Geen idee, is toch ook niet echt belangrijkquote:Op zondag 18 september 2005 11:45 schreef Renesite het volgende:
D_H is toch geen 60 jaar he? ; staat in zijn profiel![]()
hehe.. als een kennis een jarige heeft, koop ik altijd iets met een irritant muziekje eronder.quote:Op zondag 18 september 2005 11:42 schreef es70 het volgende:
@dolle_ : had jij nou ook nog een ouder meisje. Tip: Laat ze geen Barbie's make-up gebeuren spelen. Mèn wat een irritant muziekje zit daar onder
.
neequote:Op zondag 18 september 2005 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jammer dat je nooit tijd hebt als er een paar op school zitten.
Nee, vind het alleen dan wel grappigquote:Op zondag 18 september 2005 11:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen idee, is toch ook niet echt belangrijk.
Flauhauwquote:Op zondag 18 september 2005 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. als een kennis een jarige heeft, koop ik altijd iets met een irritant muziekje eronder.
dat zeker nietquote:Op zondag 18 september 2005 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de schroefjes en handleidingen liggen straks door het hele huis![]()
59quote:Op zondag 18 september 2005 11:45 schreef Renesite het volgende:
D_H is toch geen 60 jaar he? ; staat in zijn profiel![]()
nee hoor.. da's meer om te kijken hoe ouders om gaan met dit gebeuren..quote:
alleen voor op haar eigen kamer.quote:Op zondag 18 september 2005 11:42 schreef es70 het volgende:
@dolle_ : had jij nou ook nog een ouder meisje. Tip: Laat ze geen Barbie's make-up gebeuren spelen. Mèn wat een irritant muziekje zit daar onder
.
goed geregeldquote:Op zondag 18 september 2005 11:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat zeker niet
ze mogen niet in de buurt van mijn "werkomgeving" komen.
anders meteen naar bed.
ze mogen alleen af en toe onder begeleiding kijken om nieuwsgierigheid te bevredigen
Wat is er grappig aanquote:Op zondag 18 september 2005 11:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, vind het alleen dan wel grappig
Foute berekeningquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 11:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee hoor.. da's meer om te kijken hoe ouders om gaan met dit gebeuren..De een heeft al 'lege batterijen' na een uur. probleem opgelost.
Nee, Ik zoek iemand met een grote kont.quote:Op zondag 18 september 2005 11:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga jij hondje helpen? Wat schattig.
Gewoonquote:
geloof t maar nietquote:Op zondag 18 september 2005 11:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Foute berekening![]()
[..]
![]()
Daarom hebben mijn ouders voor 2 jongens gekozen![]()
[..]
Nee, Ik zoek iemand met een grote kont.![]()
Puur kwaliteitsposts, zoveel zit ik helemaal niet in ONZquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Puur kwaliteitsposts, zoveel zit ik helemaal niet in ONZ![]()
Ahaa, iemand die terugleestquote:Op zondag 18 september 2005 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Altijd goed om te reflecteren.quote:
Oja? Misschien moet ik dat ook maar eens vaker doen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Altijd goed om te reflecteren.![]()
heel goed van jequote:Op zondag 18 september 2005 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het helpt wel hoor. Soms....quote:Op zondag 18 september 2005 12:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja? Misschien moet ik dat ook maar eens vaker doen.
Dankje.quote:
Wat is een spamer?quote:
Spamer is een overdadige spammer.quote:Op zondag 18 september 2005 12:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het helpt wel hoor. Soms....
[..]
Dankje.![]()
[..]
Wat is een spamer?![]()
Of een spammer met mate.quote:Op zondag 18 september 2005 12:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Spamer is een overdadige spammer.
Je enter zit vast.quote:Op zondag 18 september 2005 12:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat laatste ben jij niet.
Dus...
Nee!
Op den duur wel ja maar gelukkig is het bij Fok zo ingesteld dat als je aan het eind van de regel bent, je vanzelf naar een nieuwe regel gaat.quote:
Maar dat leest niet prettig.quote:Op zondag 18 september 2005 12:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op den duur wel ja maar gelukkig is het bij Fok zo ingesteld dat als je aan het eind van de regel bent, je vanzelf naar een nieuwe regel gaat.![]()
Ik span de kroon niet hoor, er zijn nog tig mensen die boven mij staan met hoogste dagaantal.quote:Op zondag 18 september 2005 12:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
jij spant de kroon
Totaal belachelijk
Da's rommelig, en mijn enter zou zich benadeeld voelen als ik deze niet af en toe zou gebruiken.quote:Op zondag 18 september 2005 12:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op den duur wel ja maar gelukkig is het bij Fok zo ingesteld dat als je aan het eind van de regel bent, je vanzelf naar een nieuwe regel gaat.![]()
Dat zou ik wel eens willen weten ja.. wie het hoogste dagaantal heeft..quote:Op zondag 18 september 2005 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik span de kroon niet hoor, er zijn nog tig mensen die boven mij staan met hoogste dagaantal.![]()
hehe.. eindelijk een mod die er iets van zegtquote:Op zondag 18 september 2005 12:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
jij spant de kroon
Totaal belachelijk
Er zijn er met meer geweest.quote:Op zondag 18 september 2005 12:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
jij spant de kroon
Totaal belachelijk
Iemand waarvan de naam begon met een B, die zat op 1560 ofzo. Dus ik ben nog niet eens halverwege.quote:Op zondag 18 september 2005 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens willen weten ja.. wie het hoogste dagaantal heeft..
Ik geef AMD64 wel een goede kansquote:Op zondag 18 september 2005 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens willen weten ja.. wie het hoogste dagaantal heeft..
Bengeltje?quote:Op zondag 18 september 2005 12:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Iemand waarvan de naam begon met een B, die zat op 1560 ofzo. Dus ik ben nog niet eens halverwege.![]()
damn.. behoorlijk onzinnig..quote:Op zondag 18 september 2005 12:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Iemand waarvan de naam begon met een B, die zat op 1560 ofzo. Dus ik ben nog niet eens halverwege.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |