quote:
Yeah rightquote:
zit wat inquote:Op zondag 18 september 2005 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De blauwe heeft altijd het laatste woord.
hij was de eerste modquote:Op zondag 18 september 2005 11:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind je? wie het eerst komt, het eerst maalt vind ik een sterkere.
Maar jij bent niet blauwquote:Op zondag 18 september 2005 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik was de eerste die je antwoord gaf
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Mogguh es70quote:
Hallo vroege vogelquote:Op zondag 18 september 2005 11:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hallo slowchatters
Is wel zoquote:
quote:
Goedemorgenquote:
Het is te koudquote:Op zondag 18 september 2005 11:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Hoe laat kom je deze kant op?
Nouja zegquote:
Wie wil je er dit keer op .quote:Op zondag 18 september 2005 11:17 schreef dolle_hond het volgende:
ff koffie pakken en dan weer hard verder met die kast
succes ermee.quote:Op zondag 18 september 2005 11:17 schreef dolle_hond het volgende:
ff koffie pakken en dan weer hard verder met die kast
Zal wel lukken , met 4 kinderen om je heen.quote:Op zondag 18 september 2005 11:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zo te zien aan wat ik er aan moet doen mezelf
ja, dat dubbelposten zou niet moeten kunnen, maar het kán wel. Echter, dit heb ik eigenlijk nooit. Het snel posten wil soms nog wel eens voorkomen.quote:Op zondag 18 september 2005 11:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
twee keer dubbelposten, maar dat schijnt weer anders te zijn dan
twee verschillende posts.![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal wel lukken , met 4 kinderen om je heen.
idd lekker handigquote:Op zondag 18 september 2005 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal wel lukken , met 4 kinderen om je heen.
Je gaat als een trein vandaag .quote:Op zondag 18 september 2005 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat dubbelposten zou niet moeten kunnen, maar het kán wel. Echter, dit heb ik eigenlijk nooit. Het snel posten wil soms nog wel eens voorkomen.
Nou en, je zou komenquote:
moah.. valt wel mee hoor..quote:Op zondag 18 september 2005 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gaat als een trein vandaag .![]()
Beebie zitquote:Op zondag 18 september 2005 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een van twee kan niet zonder volwassene daar heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |