Ooooh nee hoor, áls er nog interesse is gaat ze hard-to-get spelen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:21 schreef mijn23 het volgende:
Laat Dido het niet lukken Roel te krijgen vanavond alsjeblieft!!!! want dat is zker haar missie van nu iig zijn aandacht
doet ze zelf toch ook niet naar hun toequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, geen enkele dame die eens 'danst' of aandacht schenkt aan onze Lieske..
O god.... Ze lezen meeeeequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
O god....
Wat krijgen we zometeen, Paradise by the dashboard ligth?
Wel vreemd, op zaterdagavond na 10en, zou je denken dat het niet zo druk is op de streams toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:23 schreef brummie34 het volgende:
[..]
Yep bij mij ook steeds in buffer![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
O god....
Eerste indruk van Natte Lie en Dido waren al walgelijke wijven. Maar ik geloofde mezelf eigenlijk nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbaast me niets, nu ik de dames een beetje ken
Bij mij juist niet. Garnier streams liepen steeds vast, maar de streams van mijn provider (xs4all) gaan gewoon goedquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
Gebeurde mij net ook, dat ligt aan je provider waarschijnlijk
Ja, je had helaas gelijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
O god....
Komt denk ik omdat er veel meer mensen inloggen op de streams + dat het provider afhankelijk is wat de capaciteit isquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:24 schreef lillymoon het volgende:
Ik zit nu op gildesmit en hij blijft maar bufferen zal mijn connectie wel zijn wij hebben @home budget dus die is best langzaam en normaal is dat geen probleem maar als ze gaan dansen en er is muziek dan kan ie het allemaal niet meer aan of zo.
Je voorspellende kijk komt uit.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
O god....
kunnen we dat niet ff testen door een onvoorspelbaar nummer 'aan te vragen' ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |