Ja: Las Vegas Seizoen 3 America [incl. spoilers]quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:30 schreef Shirley het volgende:
Gaat het nog wel een seizoen door?
Ik ook een beetje.quote:
Maar het werd opgeblazen? Ik ga toch lezen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:36 schreef static het volgende:
[..]
Ja: Las Vegas Seizoen 3 America [incl. spoilers]
Niet lezen, veel spoilers.
Geen idee wanneer RTL ermee doorgaat, er schijnen eerst herhalingen te komen.
Ja, ging snel hè.quote:
Ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar het werd opgeblazen? Ik ga toch lezen.
Nah, weinig boeiends. Vraag me alleen af waarom Montecito dan werd opgeblazen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:50 schreef static het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
*netookgedaan*
Nope.quote:
Dat vreesde ik al... maar meestal laten ze wel een voorstukje zien van wat er de volgende week dan wel uitgezonden gaat worden...quote:
Google leert mij dat dit "Changes" van David Bowie is, maar ik heb het begin gemist, dus ik heb geen idee...quote:Op zondag 4 december 2005 00:19 schreef MeScott het volgende:
Pff, wat gebeurde er veel... Nu zijn er nog heel veel vragen niet beantwoord.. Wel een mooie aflevering, rillingen liepen over mn rug.
Iemand die weet hoe het nummer in het begin heette, iets met "Turn and face the strange" ofzo, Google kon er geen muziek mee vinden..
Ja herhalingenquote:Op zondag 4 december 2005 09:53 schreef layzed het volgende:
Na de aflevering op 3-12-05 te hebben gezien dacht ik ff dat dit het einde was van lasvegas.. maar nu er bekent is dat er een nieuw seizoen komt.. ben ik weer blij
Marja volgende week is er weer gewoon las vegas:
http://www.rtl.nl/active/tvview/index.xml?quick=1&blok=1&dag=7
22:25 Las Vegas
Hoe moet het nou met het montecitoquote:
En terecht!quote:
ja... was zielig ja.. iedereen weg en de pa van danny is doodquote:
Hoezo en Ed is dood? Ed is toch helemaal niet dood! Hij staat op het vliegveld, die vader van Danny is dood.quote:Op zondag 4 december 2005 12:24 schreef layzed het volgende:
[..]
ja... was zielig ja.. iedereen weg en ed is dood![]()
![]()
delinda was toch met haar mee of ligt dat nou aan mij ?quote:Op zondag 4 december 2005 12:32 schreef Caro07 het volgende:
Ik hoop dat het toch nog een beetje goed afloopt met Nessa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |