Ja: Las Vegas Seizoen 3 America [incl. spoilers]quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:30 schreef Shirley het volgende:
Gaat het nog wel een seizoen door?
Ik ook een beetje.quote:
Maar het werd opgeblazen? Ik ga toch lezen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:36 schreef static het volgende:
[..]
Ja: Las Vegas Seizoen 3 America [incl. spoilers]
Niet lezen, veel spoilers.
Geen idee wanneer RTL ermee doorgaat, er schijnen eerst herhalingen te komen.
Ja, ging snel hè.quote:
Ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Maar het werd opgeblazen? Ik ga toch lezen.
Nah, weinig boeiends. Vraag me alleen af waarom Montecito dan werd opgeblazen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:50 schreef static het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
*netookgedaan*
Nope.quote:
Dat vreesde ik al... maar meestal laten ze wel een voorstukje zien van wat er de volgende week dan wel uitgezonden gaat worden...quote:
Google leert mij dat dit "Changes" van David Bowie is, maar ik heb het begin gemist, dus ik heb geen idee...quote:Op zondag 4 december 2005 00:19 schreef MeScott het volgende:
Pff, wat gebeurde er veel... Nu zijn er nog heel veel vragen niet beantwoord.. Wel een mooie aflevering, rillingen liepen over mn rug.
Iemand die weet hoe het nummer in het begin heette, iets met "Turn and face the strange" ofzo, Google kon er geen muziek mee vinden..
Ja herhalingenquote:Op zondag 4 december 2005 09:53 schreef layzed het volgende:
Na de aflevering op 3-12-05 te hebben gezien dacht ik ff dat dit het einde was van lasvegas.. maar nu er bekent is dat er een nieuw seizoen komt.. ben ik weer blij
Marja volgende week is er weer gewoon las vegas:
http://www.rtl.nl/active/tvview/index.xml?quick=1&blok=1&dag=7
22:25 Las Vegas
Hoe moet het nou met het montecitoquote:
En terecht!quote:
ja... was zielig ja.. iedereen weg en de pa van danny is doodquote:
Hoezo en Ed is dood? Ed is toch helemaal niet dood! Hij staat op het vliegveld, die vader van Danny is dood.quote:Op zondag 4 december 2005 12:24 schreef layzed het volgende:
[..]
ja... was zielig ja.. iedereen weg en ed is dood![]()
![]()
delinda was toch met haar mee of ligt dat nou aan mij ?quote:Op zondag 4 december 2005 12:32 schreef Caro07 het volgende:
Ik hoop dat het toch nog een beetje goed afloopt met Nessa.
Maar.. ed is toch de vader van danny.. of zit ik nou foutquote:Op zondag 4 december 2005 12:32 schreef Caro07 het volgende:
[..]
Hoezo en Ed is dood? Ed is toch helemaal niet dood! Hij staat op het vliegveld, die vader van Danny is dood.
Ja er gebeurde echt superveel. Ik hoop dat het toch nog een beetje goed afloopt met Nessa. Maarre we waren toch bij aflevering 46? Dus er komt er toch nog eentje? En ze laten heel vaak het voorstukje niet meer zien maar dan kan je op de site van rtl4 lezen wat er volgende week gebeurt. Tjuh het was echt wel zielig allemaal. Lullig dat het Montecito afgebroken werd! Dat betekent toch dat Casey Manning het Montecito heeft gekocht? Zow er zijn echt veel vragen ja!
Je zit fout.quote:Op zondag 4 december 2005 13:55 schreef layzed het volgende:
[..]
Maar.. ed is toch de vader van danny.. of zit ik nou fout![]()
Gladys Knight.quote:Op zondag 4 december 2005 13:53 schreef Tha_T het volgende:
Wie was nou ook alweer de tante van Mike?Ik ben de naam kwijt van die artieste
Ed is de pa van Delinda, niet van Nessa toch?quote:Op zondag 4 december 2005 13:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je zit fout.
Ed is de pa van Nessa en Delinda.
Min of meer geadopteerd geloof ik.quote:Op zondag 4 december 2005 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ed is de pa van Delinda, niet van Nessa toch?
Nee maar die is bij familie Deline gekomen toen ze nog hardstikke jong wasquote:Op zondag 4 december 2005 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ed is de pa van Delinda, niet van Nessa toch?
Dus niet de vader.quote:Op zondag 4 december 2005 14:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee maar die is bij familie Deline gekomen toen ze nog hardstikke jong was
en volgens deze link worden er ook in Januari herhalingen uitgezonden.quote:Pilot zaterdag 10-12, 22:25 uur
Big Ed Deline is met zijn partner Danny McCoy een bende die creditcards vervalst op het spoor.
Vraag: Hoe vullen we de zaterdagavondquote:Op maandag 5 december 2005 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en volgens deze link worden er ook in Januari herhalingen uitgezonden.
Of Dead Like mequote:Op dinsdag 6 december 2005 12:42 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Vraag: Hoe vullen we de zaterdagavond
Antwoord: met herhalingen![]()
![]()
Herhalingen van CSI en LV om de zaterdagavond te vullen.
RTL jullie moesten jullie schamen, koop dan gotfur de nieuwe seizoenen als je kijkcijfers wilt hebben.
Ja, bijna alle series liggen nu 3/4 weken stil.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef Caro07 het volgende:
Ja doen ze dat daar dan? Om de 3 weken stoppen? Maarja dan nog .. Weetje niet hoelang het nog duurt voordat het maart is!
Volgens mij ook, iets minder dan 1 miljoen kijkers per week dacht ik. Da's wel netjes voor een serie die meestal tussen 10 en 11 begint.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:05 schreef Natalie het volgende:
't Was een spectaculaire aflevering. Wist van tevoren niet dat het de laatste aflevering van het seizoen was, maar zo tegen het einde vonden wij het ook wel erg veel cliffhangers. En idd, het was dus de laatste van het seizoen. Kon ook bijna niet missen, maar ben daarom wel erg benieuwd hoe het verder gaat.
Zover ik weet werd deze serie ook erg goed bekeken, dus neem aan dat RTL 4 ook serie die heeft aangekocht. Laten we het hopen.
Zo dat is zeker netjes! Daarom kunnen ze het zeker niet maken als serie 3 niet zou komen. Maarja dat duurt dus toch nog even.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:07 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij ook, iets minder dan 1 miljoen kijkers per week dacht ik. Da's wel netjes voor een serie die meestal tussen 10 en 11 begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |