Stoere picquote:
Ik weet dat het daar bij jullie iets schoner is en de lucht iets meer zuurstof bevat maar het stijgt nu wel aardig naar je hoofd.quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Goh hoe zouden ze toch aan de naam ONZIN zijn gekomen
quote:Op maandag 19 september 2005 22:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
Had een mooie reply klaar maar we moeten ook aan de kindertjes denken die hier komen.![]()
![]()
klikte net op tijd op stop tijdens het invoeren.
![]()
Nicequote:Op maandag 19 september 2005 21:48 schreef yup het volgende:
ZX6-R 25 kw![]()
TERING
Opbokken met die bimmer gewoon keihard paar maanden sparen en dan zoeits halen![]()
![]()
Meer naar (h)adrian net hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
HeH, er lezen minderjarigen onder de 21 mee hoor.![]()
Dit stinkt allemaal naar ome Willem.![]()
[afbeelding]
Altijd lullig als hij het hier wel doet, but editted@corrected links.quote:
Idd, was overigens echt net op tijd, dacht dat ie al geplaatst was en ik weer moest gaan censureren enzo.quote:
Ja paps.quote:Op maandag 19 september 2005 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
HeH, er lezen minderjarigen onder de 21 mee hoor.![]()
quote:
Oeeh baby talk dirty to mequote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja paps.![]()
[..]
Klysma enzo.
Tering, moet meteen weer aan ene P. Brard denken..........![]()
Ik heb tegenwoordig 's avonds school dus ik kan maandags, dinsdags en donderdags lekkere rebbelerenquote:Op maandag 19 september 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je broer is zeker al naar bed, en jij bent weer de rebel.![]()
![]()
Broerlief is iig wat minder "extreem" ingesteld.quote:Op maandag 19 september 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je broer is zeker al naar bed, en jij bent weer de rebel.![]()
![]()
Zolang "opperpaps" Pep hier nog vertoeft moeten we het maar even binnen de perken houden.quote:Op maandag 19 september 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Oeeh baby talk dirty to me![]()
Mevr. P Brard moet haar poep bij haar houden
Hij laat zich vaak verleiden door mijn gedrag met de motor in de stadquote:Op maandag 19 september 2005 22:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Broerlief is iig wat minder "extreem" ingesteld.
Toch geinig hoe dat kan bij tweelingen.![]()
Je kan gewoon langs komen hoor, doen we ff een rondje op het dakterrasquote:Op maandag 19 september 2005 22:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zolang "opperpaps" Pep hier nog vertoeft moeten we het maar even binnen de perken houden.Welke parking moest ik ook alweer naartoe komen zo?
![]()
![]()
D'r zwerft hier ergens iemand rond met een avatar van genoemde en elke keer dat ik die zie ik die kop voor me als ze d'r volspuiten.Met water weliswaar, laten we mevrouw Brard vooral niet betichten van seksuele escapades.
![]()
Nope, trek de CR open dit weekend en ik kom hem brengen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef Makster het volgende:
Hee peppo, als ik nou is een mooie a4 envelop met postzegels naar je toe stuur past daar dan het
wph van de cr in
Nick zag van het weekend je avatar en zei gelijk: hee pap, dat is toch dat spelletjûh?!quote:Op maandag 19 september 2005 22:34 schreef hollander172 het volgende:
Zolang "opperpaps" Pep hier nog vertoeft moeten we het maar even binnen de perken houden.![]()
sex-parkeerplaatsen.nl ofzo, zit er hier 1 op 500 meter vandaan.quote:Welke parking moest ik ook alweer naartoe komen zo?![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Je kan gewoon langs komen hoor, doen we ff een rondje op het dakterras![]()
![]()
Ik vind staat van de motor belangrijker dan kleur, zolang het maar geen lelijke gay kleuren zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 22:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nice![]()
Maar wil je voor die kleur gaan of ...Ik heb het al eerder gezegd, maar groen is gewoon mooier
Ik ging eerder ook telkens voor de 95/96 modellen, maar zodra ik voor de 1998 ging vond ik de bouwjaren ervoor er een beetje ouderwets uitzien eigenlijk.
Wat minder 'blits'
![]()
Vanaf 1998 zit je eigenlijk nog goed, en dan nog heb ik zelf weleens het idee van ouderwets naast al die scherpe nieuwe modellen
quote:Op maandag 19 september 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
Nick zag van het weekend je avatar en zei gelijk: hee pap, dat is toch dat spelletjûh?!
Als hij blauw is heb je gewonnen heH?!
![]()
Hier zit er eentje tussen Utrecht en Hilversum in, moest op het verkeerde moment pissen.quote:sex-parkeerplaatsen.nl ofzo, zit er hier 1 op 500 meter vandaan.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 22:41 schreef yup het volgende:
[..]
Ik vind staat van de motor belangrijker dan kleur, zolang het maar geen lelijke gay kleuren zijn.
Groen of kleurtje in advertentie is very nice indeed.
En je kan wel praten over '98 modellen maar geld groeit me niet op me rug hoorben student met een ZEER drukke tijdsplanning
Maar ik denk dat ik misschien wat extra ga werken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |