Ruige plannen op zondag?quote:Op zondag 18 september 2005 11:03 schreef saaw het volgende:
[..]
dat dacht ik al, vandaar dat ik het zei
verder alles goed?
nog ruige plannen voor deze mooie zondag?
Heb er al 2quote:Op zondag 18 september 2005 11:28 schreef saaw het volgende:
wil iemand een zwartwitgeblokte stoel kopen?
Zo'n moment van stilte is toch altijd imposant. Ik kon het niet verhelpen om een traantje weg te pinken bij dit schitterende momentquote:
Fotooo's!quote:Op zondag 18 september 2005 11:28 schreef saaw het volgende:
wil iemand een zwartwitgeblokte stoel kopen?
Wat leuk, ga je m net zo moddervet maken als die kat van je filmpjequote:Op zondag 18 september 2005 11:32 schreef MaRySe het volgende:
vanavond half 7 baby poez halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij krijg een baby poesssss!quote:Op zondag 18 september 2005 11:32 schreef MaRySe het volgende:
vanavond half 7 baby poez halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 18 september 2005 11:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij krijg een baby poesssss!![]()
Mag ik aan je tepel likken?
Persoonlijk vind ik hem zo foeilelijk dat hij best okay is.quote:
Daar wil je nog niet dood op gevonden wordenquote:
Ik vind m foeilelijk, maar ik vind m dan niet okquote:Op zondag 18 september 2005 11:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik hem zo foeilelijk dat hij best okay is.
Je gaat zeker ruige dingen doenquote:Op zondag 18 september 2005 11:50 schreef saaw het volgende:
die stoel is geweldig
ik wil hem eigenlijk niet kwijt maar heb echt geen plek
en nu ga ik weg
dag
Poez is met de s breezahquote:Op zondag 18 september 2005 11:32 schreef MaRySe het volgende:
Je loopt een beetje achter wat dat betreftquote:Op zondag 18 september 2005 11:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Poez is met de s breezah
Over geniale topics gesproken:
[Paint] Adolf Wie???
Ikke 1tjequote:Op zondag 18 september 2005 11:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter wat dat betreftIk had er gisteren iets van 5 in gepost
Geniaal topic
Nu wel ja. Hoe was het gister?quote:
Ja klopt maar gister was ik er nietquote:Op zondag 18 september 2005 11:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter wat dat betreftIk had er gisteren iets van 5 in gepost
Geniaal topic
Ow toch wel leuk op zich, alleen niet zo heel veel bekenden. Schenen er juist wel veel te zijn maar ik ben ze allemaal misgelopen ofzoquote:Op zondag 18 september 2005 12:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu wel ja. Hoe was het gister?
en hoe is het met de smsjes afgelopen?quote:
Ah ik zie m alquote:
Haha het was hier ook behoorlijk koud. Om de een of andere reden ben ik nog even naar buiten gegaan.quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow toch wel leuk op zich, alleen niet zo heel veel bekenden. Schenen er juist wel veel te zijn maar ik ben ze allemaal misgelopen ofzoWas trouwens wel vrij koud vannacht zeg
Koud was het zeker.quote:Op zondag 18 september 2005 12:08 schreef Talena het volgende:
Ik ben verkouden
stomme koude nacht van gister
Neuh.. Was weinig wat dat betreftquote:Op zondag 18 september 2005 12:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha het was hier ook behoorlijk koud. Om de een of andere reden ben ik nog even naar buiten gegaan.Nog gescoord btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |