jah hoor,met jou? net zijn 2 vrienden langs geweest van biertjes drinkenquote:
das wel kutquote:Op zondag 18 september 2005 01:52 schreef TheSorrow het volgende:
Dus van gezelligheid kwam nix... ik was er niet bij met toen ze net begonnen waren met drinken, ik was er pas om kwart voor 11... leuk binnenkomen :S
staat op de vorige paginaquote:Op zondag 18 september 2005 01:52 schreef freiss het volgende:
[..]
jah hoor,met jou? net zijn 2 vrienden langs geweest van biertjes drinkenWat heb jij gedaan?
quote:
ey yo swa!quote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef MaRySe het volgende:
yo
Ja zeker ben ik nu stoer, ik ben hier nog om 3 uur in de morgenquote:Ben ik nu stoer?
Dankjequote:Op zondag 18 september 2005 03:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat blauw staat je trouwens wel goed hoor![]()
![]()
Best wel hé, maar ach, moet kunnenquote:Op zondag 18 september 2005 03:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
asje![]()
![]()
stomme humor om 4 uur 's nachts
Toch nog een keer slapen?quote:Op zondag 18 september 2005 03:58 schreef Imberr het volgende:
hmhm..
ik ga slapenben doodmoe
truste allemaal
He, kijk nouquote:Op zondag 18 september 2005 04:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Toch nog een keer slapen?
Weltrusten![]()
2 feestjes gehad... niet echt boeiend ofzoquote:Op zondag 18 september 2005 10:20 schreef Talena het volgende:
Wat stilte op de zondag morgen
Hoe was jullie zaterdagavond?
Gezelligquote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef brainster het volgende:
[..]
2 feestjes gehad... niet echt boeiend ofzo
Hoe was jouw zaterdagavond?
quote:Op zondag 18 september 2005 10:26 schreef Talena het volgende:
[..]
GezelligWas naar de film, ook niet echt boeiend
hahhah vet! Boeiend om te weten ook!quote:Op zondag 18 september 2005 10:39 schreef saaw het volgende:
hoi
beseffen jullie je wel dat er op dit moment waarschijnlijk ergens in australie een kangaroo klaarkomt?
blij dit medegedeeld te kunnen hebben ga ik nu een tosti eten
totzo
dat dacht ik al, vandaar dat ik het zeiquote:Op zondag 18 september 2005 11:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
hahhah vet! Boeiend om te weten ook!zonder jou had ik dit echt nooit kunnen weten! Bedankt he! Ik zal hier vast heel veel aan hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |