Ik ben er toch liefjequote:Op zondag 18 september 2005 13:39 schreef Twisted_fok het volgende:
noujah, daar kan je ook single bij zijn. maar er is gewoon niemand
quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Hier liefje, Arnhem
hey geinig zie dat je in Utrecht woont daar werk ik
Zieltjequote:Op zondag 18 september 2005 14:47 schreef Viper_74 het volgende:
OMFG
ben je een keer aardig, is het te en vertrouwen ze je niet, gaan ze er iets achter zoeken. Zou die ziek zijn, volgens mij issie niet helemaal goed
quote:Op zondag 18 september 2005 14:47 schreef Viper_74 het volgende:
OMFG
ben je een keer aardig, is het te en vertrouwen ze je niet, gaan ze er iets achter zoeken. Zou die ziek zijn, volgens mij issie niet helemaal goed
Oe! Dawg neem het terug! Verkeerde moment!quote:Op zondag 18 september 2005 15:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Klinkt optimistisch. Hoe is het met de liefde?
Nee.quote:Op zondag 18 september 2005 15:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe! Dawg neem het terug! Verkeerde moment!
Just kiddin babe, just kiddin babequote:Op zondag 18 september 2005 16:13 schreef Twisted_fok het volgende:Ik was even druk met mn aankomende Vendex KBB avontuur
Liefdeloos he, zo staat het ermee Dawg. En bij jou.
echt waar?quote:Op zondag 18 september 2005 16:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Just kiddin babe, just kiddin babe
De eikels!quote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
echt waar?
Er is trouwens belachelijk weinig te vinden over de V&D zelf, over Vendex zelf wel een heleboel, maar ik wil de V&D
Waar was je!!!quote:Op zondag 18 september 2005 16:28 schreef Pheno het volgende:
Ik!
weg?quote:
Echt wel!quote:Op zondag 18 september 2005 16:28 schreef melismay het volgende:
[..]
De eikels!
Ben met je mail bezig hoor, maar ik word de hele tijd afgeleid![]()
En een plaatselijke supermarkt dan? Met van die chagerijnige kassamiepen?quote:Op zondag 18 september 2005 16:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Echt wel!Misschien moet ik mn V&D idee wat aan gaan passen
Ik weet alleen niet hoe. Vendex zelf is te overdreven denk ik. Vanavond maar even verder zoeken en denken
Die lees ik dan later wel, moet zo ook gaan koken geloof ik. Straks weer lekker naarUtrecht
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 16:40 schreef QyRoZ het volgende:
Hmmz. Geen eten in huis.
Ik vond de V&D nou juist zo'n geweldig ideequote:Op zondag 18 september 2005 16:43 schreef melismay het volgende:
[..]
En een plaatselijke supermarkt dan? Met van die chagerijnige kassamiepen?
quote:Op zondag 18 september 2005 16:45 schreef QyRoZ het volgende:
Dit bord hangt bij een lege winkelruimte op station Amersfoort. Volgens mij zit er ergens een spelfout in:
[afbeelding]
Misschien wel meer dan 1 spelfoutquote:Op zondag 18 september 2005 16:45 schreef QyRoZ het volgende:
Dit bord hangt bij een lege winkelruimte op station Amersfoort. Volgens mij zit er ergens een spelfout in:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |