Dan moet je toch echt beter kijken maatje !quote:Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in die single post zie ik niet echt een bekende hoor![]()
Je laat je gewoon niet al te vastbinden.quote:Op maandag 19 september 2005 21:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee man !
Zou wel wat zijn trouwens.... maar ik ga niet vreemd.
Dat letten op detail, is dat nou je vrouwelijke kant?quote:Op maandag 19 september 2005 21:16 schreef Patrick281 het volgende:
Bosweg > motorpak.
De link zag ik pas met voorgenomen quote.![]()
Ik denk eerder dat het mijn motormeet kant is en ik Riet dit jaar dus nog een keer gemeet heb.quote:Op maandag 19 september 2005 21:21 schreef hollander172 het volgende:
Dat letten op detail, is dat nou je vrouwelijke kant?Ik zag het echt niet hoor, boeien wat voor pak iemand aan heeft.
![]()
Tenzij ze tweeling zijn en ik ze niet uit elkaar kan houden.![]()
Ik zie iets zwarts.quote:Op maandag 19 september 2005 21:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt beter kijken maatje !
Man ik ben dat na een paar minuten al vergeten.........quote:Op maandag 19 september 2005 21:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het mijn motormeet kant is en ik Riet dit jaar dus nog een keer gemeet heb.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 21:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt beter kijken maatje !
RWD is altijd feest, helemaal in de regenquote:Op maandag 19 september 2005 21:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar naar een 1993Pontiac Firebird wezen kijken, maar die was toch iets te groot.
En ik had er minder gevoel bij dan met de Fiero, ondanks dat die Firebird veel moderner oogde.![]()
Vroeger heb ik een Camaro 5.7 liter Tpi gehad uit 1988, die was toen 8 jaar oud dus reken maar uit wat vroeger is.![]()
En die Fiero trekt echt wel van onderuit met die 3.0 liter V6.
Niks geen hoge toeren, bij 4.000 is het koppel enorm.![]()
Normaal blijf je daar ver van overigens.![]()
![]()
Wel leuk dat je met die achterwielaandrijving veel beter kan optrekken dan met voorwielaandrijving.
Dan slip je al gauw te snel door. Moet jij herkennen.![]()
Alleen met de winter was die Camaro niet grappig, de V8 draaide op stationair al zo sterk dat hij meer zin had om over de voorwielen rechtdoor te gaan over opgevroren ijs dan de bewegingen van het stuur te volgen.![]()
[..]
Ow, die met die flaporen.![]()
Jij bent ook een lurker geloof ik @ MF.![]()
Coole bike, zou het van hemzelf zijn, of betreft het een proefritje op iemand anders zijn fiets.![]()
quote:
Er stond ook uitgebreide foto's hier bij aankoop van het donkere pak.quote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef hollander172 het volgende:
Man ik ben dat na een paar minuten al vergeten.........![]()
Bukken... ik wel jongere mannenquote:Op maandag 19 september 2005 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik nou gewonnen ondeugd?
Niet met dingen in natura aankomen want ik kruip niet op oude vrouwen.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
Er stond ook uitgebreide foto's hier bij aankoop van het donkere pak.
En vorig jaar heb ik hem wel 10 keer gemeet dat hij altijd blauw droeg.![]()
![]()
Een turk in een BMW, nee dat kan niet stuk.quote:Op maandag 19 september 2005 21:29 schreef yup het volgende:
En wie BMW beledigt is per definitie motorhater.
BMW is de enige automerk die alleen maar RWD heeft gebouwd.
RWD koekblik staat heel dichbij motoren.
Zo
Beat that vieze Amerikaanse en andere pauper auto's.![]()
HAhahahahahahhahaha LOLquote:
na 6 verschillende BMW's gereden te hebben kan ik me in jouw standpunt best wel vinden hoorquote:Op maandag 19 september 2005 21:33 schreef yup het volgende:
Hey sorry voor me automobiele propoganda in jullie motor fap topic maar er moet effe tegengas gegeven worden voor die amerikaanse knakenbakken
Jij met je poep BMW'squote:Op maandag 19 september 2005 21:29 schreef yup het volgende:
En wie BMW beledigt is per definitie motorhater.
BMW is de enige automerk die alleen maar RWD heeft gebouwd.
RWD koekblik staat heel dichbij motoren.
Zo
Beat that vieze Amerikaanse en andere pauper auto's.![]()
Ach, als je 2-3 jaar motor rijdt dan neem je die woorden over je Beemer wel terug.quote:Op maandag 19 september 2005 21:33 schreef yup het volgende:
Hey sorry voor me automobiele propoganda in jullie motor fap topic
quote:Op maandag 19 september 2005 21:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij met je poep BMW'sTering MOF
![]()
soory LB, Ondeugend, OPM en ander gespuis wat 4 meter bij de grens vandaan woont![]()
Nou vooruit dan mits je een double sided strapon en voldoende glijmiddel gebruikt.quote:Op maandag 19 september 2005 21:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bukken... ik wel jongere mannen
Anale behandeling !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |