Weet ik, maar het ziet er zo karig uit.quote:Op zondag 18 december 2005 00:26 schreef Breuls het volgende:
[..]Ik heb naast crew spelen ook nog een leven hoor.
Mja, ik zou moeten uitloggen om die lijst te zien zoals jij 'm ziet. Bij mij stikt het van de fora namelijk.quote:Op zondag 18 december 2005 00:28 schreef static het volgende:
[..]
Weet ik, maar het ziet er zo karig uit.
http://forum.fok.nl/user/history/725
Seizoen twee is inderdaad over, met een klapper van jewelste, Danny's vader dood, Montecito opgeblazen, en nog veel meer van die cliffhangers, nieuwe eigenaar, etc. Echt een overdose.quote:Op zondag 18 december 2005 00:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Maar inderdaad, ontopic. Ik vond het kut dat het een oude aflevering was vanavond. Het seizoen was toch nog niet om?
quote:Op zondag 18 december 2005 00:34 schreef static het volgende:
[..]
Seizoen twee is inderdaad over, met een klapper van jewelste, Danny's vader dood, Montecito opgeblazen, en nog veel meer van die cliffhangers, nieuwe eigenaar, etc. Echt een overdose.
Nou, vol met absolute cliffhangers, menigeen raakte in verwarring.quote:Op zondag 18 december 2005 00:46 schreef MeScott het volgende:
[..]
Twee weken geleden, zoals gezegd echt een topaflevering. Denk de beste van allemaal
Is ook niet verkeerd.quote:
Jawel hoor, alleen starten ze weer bij aflevering 1 van serie 1.quote:En herhalen? Neeeuuuh daar doet RTL niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greetz Robbedidoedas.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 21-12-2005 19:40:40 ]
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:19 schreef Robbedidoedas het volgende:Daar hebben we deze voor: Las Vegas Seizoen 3 America [incl. spoilers]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greetz Robbedidoedas.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Probeer het eens bijquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef Kurdie het volgende:
Geweldige serie zeg. En nu blijkt dat er nog een heleboel fans zijn ook! En ik maar denken dat ik de enige ben die het elke zaterdagavond opneemt en het zondagochtend met een kopje koffie zit te kijken...Ik heb medestanders, YES! Maar ik heb een vraag over een nummer waarvan ik de titel niet ken en de naam van de band ook niet. De band speelde het nummer aan de rand van een zwembad, een heel aantal maanden geleden. Het was de aflevering waarin 1 van de dames een aantal 'achterstandsmeisjes' via een andere ingang naar binnen lieten waardoor ze het feest bij het zwembad ook konden meemaken. Er kwam een stuk tekst in voor dat als volgt ging: 'I'm coming home to you...' Wie helpt me uit de brand hoe dit nummer heet en waar het eventueel te downloaden is?
Alle (nouja, bijna alle) muziek uit de serie staat hier: http://nbc.com/Las_Vegas/music/index.shtml. Als je dus weet hoe die aflevering heette kun je het heel gemakkelijk opzoekenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:03 schreef Kurdie het volgende:
Geweldige serie zeg. En nu blijkt dat er nog een heleboel fans zijn ook! En ik maar denken dat ik de enige ben die het elke zaterdagavond opneemt en het zondagochtend met een kopje koffie zit te kijken...Ik heb medestanders, YES! Maar ik heb een vraag over een nummer waarvan ik de titel niet ken en de naam van de band ook niet. De band speelde het nummer aan de rand van een zwembad, een heel aantal maanden geleden. Het was de aflevering waarin 1 van de dames een aantal 'achterstandsmeisjes' via een andere ingang naar binnen lieten waardoor ze het feest bij het zwembad ook konden meemaken. Er kwam een stuk tekst in voor dat als volgt ging: 'I'm coming home to you...' Wie helpt me uit de brand hoe dit nummer heet en waar het eventueel te downloaden is?
ja die kan ik me nog goed herinneren, dat was een geweldige scene en het nr is volgens mij: "are you gonna be my girl" van Jetquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:35 schreef MeScott het volgende:
En dan van mij ook nog een music-request: het nummer dat speelde toen Delinda uit het zwembad kwam om Danny te vertellen dat ze niet verder wou. Op de site die ik net gaf is de link naar deze aflevering echter dood en kan 'k het dus niet opzoeken daar.. Iemand hier die het weet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |