ooh.. dat is ook zo hoor.. tussendoor werk ik aan mijn website.. zeker gisteren. Vandaag moet ik ook nog wat afmaken.. maar ik heb niet veel zin.quote:Op zondag 18 september 2005 10:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]zo kan ik ook ja
Ach ik maak er geen probleem van hoorhet zijn immers maar posten
Of juist op. Aantallen.quote:Op zondag 18 september 2005 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Jaguarized had gisteren 700+, daarbij val ik gelukkig compleet in het niet.
Dat heb ik ook wel eens dat ik geen zin heb mjaquote:Op zondag 18 september 2005 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dat is ook zo hoor.. tussendoor werk ik aan mijn website.. zeker gisteren. Vandaag moet ik ook nog wat afmaken.. maar ik heb niet veel zin.![]()
Moah.. dat denk ik niet. Als je mijn overal gemiddelde neemt is dat nu 13 geloof ik.. die van anderen is soms dramatisch hoger.quote:
Ik moet nog wat huisjes die te koop zijn toevoegen op mijn testsite.. zodat deze binnenkort live kan.quote:Op zondag 18 september 2005 10:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens dat ik geen zin heb mja
Ik moet nog een vriend toevoegen aan mijn vriendenlijst zooimaar niet echt veel zin in momenteel
Gister wel even met het actuele weer in afbeelding bezig geweest, effe nieuwe layout gegeven
Aha okequote:Op zondag 18 september 2005 10:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik moet nog wat huisjes die te koop zijn toevoegen op mijn testsite.. zodat deze binnenkort live kan.
Mag ik ook mee doenquote:
Het weer interesseert jou dan ook veel meer.quote:Op zondag 18 september 2005 10:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens dat ik geen zin heb mja
Ik moet nog een vriend toevoegen aan mijn vriendenlijst zooimaar niet echt veel zin in momenteel
Gister wel even met het actuele weer in afbeelding bezig geweest, effe nieuwe layout gegeven
Heel erg triestquote:
Jawel hoor.. gelukkig hoef ik het straks echter niet meer te doen. De laatste tests zijn afgerond, dus straks kan het live en ben ik er vanaf...quote:
Dat kloptquote:Op zondag 18 september 2005 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het weer interesseert jou dan ook veel meer.![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 10:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij krikt ook echt met iedereen he
quote:Op zondag 18 september 2005 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jawel hoor.. gelukkig hoef ik het straks echter niet meer te doen. De laatste tests zijn afgerond, dus straks kan het live en ben ik er vanaf...
Er is krikken en krikken.quote:Op zondag 18 september 2005 10:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij krikt ook echt met iedereen he
moah.. soms doe ik even niet mee, maar ik ben dan ook geen super-weerfreak. Ik weet niet eens hoe wolken heten. Bij mij zijn ze alleen hoog of laag en donker of lichtquote:Op zondag 18 september 2005 10:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Het weer verveelt gewoon niet![]()
quote:
Ikquote:Op zondag 18 september 2005 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja.. maar je was dubbel![]()
krick...
ik ben druk bezig, maar dat gaat wel lukken. De opleverdatum was 1 november.. maar dat wordt wel eerder. Een ander project moet 1 oktober af, maar dat wordt nog eventjes doortrekken in de avond denk ik.quote:
Daar ben jij het bewijs van.quote:Op zondag 18 september 2005 10:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Het weer verveelt gewoon niet![]()
krikje oorlogquote:Op zondag 18 september 2005 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is krikken en krikken.![]()
Ik krick nu gewoon, niets speciaals.![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah.. soms doe ik even niet mee, maar ik ben dan ook geen super-weerfreak. Ik weet niet eens hoe wolken heten. Bij mij zijn ze alleen hoog of laag en donker of licht![]()
Er stond "mee" bij , die was nog niet geweest.quote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je krik was al geweest...
kreck.
Hier gelukkig ook.. da's altijd lekker wakkerworden..quote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ben jij het bewijs van.![]()
Hier schijnt weer de zon.
jahoor. zeker weten..quote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef dolle_hond het volgende:
ik kryk ook mogelijk?
o ja.quote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er stond "mee" bij , die was nog niet geweest.![]()
Das buitenlands, mag nie, of bent u Belg, dan is het weer anders.quote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef dolle_hond het volgende:
ik kryk ook mogelijk?
quote:Op zondag 18 september 2005 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jahoor. zeker weten..
en kryck komt dan ook.
wat is t nou?quote:
alleen voor L dusquote:Op zondag 18 september 2005 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Das buitenlands, mag nie, of bent u Belg, dan is het weer anders.
Woord is woord, daarmee uitquote:Op zondag 18 september 2005 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in vind dat zo'n direct woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |