Ikquote:Op zondag 18 september 2005 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja.. maar je was dubbel![]()
krick...
ik ben druk bezig, maar dat gaat wel lukken. De opleverdatum was 1 november.. maar dat wordt wel eerder. Een ander project moet 1 oktober af, maar dat wordt nog eventjes doortrekken in de avond denk ik.quote:
Daar ben jij het bewijs van.quote:Op zondag 18 september 2005 10:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Het weer verveelt gewoon niet![]()
krikje oorlogquote:Op zondag 18 september 2005 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is krikken en krikken.![]()
Ik krick nu gewoon, niets speciaals.![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah.. soms doe ik even niet mee, maar ik ben dan ook geen super-weerfreak. Ik weet niet eens hoe wolken heten. Bij mij zijn ze alleen hoog of laag en donker of licht![]()
Er stond "mee" bij , die was nog niet geweest.quote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je krik was al geweest...
kreck.
Hier gelukkig ook.. da's altijd lekker wakkerworden..quote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ben jij het bewijs van.![]()
Hier schijnt weer de zon.
jahoor. zeker weten..quote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef dolle_hond het volgende:
ik kryk ook mogelijk?
o ja.quote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er stond "mee" bij , die was nog niet geweest.![]()
Das buitenlands, mag nie, of bent u Belg, dan is het weer anders.quote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef dolle_hond het volgende:
ik kryk ook mogelijk?
quote:Op zondag 18 september 2005 10:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jahoor. zeker weten..
en kryck komt dan ook.
wat is t nou?quote:
alleen voor L dusquote:Op zondag 18 september 2005 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Das buitenlands, mag nie, of bent u Belg, dan is het weer anders.
Woord is woord, daarmee uitquote:Op zondag 18 september 2005 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in vind dat zo'n direct woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |