abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 september 2005 @ 23:58:24 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30682250
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen op de streamverslagen. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de http://forum.fok.nl/edit/30652934/1/50

[ Bericht 3% gewijzigd door Sanne op 18-09-2005 00:10:30 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30682423
Laatste nummer..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  Moderator zondag 18 september 2005 @ 00:03:08 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30682434
Linda stort volkomen in. Emotionele dronken jankbui.
Chantal neemt haar mee naar binnen en troost haar

Een paar minuten later is het al weer over, en danst ze weer met Menno.

Daarna begint Chantal haar weer te troosten, en schiet Linda onmiddelijk in een nieuwe huilbui.
Ze heeft te veel gedronken en mist haar familie.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_30682467
Linda huilt. Chantal troost. "Heb je spijt? Ben je dronken?
Linda; "Het is jouw schuld"
Chantal: Sorry.... het komt wel goed.

Laatste nummer. hazes; "het is de hoogste tijd". Perfecte timing.
Chantal verdwijnt
Menno troost nu Linda.
Ze lacht en huilt tegelijk..

Roel slaapt in de armen van Tanja, de ideale vluchtplek voor hem.
pi_30682468
Linda de barvrouw is nu straalbezopen
Schaam je Linda...
pi_30682478
het huilen is nog niet over..
  zondag 18 september 2005 @ 00:04:39 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30682524
Straalbezopen stort Linda in en begint te janken.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30682537
chantal tegen linda: je komt bij mij slapen

de muziek is nu afgelopen en linda huilt nog steeds door
'ze draaien nooit mijn nummer' menno: 'zullen we een liedje aanvragen?'

ze draaien een liedje voor linda en ze begint nog harder te huilen

roel slaap nog steeds bij tanja
  Moderator zondag 18 september 2005 @ 00:06:00 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30682596
Linda kan niet meer ophouden met huilen....
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_30682625
Het mooiste liedje van Acda en de Munnik wordt nu gedraaid, om Linda te pesten; "Mooi Liedje"
  Moderator zondag 18 september 2005 @ 00:07:26 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30682666
O god, nu begint Linda half huilend mee te lallen.
Ja dit wordt nu toch wel wat genant.
pi_30682733
Niks genant, prachtig.
Chantal huilt nu ook.
pi_30682821
Nu iedereen er omheen.
Linda: Ik snap niet waarom ze dat draaien.
Nathalie: is het jouw nummertje geweest lieve schat. wil je anders eff ergens anders heen?
  zondag 18 september 2005 @ 00:11:33 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30682856
Ah. Redder Rob komt erbij. Nu komt het goed.

Roel ligt nog steeds out op Tanja's schouder.

[ Bericht 73% gewijzigd door Sanne op 18-09-2005 00:17:00 ]
pi_30682937
Rob erbij: waar heb je verdriet van? het is klaar, dat kan een keer gebeuren.
Linda; ze moeten het nooit meer draaien.
Chantal: ze komt bij mij slapen
Linda; ze moeten het nooit meer draaien
Rob: het is nu over he, het is weg...
pi_30683065
Zuster Dido ook een opvrolijkactie: Lin. Nu is het over. En nu gaan we een bikini aantrekken en bubbelen. En dan is het over. Kom. Trek je bikini aan. Hup. Over.
  zondag 18 september 2005 @ 00:20:13 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30683219
Linda trekt haar bikini aan en duikt het bubbelbad in.

Ook daar gaat het huilen door. Tanja (!) komt haar troosten.

pi_30683364
Stream 3 met buffering

0.03 Linda huilt. Chantal vraagt waarom. Chantal : Mis je ze ? Wij zijn er toch ? Je komt bij mij slapen. Alles komt goed. Chantal zet Linda in de tuindeuropening. Chantal : Ik breng je zo naar bed. Linda snikkend : Ze draaien nooit mijn nummer. Menno troost haar nu. De muziek leek afgelopen maar er wordt nog een langzaam Nederlandstalig nummer gedraaid. Ik vind het nogal deprimerend maar Linda vindt het mooi. Ze blijft snikken en zingt af en toe een regel mee. Chantal : Heerlijk die vrouwenhormonen. Komt het nog goed ? Een bal gehakt ben je. Gaat het schat ? Linda : Nee. Ik versta Linda niet. Chantal : Ze is een schat. Ze is zo lief. Linda : Ik snap niet waarom ze dat draaien. Ik kan er gewoon niet tegen als ik dat hoor. Chantal : Ze mist gewoon thuis. Nathalie : Is het jouw nummertje geweest schat ? Rob : Zal ik een glaasje water halen ? Nathalie omhelst Linda. Linda blijft maar snikken. Rob komt met water. Rob : Waar heb je verdriet van ? Wat er gebeurd is ? Rob omhelst Linda. Rob : Dat kan een keer gebeuren. Het gebeurt toch. Linda : Ze moeten het nooit meer draaien. Rob : Moet je naar huis ? Chantal : Ze moet niet naar huis. Linda : Ze moeten het nooit meer draaien. Chantal : Ze draaien het nooit meer. Rob : Het is toch weg. Chantal : Gelukkig ben je niet zo emotioneel. Linda kan nu een beetje lachen. Linda : Nooit meer. Chantal : Ik snap er allemaal niks van. Linda : Ik kan er gewoon niet tegen. Dido : Je hebt alcohol gedronken net als ik. Ik lach en jij huilt. Nu stoppen. Kom op. Dido zegt iets over Lieske dat ik niet versta. Dido : Lin, het is over. Linda : Ik doe het nooit meer. De dames spreken af in het bubbelbad te gaan. Linda : Nooit meer dat nummer. Ik snap niet waarom ze dat draaien. Linda in de gang : Nooit meer. Dido : Je bent op televisie Lin. Linda : Ik ben zo'n fan van hun. Het maakte me niet uit wat ze draaien. Ik ben de enige die fan is van hun.

0.16 In de badkamer. Dido : Ik moet zo lachen om je. Linda : Het gaat goed met Linda. Ik snap gewoon niet dat ze dat draaien. Er is maar één manier om mij aan het huilen te krijgen. Nooit meer doen. Als Linda haar bh en haar onderbroek uittrekt krijgen we beeld van een lege gang. Lieske gaat haar tanden zitten poetsen. Linda gaat in het bubbelbad zitten. Na een aantal minuten gaan ook Menno en Joost het bubbelbad in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 18-09-2005 00:29:16 ]
  zondag 18 september 2005 @ 00:25:00 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30683405
Chantal tegen Roel: Dido brengt je even naar bed.
Roel: Komt ze dan ook bij me liggen?
Dido: You missed your chance honey.
pi_30683420
Linda huilt nog steeds, nu in bubbelbad. Menno erbij. Hij houdt haar vast.
Joost erbij. Chantal aan de rand: "Het komt wel goed, het komt wel goed, je mist gewoon je mama."
pi_30683656
Op een andere stream heeft Dido zitten vissen bij Menno...met wie hij allemaal zou willen zoenen...dit terwijl ze giechelend om zijn nek hing en onverstaanbare dingetjes in zijn oor fluisterde.
Menno zei na eerst wat dronken gepaai dat hij ook best wel verlangens had naar Dido....MAAR dat hij alléén met Ingrid wilde zoenen.
Hierop worstelde Dido zich van schrik uit hun innige omhelzing en leek op slag een stuk nuchterder...
|Na de eerste schrik gooit ze het over een neiuwe boeg... "nou waarom pák je dr dan niet man!!"

Menno: "nou nou pákken dat gaat zo maar niet.
Dido: waarom niet?
Menno: nou omdat sommige dingen niet voor mij zijn weggelegd denk ik.

Ondertussen kijken ze steeds om om te checken wat er toch allemaal aan de hand is...Linda huilt zich immers suf.
Dido aan iemand die langs komt: "wat is er allemaal aan de hand...waarom huilt diegene?"
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zondag 18 september 2005 @ 00:36:36 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30683827
Menno troost Linda in het bad.

Nathalie en Dido zijn stomdronken. Zij zingen met pollepels een lied voor Rob.

De pollepel van Nathalie verdwijnt in Rob's bilnaad. Rob: "Doe nou even normaal, dat doe ik bij jullie toch ook niet."

zondag 18 september 2005 @ 00:40:21 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30683927
Dido heeft inmiddels ook haar bikini aangetrokken. Ralph geeft biologieles over planten in de badkamer. Hij wil wat uitleggen, haalt een plant uit de kamer. Die ziet er beter uit dan de rest. Dus moeten de planten douchen. Joost wil ze uit de douche houden door met de trekker te zwaaien, maar Ralph gooit ze toch onder de douche.

zondag 18 september 2005 @ 00:56:42 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30684490
Ralph gaat bij Tanja zitten. Hij vertelt dat het enige waar hij in het huis op moet letten zijn zender is. Hij doet maar alsof het zijn mobieltje is. Tanja mist de gemakkelijkheid. Als je iets nodig hebt dat je naar de winkel kunt gaan.

Op de andere stream Dido en Menno in een innige positie.
  zondag 18 september 2005 @ 00:58:20 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30684550
De zwembroekjes gaan uit. Menno als eerste. Als ook Joost eraan moet geloven gilt hij "Nee, niet mijn broekje!"

zondag 18 september 2005 @ 01:00:52 #26
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30684631
Dolle avond: Ralph geeft plantjes water in de douche. Dido wou een banaan eten in de douche. Vervolgens verzuipt zij in de jacuzzi bijna en gaat Menno teasen.

Ralph overigens verklaart hoe hij het gemis van zijn mobieltje opvat. Hij wijst op zijn zender bij zijn middel: "Dit hier vat ik op als mijn mobiel. Hij gaat nooit af, maar het voelt wel aan als mijn mobiel" .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 18 september 2005 @ 01:08:20 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30684845
Nathalie gaat met kleren en al het bubbelbad in.

zondag 18 september 2005 @ 01:12:13 #28
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30684945
Commentaren op de streamverslagen verwijderd.

Die kun je kwijt in: Vragen/opmerkingen op de streamverslagen
pi_30685210
Menno valt Dido lastig en daar is Dido totaal niet van gediend
Wat een irritant mannetje die Menno...
  zondag 18 september 2005 @ 01:23:15 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30685216
Roel was weer even wakker, rookte en sigaretje en gaat met zijn hoofd bij Tanja op schoot liggen. Het gesprek tussen Ralph en Tanja gaat door. Tanja ziet op tegen de komende tijd. Het wordt zwaar als alleenstaande moeder. Wat Ralph ook zegt, hij kan haar niet opbeuren.

(streamshot van Scanman)

Menno probeert in het bad Dido te kussen, ze weert hem af maar zoekt hem even later weer op.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sanne op 18-09-2005 01:32:02 ]
pi_30685281
Tanja beklaagt zich al een tijdje bij Ralph. Dat het toch allemaal niet meevalt enzo. En dat ze per ongeluk zwanger is geworden, en dat ze er alleen voorstaat en dat ze straks van een minimum minimum moet leven.
Ralph probeert van alles met oprechte peptalk, maar niks helpt.
Hij begrijpt het toch niet. Ze blijft maar herhalen dat het toch heeeeeeeeeel moeilijk is allemaal. Ze kan geen mexx kleertjes en nike schoentjes kopen.
Ralph zegt honderd keer dat het niet makkelijk is, hij erkent haar probleem maar ze hoort het niet eens. Ze blijft zeggen dat het moeilijk is.

Roel ligt inmiddels met zijn hoofd op tanja's schoot. Hij praat tegen de baby.
pi_30685373
Dido komt binnen: "Roel wat ben je in godsnaam aan het doen. Kom in het badje. Niemand heeft zich erin afgetrokken." Ze druipt weer af.
Komt weer terug. " ff serieus, komen jullie nou in het badje of niet. Roeoellll."
Ze komen niet.
  zondag 18 september 2005 @ 01:35:56 #33
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30685528
Roel legt zijn hand op Tanja's borst. Zij schijnt het prima te vinden.

(streamshot van Gert)
  zondag 18 september 2005 @ 01:39:22 #34
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30685622
Roel staat op en valt stomdronken om. Tanja helpt hem omhoog.

Joost in het bad: Ik krijg een stijve, ik moet nu echt uit bad.

[ Bericht 31% gewijzigd door Sanne op 18-09-2005 01:44:35 ]
  zondag 18 september 2005 @ 01:48:26 #35
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30685814
Roel valt weer om.
  zondag 18 september 2005 @ 01:56:55 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30686043
Roel besluit dat het tijd is om in bad te gaan.

Hij flikkert nog net op tijd zijn zender aan de kant.

Roel: "Waar is iedereen?"
Antwoord: "Kotsen en slapen."

Ralph komt er ook nog even bij zitten. Roel trekt Nathalie teen zich aan. Dido en Nathalie zeggen dat het tijd is om uit bad te gaan maar maken geen aanstalten.
  zondag 18 september 2005 @ 02:11:05 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30686319
  zondag 18 september 2005 @ 02:14:00 #38
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30686380
Nathalie stapt toch uit bad.Dido ligt languit bij Roel op schoot. Hij kust haar.

Linda zit er sip naar te kijken.
  zondag 18 september 2005 @ 02:19:32 #39
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30686477
Linda huilt. Roel begrijpt niet waarom Dido niet wil. Ze probeert het hem uit te leggen maar is niet duidelijk. Ralph is erg stil, Menno maakt af en toe nog wat geluid.
pi_30686479
Dido probeert zo dronken als ze is haar punt duidelijk te maken aan Roel, moeilijk alles te verstaan met die bubbels op de achtergrond, maar wat ik er van kan verstaan is
D: Ik ben gewoon niet zo, je hebt het verziekt.
R: wat dan?
zo gaat het nog een tijdje door.
Het komt er op neer dat Roel bij een van de dames in bed gelegen heeft en dat kan miss D. niet waarderen.
pi_30686512
Stream 1

0.36 Chantal gaat naar bed. Joost is het bubbelbad al weer uit. Hij gaat douchen. Dido : Ik ben echt zeiknat. Ik vind het niet leuk wat Menno gedaan heeft. Hij heeft me echt zeiknat gemaakt.

Stream 3

0.40 Menno en Linda in het bubbelbad. Ik kan ze niet verstaan. Linda snikt weer.

Stream 1

0.41 Dido zit in bikini onder de douche. Ralph gooit er dingen bij die mij doen denken aan hetgeen op een ananas zit. Ik weet niet wat het zijn. Ralph zegt iets over een plantenfetish. Ik hoor Joost maar ik zie hem niet. Ralph swiffert even. Dido doet shampoo in haar haar. Ze is duidelijk dronken. Ralph komt met een glas witte wijn en een banaan voor Dido. Hij trekt de schil voor haar naar beneden. Dido staat op en omhelst Ralph. Ralph : Jij bent echt een motherfucker. Even serieus. Ik ben zeiknat. Shit. What the fuck is happening ? Ja, je was net iets te snel. Ik geef het toe. Jij bent ech een boefje, weet je dat ? Joost zit nu met de banaan onder de douche. Dido probeert Ralph met de douche nat te spuiten. Ralph : Jij bent echt zo'n motherfucker. Joost : Jij moet gewoon je banaan eten.

0.50 Dido en Ralph zijn vertrokken. Rob komt in zijn badjas de badkamer binnen. Rob : Hebben jullie het besef dat het niet bij jullie thuis is ? Of denken jullie dat alles maar kan ? Joost gaat swifferen. Rob gaat vervolgens demonstreren hoe Joost de swiffer moet gebruiken. Nathalie verschijnt : Het is veel te hard gegaan vanavond. Vorige week was het niet zo erg.

0.54 In het woongedeelte. Ralph wijst naar zijn bovenbeen : Ik beeld me in dat dit mijn mobieltje is die niet afgaat. Gewoon heerlijk. Tanja : Ik mis wel dingen. Ralph : Bellen en emailen. Dat is het enige wat wegvalt. Tanja : Ik mis de gemakkelijkheid wel. Dat je iets in een winkel kunt halen. Mijn moeder. Ralph : Ik kan het een plekje geven. Hier komt een einde aan. Tanja : Als ik iedereen zie dansen mis ik mijn vriendin. Ralph : Je zegt, thuis ga ik wel dansen. Waarom ? Tanja : Ik voel me hier niet op mijn gemak. Met mijn vriendin wel. Ralph : Je moet genieten van het moment. Als je dat opzij kunt zetten, op een plekje, dan ben je okee. We hebben best wel mogelijkheden. Als je kunt denken van, dat even niet, familie, vriendin. Je moet denken dat je op vakantie bent en niet kunt bellen en emailen. Tanja : Ik ben eigenlijk nog nooit echt op vakantie geweest. Ralph : Ik zag vanavond wel dat je het naar je zin had. Dat had ik nog niet eerder gezien. Je staat niet te dansen, okee, maar je hebt het wel naar je zin. Tanja : Als ik even iets (negatiefs) vergeet, dan uh. Ralph : That's it. That's life. Tanja : Ik denk dat ik het volgende rantsoen niet haal. Ralph : Zo moet je niet denken. Morgen hebben we eten en drinken. Zo moet je denken. Tanja : Vandaag en gisteren had ik al zoiets van... Rantsoen is wel zeven dagen. Ralph : Voorlopig hebben we geen rantsoen. Tanja : Het komt wel weer. Ik heb al drie keer op het punt gestaan (versta ik niet). De afgelopen drie dagen, de laatste drie dagen van vorige week. Ze hebben al drie keer mijn gedachten veranderd, laat ik het zo zeggen. Dat mijn moeder kwam, gisteren en vandaag. Ik zie het echt niet meer zitten. Als ik zo gefustreerd rond loop, dat is niet goed voor de baby. Stel, we komen weer in de drie dagen. Ralph : Nu is het goed. Tanja : Je snapt het niet. Ralph : Ik snap het wel. Het is nog ruim een maand (tot de bevalling). Nu hebben we goed te eten. Buffering. Tanja : De bevalling, dat haal ik gewoon niet. In de drie dagen dat we minder te eten hebben worden de andere dingen ook minder. Slaapgebrek. Ralph : Je zou ook gewoon naar je bed kunnen gaan. Tanja : Dat doe ik ook. Ze zegt dat ze niet altijd kan slapen en dat ze vaak uren wakker ligt. Tanja : Ik heb echt twee dagen gezeten van, dit gaat niet goed. Dit gaat tenkoste van de kleine. Ralph : We zullen zien. Ik heb Tanja gezien, eerst een dippie, een opleving na eerste live show, een dippie, toen toch weer een opleving, niet zo groot als vanavond. Vanavond zag ik je gewoon stralen. Daarom vind ik het jammer dat je het afkapt. Tanja : Als ik lach is dat niet omdat ik goed in mijn vel zit. Ze zegt dat ze lacht omdat mensen van niet alcohol naar alcohol gaan. Dido komt er even tussendoor : Dat ben ik, van niet alcohol naar alcohol. Tanja : Je moet niet denken, als ik lach, dat ik alles ben vergeten. Ralph : Toch zag ik ook iets van echte blijdschap. Tanja : Nee. Ralph zucht. Tanja : Als ik verdrietig ben, dan kan mijn gezicht opklaren, maar hier vergeet ik het niet. Het neemt die andere dingen niet bij mij weg. Op dat moment geniet ik dat ik wel een volle maag heb en een sigaretje kan roken. Ralph : Is dat het leven ? Ik zie dat toch anders. Tanja : Mijn leven is nu anders. Ik moet het vol te zien zingen. Ralph : Je gaat een wondertje op de wereld zetten. Je kan het niet inbeelden hoe het dadelijk ... Tanja : Jawel. Ralph : Die momenten moet je zo lang mogelijk vasthouden. Dat kleine wondertje pakken ze niet van je af. Tanja : Vergeet niet dat ik dit niet gewild heb. Dat vergeten heel veel mensen. Ik ben zwanger geworden terwijl ik niet zwanger wilde worden. Ralph : Ik dacht even dat je het over het programma had. Ze zijn onwijs goed voor je. Tanja : Als ik eenmaal bevallen ben gaat de zon voor mij anders schijnen. Tot ik bevallen ben is voor mij heel lang. Zo'n avond is er niet elke keer. Ze zegt dat ze bovendien niet altijd van zo'n avond geniet. Tanja : Tot die tijd moet ik het gewoon vol zien te houden. Als ik dan nog in BB zit en ik heb die kleine in mijn handen dan gaat BB er voor mij heel anders uitzien. Ralph : Je moet het positief zien. Tanja : Als er dingen tegen zitten ga ik me afvragen waarvoor ik het doe. Ralph : Ik weet niet beter, het is het mooiste op de hele wereld. Tanja : Een kind krijgen ? Ralph : Het is de mooiste tijd van je leven. Tanja : Het wordt de mooiste tijd van je leven. Ralph : Dat is het nu al. Tanja : Daar ben ik het niet mee eens. Ralph : Je moeder en vader staan achter je. Tanja : Jij weet niet hoe het financieel zit. Ik zit hier echt niet voor het geld. Als ik er uit ga ga ik er uit. Ralph : Ik vind persoonlijk dat je hier goed verzorgd wordt. Tanja : Het gaat niet om hier maar als ik thuis ben. Ralph : Je hebt er zelf voor gekozen. Tanja : Het is echt fout gegaan. Ralph : Jij hebt het over zwanger worden. Ik over BB. Tanja : Straks ben ik uit BB. Ik moet spullen kopen, kleren. Ralph : Ik heb nog nooit iemand gezien in Nederland die bezwijkt, geen kleren, geen eten. Tanja : Ik ga naar het minimum van het minimum. Ik had gedroomd dat ik mijn kind Nike schoentjes kan geven, dat kan ik schudden. Ralph zegt dat dat niet het belangrijkste is. Tanja : Als ze 's nachts huilt ben je alleen. Ralph : Je bent niet de enige in zo'n situatie. Tanja zegt dat ze de kleine overal mee naar toe moet nemen. Tanja : Mensen praten er te makkelijk over. Ralph : Je hebt er niet voor gekozen. Je zult het moeten dragen. Er zijn mensen in slechtere omstandigheden. Tanja : Ik kom in het laagste van het laagste terecht. Ik weet niet of je dat weet. Roel komt er bij. Hij gromt en pruttelt. Tanja : Ik was inkoopcoördinator. Door de cijfers ben ik een beetje doorgedraaid. Ik ben er achter gekomen dat ik nog zieker en moeër was dan ik had gedacht. Ik dacht, ik wil niet meer werken, ik wil een kind. Ik kwam de vader van het kind tegen. Ik hoopte dat het wat zou worden. Mijn cylus was heel onregelmatig. De datum dat mijn eitje zou springen hield ik in de gaten. Ik heb gezegd, de kans dat mijn eitje bevrucht zou worden is aanwezig. Toen ben ik zwanger geworden. Okee, het is dom dat we het onveilig hebben gedaan. Ralph : Nee, de pil. Tanja : Ik slik geen pil. Ralph : Het is onverstandig zonder pil onveilig te vrijen, snappie ? Je bent geen zestien meer. Het is niet raar, wel onverstandig om niet de pil te slikken. Roel zegt dat er een zender op de grond ligt. Ralph : Wie zijn zender ? Roel zegt niks. Tanja : Goed, ik kon er nog voor kiezen het weg te laten halen. Ralph : Dat hebben meer mensen, je neemt dan wel een leven weg, dat is op zich niet raar. Op dit moment moet je het pakken zoals het komt. Tanja : Vergeet niet dat het niet makkelijk is. Ralph : Dat maakt het wel een stuk makkelijker. Ben je goede moeder ? Ga je houden van die kleine ? Tanja : Tuurlijk. Ralph : Nou dan. Tanja begint over merkkleren en dat ze het beste en mooiste wil. Ralph : Dit vind ik niet belangrijk. Jij schaalt jezelf in het allerlaagste in. Jij weet niet wat gaat gebeuren, dat wéét je niet. Roel ligt met zijn hoofd op een kussen op de schoot van Tanja. Tanja : Als ik uit BB kom heb ik 1000 euro netto. Ralph : Als alleenstaande moeder heb je recht op heel veel dingen. Het is niet belangrijk. Tanja rookt. Tanja : Als je er alleen voor staat heb je een dubbele verantwoordelijkheid en een hele zware taak. Ralph : Als je die kleine liefde kan geven, dat is het belangrijkste. Ralph staat op. Hij zegt weer dat ze het per dag moet bekijken. Tanja : Hij moet naar school, hij moet studeren. Daar moet je over nadenken. Ralph : Volgens mij ga je het redden. Je bent sterk genoeg. Als ie geboren is ga je er heel anders over denken. Roel brabbelt iets. Ralph vertrekt.

1.27 Dido verschijnt : Roel, kom je er nog in of blijf je hier voor lamloeres liggen ? Roel : Jezus, Dido, doe normaal man. Dido vertrekt. Tanja : Hallo. Roel : Hai. Tanja lacht : O god. Jooo. Roel : Joo. Roel brabbelt onzin over een muur. Tanja gaat er op in. Tanja : Ik snap hem niet. Roel : Maakt niet uit. Tanja : Heb jij dat kunstwerk laten vallen ? Roel zegt iets onsamenhangends.

1.31 Roel : Hopla hopla hee, lalalalalala. Tanja lacht. Tanja : Die wijn hè ? Roel : Ja. Tanja : Je hebt knalrooie ogen. Er komt nog meer onzin uit Roel. Ralph komt terug. Roel : Hee Ralph. Wuhuhuhuhuh. Ralph wil een sigaret roken. Hij vraagt of Roel een biertje wil. Roel : Holadiejee holadiejoo etc. Ralph geeft Roel daadwerkelijk een biertje. Roel gaat op de grond liggen met zijn benen op de bank. Hij komt overeind. Roel : Wat is er eigenlijk allemaal aan de hand man ? Hee hoo. Willen jullie de deur dicht doen ? Het is ijskoud. Roel boert. Ralph : Het is inderdaad niet warm. Roel fluit. Ralph : Brillen op de grond, in de wasbak. Tanja : Boeien. Roel : Waar ga je naar toe ? Tanja : Wat drinken halen. Roel : Heb je niet genoeg gezopen ? Tanja : Ik ? Ralph : Als je het net zo probeert te maken als vorige week lukt het niet (het feest). Nu wel.

1.41 Joost komt binnen. Hij heeft bloot gezien in het bad. Joost : Dido zit bloot in het bad. Ralph : En jij bent weg gegaan ? Ralph zingt : Brenda forever. Brenda forever. Brenda forever. Ralph : Joost, je hebt gelijk dat je weg gegaan bent. Joost vertrekt. Roel zingt : Joost die spoort niet. Tanja : Jij spoort ook niet. Het zijn niet mijn sigaretten. Ralph : Serieus ? Van wie dan ? Tanja : Weet ik niet.

1.43 Dido verschijnt in bikini. Dido : Komen jullie ook in het badje ? Ralph tegen Dido : The sigaret queen ben jij. Roel : Wat is er allemaal aan de hand man ? Tanja : Ik snap er helemaal niks van. Ze zaten er toch naakt in ? Roel : Ik snap er geen pepernoot van. Dido vertrekt nadat Ralph haar verzekert dat ze komen. Linda verschijnt. Linda zegt dat ze inderdaad naakt in het bad zaten. Linda vertrekt. Roel zingt : Ik vraag me af waar mijn zwembroek is. Hoi. Waar is mijn zwembroek ? Roel zegt dat hij baantjes gaat trekken als hij zijn zwembroek heeft. Ralph : Waarom zijn die kaarsen uit ? Roel : Ik denk dat iemand een geheime opdracht heeft. Ralph : Om al die kaarsen uit te doen. Ralph steekt de kaarsen aan. Roel : Hee Linda. Weet jij waar mijn zwembroek is ? Linda : Ja. Linda geeft Roel zijn zwembroek. Roel snapt niet hoe zijn zwembroek in elkaar zit. Ralph doet Tanja een ketting van Chantal aan. Roel trekt zijn zwembroek aan. Roel : Hee Tan. Ga je mee zwemmen ? Echt niet ? Tanja : Ga maar. Roel : En baantjes zullen we trekken. Roel stopt al boerend zijn zender in zijn zwembroek. Roel : Klaaaar. Tanja : Doe je die zender wel af ? Ralph : Doe je je sokken en je t-shirt uit ? Ralph zegt dat hij het touwtje dicht moet doen. Ralph : Anders trekken ze hem af. Er zit nu bier in je schoen. Roel : Lost vanzelf op. Even kijken hoe het in de whirlpool aan toe gaat. Roel vertrekt. Tanja gaat achter hem aan.

1.54 Roel stapt het bubbelbad in.

1.54 Terug in het woongedeelte. Tanja tegen Ralph : Snel mijn bed in. Ralph : Na, ik ga ook. Tanja : De boxen staan nog aan Big Brother. Ik ga snel naar mijn bed voordat de kust onveilig wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 18-09-2005 11:23:11 ]
  zondag 18 september 2005 @ 02:22:45 #42
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30686537
Dido: "Ik heb gewoon geen zin om dit gesprek te houden."
Roel lalt iets onverstaanbaars terug.
Dido: Bullshit.
Roel: O.k.

Er wordt getoeterd en geschreeuwd: Dido: Dat zijn mijn fans.

Nathalie komt in haar badjas terug om sigaretten aan te geven.
  zondag 18 september 2005 @ 02:23:14 #43
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_30686547
BB dreigt met sanctie na het over de schutting gooien van een bierflesje
pi_30686563
ze krijgen een waarschuwing van BB, geen flessen bier over de schutting gooien, dat kan ze een sanctie opleveren. Normaal gedragen aub.
  zondag 18 september 2005 @ 02:24:26 #45
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30686572
Big Brother spreekt: "Beste bewoners, jullie liggen heerlijk in de jacuzzi, dat vindt Big Brother o.k. Maar die fles bier die net over de schutting werd gegooid niet. Dat zou wel eens een sanctie kunnen opleveren. Dus hierbij het dringende verzoek je wel even normaal te gedragen."

Het is meteen stil in bad.
  zondag 18 september 2005 @ 02:30:50 #46
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30686672
Menno en Linda hebben het bad verlaten. Ralph zit in de ene hoek, Dido en Roel in de andere.

Roel: Volgens mij ben je gewoon een player.
Dido: Nee dat denk je maar.

Dido: Jij laat mij gewoon totaal voor lul staan.
Roel: Ik jou voor lul laten staan? Bullshit. Met al mijn complimentjes.

Dido: Waarom? Waaorm probeer je dit? Snap je nou echt de regels niet? Sommige vrouwen zijn dat gewoon niet gewend. Als iemand mij leuk vindt dat ie dan met een ander gaat zoenen. Roel: Zoenen Zoenen? Onverstaanbaar. Dido: Owja, dat was je effe vergeten.

Kijk jij maar eens de dvd van jezelf. Dan kijk je er anders tegen aan. Roel: Kijk ik dan anders tegen jou aan? Dido: Je krijgt spijt als de haren op je hoofd..... Het is jammer, het is echt jammer, Ik heb me bij mijn besluit gehouden.
pi_30686713
Dido blijft maar doorzeuren over haar principes en Roel begrijpt het niet.
Dido is naar eigen zeggen echt niet zo makkelijk te zoenen, sommige vrouwen zijn anders, dat hij nou zo is moet hij zelf weten.
Roel vindt het allemaal maar bullshit.
  zondag 18 september 2005 @ 02:36:37 #48
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30686764
Dido: Ik voelde mij echt zwaar voor lul staan... Denk je nou echt dat ik zo makkelijk ben. Dat je een nachtje met die in bed kan slapen en dan een nachtje met die? Nee echt niet.

DIdo: Je hebt het verpest.
  zondag 18 september 2005 @ 03:14:08 #49
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30687278
Meer van hetzelfde. Roel, Dido en Ralph in bad.
Roel zegt dat Dido een ijskoningin is, Dido noemt zichzelf een meisje met status.
Dido zegt dat ze er helemaal klaar mee is, maar blijft wel in de armen van Roel liggen.
pi_30687465
Ik val in het gesprek tussen Roel en Dido in het bubbelbad. Alle streams staan op het bubbelbad. Ik versta lang niet alles waardoor het af en toe wat onsamenhangend is.

2.35 Dido : Ik voel me echt zwaar voor lul staan. Dat je met die een nacht in bed kunt slapen. ..... Echt niet. En weer heeft Roel de hartenbreker mij zeer gedaan. Roel : Hahahaha. Alweer. Jij bent de koele ijskoningin. Misschien, ooit eens. Ik moet me impotent gedragen of zo. Dido : Je kan kiezen voor mij of voor los gaan met al die anderen. Roel : Laat maar gaan dan. Dido : Ik doe daar niet aan mee. Je hebt duidelijk gekozen voor anderen. Roel : Ho ho ho ho ho. Bullshit. Dido : Je had me echt zo kunnen hebben. Roel : Bullshit. Dido : Je hebt een hele tijd met Lieske lopen woelen. Dan ga ik naar bed. Roel : Bullshit. Dido : Ik ben misschien een jaloers kreng. Zo ben ik gewoon niet. Klaar. Jammer. Want ik vond je echt leuk. Vanochtend haatte ik je. Daaruit blijkt alleen maar hoe leuk ik je vond. Net ga je ook nog zoenen met Linda en toen dacht ik, nou is het klaar. Dan sta ... voor lul voor de rest van Nederland. Als een jongen mij leuk vindt moet hij dagen achter me aan slenteren en dan nog zeg ik soms nee. Uberhaupt snap ik niet dat jij je daar voor laat lenen. Waarom doe je dat ? Roel : We hebben niet eens gezoend. Ralph gaat het bubbelbad uit.

Stream 3 (even naar een close up kijken)

2.43 Dido : Het is te triest voor woorden dat ik dit überhaupt met jou aan het bespreken ben. Ik voel me gewoon zwaar voor lul staan. Ik heb me nog nooit zo voor lul zien staan als vandaag. Mijn image is compleet naar de klote voor de televisie. Waarom doe je dat soort dingen eigenlijk ? Roel : Wat heb ik in godsnaam gedaan ? Dido : Je hebt het wel duidelijk gemaakt. Pech voor Dido. Ik zeg het wel eerlijk. Roel. Bullshit. Dido : Echt, ik meen het. Ik doe er echt niet aan mee. Ralph geeft Dido een sigaret. Ralph gaat weer het bubbelbad in. Dido : Als ik iets niet wil is het strijd leveren. Daar heb ik geen zin in. Ralph geeft Dido een fles bier. Ralph krijgt een trekje van de sigaret van Dido. Dido en Ralph kletsen over de maan. Ralph : Roel kijk ook even, het komt één keer in de vier weken voor. Roel roept : Boeien.

2.50 Roel : Helemaal los vanavond .... Ik kan me niet eens herinneren .... Als jij me meer boeit dan Lieske .... Dido : Ik vind het te treurig voor woorden. Roel : .... als een ijskoningin op de troon gaan zitten om iets los te maken en ik daarna stil moet zitten. Dido : Je moet het zelf weten. Roel : Maar dan verziek ik wel een potentiële .... Je bent een ijskoningin. Dido : Je bent gemeen.

2.53 Dido : Jij had mij ook genomineerd. Ik begrijp niet wat ze bedoelt. Roel : Jij spoort gewoon niet. Dido : Dan ben ik een ijskoningin. Er zijn een heleboel mannen .... Dido : Ik ga nu naar de wc. Ik ga er even over nadenken. Roel kijkt Dido na. Roel tegen Ralph : .... ontzettend zeiken .... Ralph : Niet in dat bad hè, gek. Dat fascineert jou niet hè ? Volle maan. Ik kan er echt van genieten. Roel gaat het bad uit. Dido komt terug. Ralph : Dat heb je wel snel gedaan. Dido : Het is wel vreselijk koud. Kan dit ding niet warmer ? Dido : Wat vind jij ? Je hebt vast het gesprek gehoord. Ralph : Ik heb een paar dingen gehoord. Ik vind dat je een heel goed punt hebt. Uhhh. Ik heb een onwijze mening. Dido : Zeg hem dan. Ralph : Ik vind jou geen ijskoningin. Absoluut niet. Jij bent best wel gevoelig. Met je paarden en zo. Dat wil niet zeggen dat je een trutje bent maar het zegt wel iets. Als je van dieren houdt ....

2.58 Roel is terug. Dido : Vind je dat ik gelijk heb ? Ralph : Dat kan ik nu niet zeggen. Dat ga ik niet doen. Roel begint weer over een ijskoningin op een troon. Dido : Zeg je dat tegen iedereen ? Ik had gehoopt dat je zou denken, hmm, wat is er met Dido aan de hand. Dat kwam door jou. Sukkel. Roel : Vandaar.

3.03 Dido : Het maakt me niet uit. Als jij met die en die en die gaat moet je dat zelf weten. Ik trek alleen mijn eigen ding daar over. Ik wil er helemaal niet eens over praten. Ik heb nooit ergens spijt van. Heb jij er spijt van ? Roel : Ja .... Dido : Ralph, vind je mij een ijskoningin ? Roel : Dat duurt lang hè, dat antwoord ? Ralph : Je bent geen ijskoningin. Dido tegen Roel : Wees blij. Wie wil nou een meisje die iedereen leuk vindt ? Dido : Ik wil het helemaal niet meer. De ijskoningin heeft het nu gewonnen. ... klaar mee. Ik heb nog nooit zo voor lul gestaan. Roel : .... potentieel misschien interesse .... Hou je jezelf niet voor de gek ? Jouw beoordelingsvermogen heeft wat ernstige beperkingen. Ernstige beperkingen in jouw, uh, cognitieve vermogens. Dido : Ja ja. Jammer. Ik vind dat jij ook beperkingen hebt. Jammer.

3.13 Dido : Weet je wat het is ? Ik ga het je nu zeggen. Jij bent gewend .... Jij bent nooit op ene moeilijkheid gestuit en hier ben ik dan. Roel zegt iets. Dido : Misschien lijken we wel op elkaar .... maar daar ben je een man voor. Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen. Ralph probeert ondertussen extra golven te creëren met zijn handen. Dido : Je vat me weer verkeerd op.

3.17 Dido : Wedden dat je mij gaat nomineren ? Roel : Dat je daar nu aan gaat denken. Je bent ijskoningin nummer één. Dido : Je bent een rare jongen. Roel : Ik weet wel wat je denkt. Dido : Zeg het maar. Ik versta Roel niet.

3.23 Dido : Ik ben er over uitgepraat. Ik ben het gesprek zat. Ik blijf bij mijn standpunt. Ik ben het zat. Jammer. Laat ik het nog één keer zeggen. Je had niet moeten knuffelen met Lieske en niet moeten zoenen met Linda en al je aandacht moeten geven aan Dido. Je bent nooit te oud om wat te leren. Jij bent echt te erg gewoon. Ik wil niet Roel. Hou op d'r mee. Hij gaf haar een zoen, of probeerde haar een zoen te geven.

3.28 Dido vraagt of Ralph de bubbels nog één keer aan zet. Blijkbaar slaat het bad na een bepaalde tijd vanzelf af. Ralph : Ik zit te genieten van de maan.
pi_30687973
3.33 Dido : Vind je niet Ralph, dat ik geweldig ben ? Zeg maar ja. Ralph : Fantastisch. Ik heb wel de hik hè, een beetje. Dido tegen Roel : Waarom doe je dat ? Ik kan het gesprek tussen Dido en Roel niet verstaan.

3.39 Dido roept : Hee Ralph, Ralph. Niet in slaap vallen hè. Je bent een brandweerman en je moet nog mensenlevens redden. Niet verdrinken in een badje, dat staat zo lullig.

3.41 Ralph : Nog één keer de volle maan. Die vind ik echt mooi. Vind je hem niet mooi ? Dido : Ik vind hem heel mooi. Maar ik zie hem zo vaak. Ralph : Het is één keer in de vier weken. De manen van je paard zie je. Dido : Heb jij een kunstgebit ? Dat lijkt zo. Ik zag meteen de eerste dag, die heeft een spalk. De eerste keer dat jij lachtte. Het geeft niet. Best leuk hoor. Jij lachtte niet in het begin. Later werd je vrolijk. Mongolen (?) doen het ook. Ralph : Dat is echt niet cool, wat je nou zei. Dido : Ralph, ik zit je in de maling te nemen. Lieverd, geloof me nou, je hebt gewoon mooie tanden. Het is gewoon een grapje. Blijkbaar vind je mijn grapjes niet leuk. Ralph : Het was onder de. Dido : Gordel.

3.46 Dido voelt nu in de mond van Ralph. Ralph : Van mag mag hij er uit. Ik heb hem al zestien jaar. Dido : Zijn je verstandkiezen er uit ? Ralph : Ja. Hij zegt, als je goed cola drinkt gaat ie er vanzelf uit. Ik heb er geen last van. Dido : Dan moet je hem laten zitten. Ralph : Er is nooit iemand naar hem toegekomen om een spalk te verwijderen. Dido : Eén moet de eerste zijn. Dido tegen Roel : Lieve schat, we hebben het al lang en breed uitgepraat.

3.49 Ralph verlaat het bad. Dido heeft al vele malen aangekondigd dat ze het bad uit gaat. Roel blijkt te hebben gezegd dat Dido op Tanja lijkt. Als ik het goed versta zegt Dido : De meest walgelijke vergelijking die ooit gemaakt is. Dan doet ze haar hand voor haar mond. Dido : Sorry Tanja, je best best aardig. Roel : Ik heb niet eens gezoend hier. Dido : Met Linda zoenen en Lieske in je bed nemen. Roel : Je neukt Menno al de hele dag, en Rob ook en Joost ook. Dido : Rot op. Roel : Gedraag je. Dido : Niet doen. Ik wil het echt niet. Nee Roel. Niet doen. Ik ga nu het badje uit. Echt. Jammer, ik ben gewoon niet zoals al die andere meiden. Roel : Je bent een player. Je weet niet wat je zegt. Dido : Je weet niet wat je gedaan hebt. Roel : Je lijkt op Tanja. Dido : Dan lijk ik maar op Tanja. Leuk wijf.

3.58 Roel : Je weet toch hoe gek ik op je ben. Dido : Echt niet. Het bubbelbad stopt. Dido : Ik ga er echt uit. Jij blijft hier nog even zitten ? Je kan me een rotwijf vinden. So be it. Dido gaat het bad uit. Roel : Kom terug man, gedraag je effen. Dido, kom terug, doe normaal man. Dido : Laat me gewoon onder de douche gaan. Na een minuut gaat ook Roel het bad uit.

4.01 In de badkamer. Roel en Dido douchen. Ralph staat met een handdoek om zijn middel. Ralph vindt dat ze samen onder één straal moeten gaan staan. Dido : Waarom ? Ralph : Gezellig.

4.05 Dido vraagt weer naar de mening van Ralph. Ralph : Ik ben ook niet helemaal helder. Ik heb twaalf bier op en twee wijn. Dido en Ralph omhelzen elkaar even met hun tandenborstel in hun hand. Roel niet serieus : Hee, blijf van haar af man. Ralph : Als ik nuchter ben, okee. Ga me nou niet allerlei moeilijke vragen stellen. Roel en Dido vertrekken. Ralph gaat swifferen.

Stream 1

4.14 Roel lag even bij Dido in bed in de damesslaapkamer. Als Roel vertrokken is fluistert ze met Nathalie maar ik versta er niks van.

Stream 3

4.20 Ralph, Roel en Tanja in de keuken. Ralph tegen Tanja die toastjes met kaas maakt : Dat je nou al weer trek hebt. Ja, ik ook hoor. Ralph bestudeert de inhoud van de koelkast. Ralph : Ik ga effen zo'n ding klaarmaken. Ik heb net mijn tanden gepoetst. Dat is dan ook weer zonde. Nee, ik heb net mijn tanden gepoetst. Ik kan me inhouden. Hij gaat op een bank zitten.

Stream 1

4.25 Roel gaat even de damesslaapkamer in : Hee Dido, Dido Dido Dido. Slaap lekker. Hij vertrekt weer. Nathalie (?) fluistert : Hij laat zich gewoon zo kennen. Ik vind het heerlijk om te zien. Gewoon smullen.

Stream 3

4.29 Roel en Ralph gaan in een blauwe stoel zitten. Ralph : Ik ga slapen. Roel : Slaap lekker. Ralph gaat naar bed. Tanja : Heb jij vuur ? Roel : Nee, ik weet niet waar hij is. Die kant ergens. Een geel apparaat.

4.31 Tanja gaat met een brandende sigaret op een blauwe stoel zitten. Roel gaat naast Tanja in de stoel zitten. Roel : Het maakt niet uit in welke fase wie of wat mij uitdaagt, je kunt het toch niet winnen. Ik begrijp niet wat hij bedoelt. Roel even later : Tanja is toch wel een hele kanja.

4.37 Roel en Tanja gaan naar bed.

Dit is het van mij.
  zondag 18 september 2005 @ 08:01:18 #52
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30688175
quote:
Op zondag 18 september 2005 01:39 schreef Sanne het volgende:
Roel staat op en valt stomdronken om. Tanja helpt hem omhoog.

[afbeelding]
Met wat sfeerimpressies (mp3)

Roel 1
Roel 2

Waar is mijn zwembroek! Hoi!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † zondag 18 september 2005 @ 10:48:14 #53
128220 Peter6000
pi_30689323
10:45 Ralph staat als eerste op, en oogt fit

† In Memoriam † zondag 18 september 2005 @ 10:58:00 #54
128220 Peter6000
pi_30689483
10:54 Ralph zit aan zijn ontbijt. Verder nog geen leven in het huis

zondag 18 september 2005 @ 12:12:00 #55
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_30691217
De bewoners zitten buiten in de zitzakken verhalen van gisteravond op te halen. Het gaat voornamelijk om Roel die volgens eigen zeggen 'ver van het padje af was'.
Ook Ingrid vertelt haar kots-verhalen in geuren en kleuren en Linda haar huilbui om het mooiste liedje ooit.
Dido vertelt dat Roel wel 3 keer de slaapkamer is ingekomen voor haar. Roel vindt dat ze te veel veren in haar eigen reet steekt want dat hij maar 2 keer is binnengekomen. 'Dido, je bent een leuk meisje, maar...' Vervolgens weigert hij suiker in d'r koffie te doen, doe dat zelf maar, dadelijk krijg je nog illusies.

[ Bericht 2% gewijzigd door Katie op 18-09-2005 12:19:21 ]
bekijkt het van de andere kant
  zondag 18 september 2005 @ 12:17:52 #56
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_30691386
Joost wil nog een keer douchen, hij heeft gisteravond al gedoucht, maar hij wil nog een keer. Hij kan alleen niet want Naat staat onder de douche. Menno: 'Naat heb je al naakt gezien, dus daar kun je gewoon bij gaan staan.'

(Paar uur geleden heeft Joost bij hoog en laag beweerd dat hij met een naakte Dido en Naat in het 'badje' heeft gezeten. Iets wat Dido ontkent en Natalie later ook. Natalie had altijd haar broekje aan gehouden en Dido heeft 5 seconden haar bovenstukje boven het water uitgehouden en het daarna weer aangedaan. Toch blijft Joost beweren dat ze naakt waren.)
  zondag 18 september 2005 @ 12:20:42 #57
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_30691465
Roel tegen Linda: je hebt toch nergens spijt van.
Linda: beetje domme actie vond ik het wel van mezelf.
Roel: misschien niet goed nagedacht over op dat moment, maar dom.
Linda lacht.
Roel: impulsief.
Linda: ja, ik weet niet meer hoe het ging, maar Chantal weet het wel. Ze zat me op te jutten.
Chantal: ja iedereen, niemand is gespaard (en gaat vervolgens vuur halen)
  zondag 18 september 2005 @ 12:22:55 #58
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_30691535
Roel vindt rose 'effectief spul'. En geen kater, hij voelt zich kei goed.
Gesprek met Rob over wie, wanneer hoeveel bananen op heeft.
Linda vraagt aan Chantal hoe het nou precies gegaan is. Chantal weet het niet meer precies, "ik had een grapje gemaakt en wist niet dat er tonggeborstel op zou volgen en ik zei: niet doen, niet doen. Dus ik ging naar Tanja toe en zei: kwam dat nou door mij? En Tanja zei: dat zat al langer in de lucht."
Nou dat slaat nergens op volgens Linda. Roel weet alleen maar dat ze gezoend hebben maar hoe het kwam.

Roel heeft toen hij 'in katzwijm was' (volgens Rob) een pepermolen op zijn hoofd gegooid gekregen van Dido en Naat. Roel voelt niks.
pi_30693034
zit er nou een heli boven oid?
Iedereen kijkt buiten naar boven en zwaait.
  zondag 18 september 2005 @ 13:52:43 #60
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_30694230
Het was een vliegtuigje en Chantal denkt dat het haar zus is.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  Moderator zondag 18 september 2005 @ 18:07:57 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30702035
Nat: Joost kwam nog bij me gisteren, hji maakte zich zorgen dat je ging zoenen met Menno. Ik zei joh dat doet ze niet. Maar hij heeft je wel écht geprobeerd te zoenen.
Dido: Ach... Menno en ik waren elkaar gewoon aan het teasen, moet kunnen toch?
NAt: Maar Joost was ontdaan hoor.
Dido: Ja, die kan daar niet tegen hè, er ís iets met Joost.

Nat verteld dat het met Ralph en haar ook beter gaat.
Alleen toen ik laatst zijn shirts even waste. Toen rook ik die en toen dacht ik: ooo ja, dat is 'm.

Lieske heeft geen maatje meer nu, denkt Dido.
Dat was Rikkert. En Roel.
Nat: Ja, ze was ook wel vroeg naar bed. Het is ook niet leuk, als je geen maatje hebt.
Dido: het heeft te maken met hoe ze zich in het begin opgesteld heeft. Ze heeft zich alleen maar op de mannen gericht.

Moderator zondag 18 september 2005 @ 20:58:06 #62
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30707682
2030 - 2100

In de slaapkamer bespreken Ingrid, Menno, Chantal en Linda de mogelijkheid dat Nathalie en Ralph nog steeds een stelletje zijn. Echt duidelijke voorbeelden hebben ze niet, maar ze vinden dat R&N "raar" doen. Menno zegt dat iedereen een geheim heeft in het huis. Chantal antwoordt dat ze er niks aan zou vinden als ze voor de gek zijn gehouden door R&N.

Roel is net in de DBK geweest. Hij heeft een gesprek gehad met Hummie vanwege het fles-incident. Hummie wilde slechts weten of er iets aan de hand was met Roel, dat-ie dit gedaan had. Volgens Roel was het niet meer dan een ondoordachte actie. Omdat Roel ook zelf al had aangegeven dat hij er spijt van had, is er geen sanctie opgelegd.
  Moderator zondag 18 september 2005 @ 22:27:24 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30710898
Roel vertelt over de eerste keer dat hij zonder zijn ouders op vakantie ging. Na vier dagen kwam hij terecht in het ziekenhuis, aan de hartmononitor, met ernstige hartritmestoornissen en volslagen van de wereld.
Hij had vier dagen lang alleen maar tequila gedronken, en hooguit een halve hamburger gegeten, vertelt-ie.
  maandag 19 september 2005 @ 07:43:00 #65
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30717843
Streamers bedankt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')