Volgens mij wel, zag er erg bekend uit.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:14 schreef SHERMAN het volgende:
Volgende week trouwens een herhaling?
Ed is weggegaan toen Monica het Montecito overkocht en Ed het niet kon vinden met het beleid.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:10 schreef static het volgende:
Kan iemand me even een update geven? Heb vandaag voor het eerste sinds maanden een aflevering van de nieuwe serie gezien, maar waarom is Ed weg? En dan bedoel ik vanwege welk voorval.
na de zomerstop, gokje, ergens september ofzo.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:07 schreef layzed het volgende:
Weet iemand wanneer ze weer verder gaan met de nieuwe afleveringen van las vegas?
Want volgende week komt er ook een herhaling geloof ik![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goed nieuws:
Er komt een 4e seizoen!
't Zal wel zo zijn dat ze nu met het WK ff die herhalingen uitzenden, omdat het toch niet zoveel kijkers trekt. Dat zou dus betekenen dat op de eerste zaterdag na 11 juli weer verder wordt gegaan met de normale afleveringenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:07 schreef layzed het volgende:
Weet iemand wanneer ze weer verder gaan met de nieuwe afleveringen van las vegas?
Want volgende week komt er ook een herhaling geloof ik![]()
even op tv.com las vegas news of tv.com las vegas forum kijken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:32 schreef brtausi het volgende:
vraagje, hoe kom je daar aan(niet dat ik je niet geloof)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |