Dat komt goed!quote:Op zondag 18 september 2005 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ik niet, maar we hebben een deel van, en het merk en type auto.
Nee, ik was waslijnen voor mijnquote:Op zondag 18 september 2005 15:40 schreef melismay het volgende:
Trouwens, hebben alle die-hard slowchatters ineens een leven ofzo!?
Wat schattig van jequote:Op zondag 18 september 2005 18:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee, ik was waslijnen voor mijnmammie aan het ophangen
quote:Op zondag 18 september 2005 18:18 schreef nixxx het volgende:
schaap zijn als je moet rijden ook niet
Ik heb nou vieze handen van het schuren/verven van een roestig stuk profiel waar de ogen voor de lijnen aanhingenquote:
Slecht voor je bloeddrukquote:
Oe, stoere mannen met vieze handenquote:Op zondag 18 september 2005 18:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb nou vieze handen van het schuren/verven van een roestig stuk profiel waar de ogen voor de lijnen aanhingen
Daar krijg je als vrouw alleen maar ontstekingen vanquote:Op zondag 18 september 2005 18:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe, stoere mannen met vieze handen
Ik zeg niet dat je aan mij moet komenquote:Op zondag 18 september 2005 18:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Daar krijg je als vrouw alleen maar ontstekingen van![]()
Jij wacht nog op Viper hequote:Op zondag 18 september 2005 18:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je aan mij moet komen
Ik wacht op mijn droomvent, die mij ook nog leuk moet vinden...quote:Op zondag 18 september 2005 18:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jij wacht nog op Viper he
maar nu ben ik echt weg.... echt waar!
Ik wil ook biefstukjes nixxxquote:
Dan jij gewoon van de week ook hequote:Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef melismay het volgende:
Hahaha, dat klinkt allemaal veel beter dan het eten wat ik heb gehad
Zo hopeloos dan ??quote:Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef melismay het volgende:
Hahaha, dat klinkt allemaal veel beter dan het eten wat ik heb gehad![]()
? Snap je zin niet....quote:Op zondag 18 september 2005 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan jij gewoon van de week ook he
Daarom wil ik ook hee snel op mezelfquote:Op zondag 18 september 2005 18:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zo hopeloos dan ??
Tja, dat krijg je als met de pot mee-eet . . .
Je kan ook zelf es gaan koken of mag je dat niet ??quote:Op zondag 18 september 2005 18:48 schreef melismay het volgende:
Daarom wil ik ook hee snel op mezelf![]()
Dat jij van de week dan ook gewoon lekker gaat etenquote:
Ik kook ook regelmatig zelf al wel hoor!quote:Op zondag 18 september 2005 18:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je kan ook zelf es gaan koken of mag je dat niet ??
Owwwwww Nou maandag ga ik bij mijn oma eten en woensdag ga ik met Twist naar de macquote:Op zondag 18 september 2005 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat jij van de week dan ook gewoon lekker gaat eten
was ook wel lekker hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Kan toch ook lekker zijn Kim
@melis, de mac is goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |