in spoilers AUBquote:Op zondag 18 september 2005 15:53 schreef truSteh het volgende:
Kan hier ook gepraat worden over de amerikaanse afleveringen of nie.
Psst: Las Vegas Seizoen 3 Americaquote:Op zondag 18 september 2005 15:53 schreef truSteh het volgende:
Kan hier ook gepraat worden over de amerikaanse afleveringen of nie.
Internet is your friendquote:Op maandag 26 september 2005 14:46 schreef MeScott het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat als deze serie is afgelopen, we een probleem gaan krijgen. Vroeger nam Idols de hele zaterdagavond in beslag, dat zal nu wel hetzelfde wordenDenk dat ze op die manier precies goed uitkomen met afleveringen, en dat ze na Idols verder gaan met de series...
Hoe hebben jullie de laatste aflevering dan al gezien hebben, DVD gekocht ofzo ?
Misschien verhuist het naar RTL 5 of RTL 7.quote:Op maandag 26 september 2005 14:46 schreef MeScott het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat als deze serie is afgelopen, we een probleem gaan krijgen. Vroeger nam Idols de hele zaterdagavond in beslag, dat zal nu wel hetzelfde wordenDenk dat ze op die manier precies goed uitkomen met afleveringen, en dat ze na Idols verder gaan met de series...
Hoe hebben jullie de laatste aflevering dan al gezien hebben, DVD gekocht ofzo ?
Wat RTL4 kennende best wel eens gewoon 23:00 zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:11 schreef static het volgende:
Vanavond om 22:50.
Die split-screens waren leuk ja. Sam (toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:33 schreef static het volgende:
Geweldige aflevering. Vooral die split-screens tijdens de telefoongesprekken.
Yep.quote:
Bovenaan bij Wijzig Profielquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef Caro07 het volgende:
Kan je hier trouwens je wachwoord veranderen in iets simpelers?
Damn wist niet dat het al zo snel ging.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:35 schreef static het volgende:
[..]
Yep.![]()
Edit: we zijn nu op 41 van 47.
http://www.tv.com/las-vegas/show/17210/episode_guide.html&season=2
Ah mooi. 23.00 vond ik toch net even te laat voor Las Vegasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef MeScott het volgende:
't Is trouwens weer om 22:00 vanaf zaterdag, omdat Dancing With The Stars nu is afgelopen, en Idols weer begint
Was een tijd geleden ook, enne:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:08 schreef MeScott het volgende:
Ik miste de preview ook inderdaad, dat betekent toch niet wat ik vrees dat het betekent ?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:35 schreef static het volgende:
[..]
Edit: we zijn nu op 41 van 47.
http://www.tv.com/las-vegas/show/17210/episode_guide.html&season=2
Ik hoop het ook niet, maar het is al een eens eerder voorgekomen dat er geen preview was, maar toch.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:08 schreef MeScott het volgende:
Leuke aflevering, droge humor heeft die Stallone
Ik miste de preview ook inderdaad, dat betekent toch niet wat ik vrees dat het betekent ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |