... behalve bij IKEA !quote:Op zondag 18 september 2005 23:20 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriendin werkt er naast haar studie en dus ook nog is 10% korting
Ons huis is een soort van voorbeeldkamer van ikea meubelen![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 21:58 schreef Makster het volgende:
Als ik uit mijn werk kom wil ik eerst rukken, dan met RUST op de bank hangen.
quote:Op zondag 18 september 2005 22:27 schreef Makster het volgende:
HAd ook al doe om hier max een jaar te wonen en idd ook om gelijk ff te kijken hoe dat nou is dat samenwonen dat doen we dus ook nooit meer![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben ik al aan het werk.quote:Op maandag 19 september 2005 00:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kzal maar eens naar bed.. 8 uur moet ik al weer opstaan![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 23:20 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriendin werkt er naast haar studie en dus ook nog is 10% korting
Ons huis is een soort van voorbeeldkamer van ikea meubelen![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 08:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had vanmorgen niet echt zin in om het bed uit te komen![]()
En dan is ze eigenlijk studente.quote:Op maandag 19 september 2005 08:55 schreef hollander172 het volgende:De ene werkt voor Randstad en de ander voor Ikea, ik zeg mijn vertrouwen in u beiden met terugwerkende kracht op.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |