Ja, das waar, beetje raar om het 5 afleveringen voor "the final", het programma ineens niet meer uit te zenden. Zal dus wel gewoon komen volgende weekquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:11 schreef static het volgende:
[..]
Was een tijd geleden ook, enne:
[..]
Ja, je zou toch verwachten dat er net iemand met een horloge ofzo liep die het nummerbord weerspiegeldequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:42 schreef OMG het volgende:
Ach, Nessa was weer eens te zien dus mijn avond was weer goed.
Het viel me eigenlijk tegen dat ze de rest van de karakters van het kenteken van die auto en dat kaartje op het dashboard niet konden achter halen.
En waar is dat topic dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:53 schreef TC03 het volgende:
Spoilers over seizoen 3 niet posten in dit topic, er is een Las Vegas USA topic! Zijn te verleidelijk en als je het een keer per ongeluk selecteert... En wel leuk dat je er een smiley bij zet, er zal zeker wel iemand dood gaan ofzo.
Helaas erg onrealistisch.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:07 schreef betonmol het volgende:
3/ Technische snufjes
Kort? Niet stijl gemaakt en opgestoken bedoel je. Ik vind het een stuk beter dan toen dat haar in haar ogen hing.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:07 schreef betonmol het volgende:
Het korte haar van Nessa is trouwens géén verbetering.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |