Inderdaad! Iedereen die 'm wel heeft kunnen kopen, lijkt dat bij de Phonehouse gedaan te hebben!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:15 schreef cubewood het volgende:
Ik heb die HPM-70 bij de Phonehouse in amsterdam gekocht.
Ik denk dat alleen phonehouse die dingen hebt, en je moet nog geluk hebben dat ze niet zijn uitverkocht. Ik had de laatste
Echt geweldige oordopjes
Ach wat moet je nou met Bluetooth? USB is véél sneller!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:59 schreef Skv het volgende:
Bluetooth-dongles zijn in de aanbieding bij BelCompany voor 10 euro per stuk!
Vanaf vandaag t/m 2 oktober
Kreeg net dezelfde vraag al in het K750i-topic.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad! Iedereen die 'm wel heeft kunnen kopen, lijkt dat bij de Phonehouse gedaan te hebben!(en waar ik woon hebben ze geen Phonehouse.
)
[..]
Ach wat moet je nou met Bluetooth? USB is véél sneller!
Hèhè... dit ìs het K750i-topic!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:47 schreef Skv het volgende:
Kreeg net dezelfde vraag al in het K750i-topic.
Je K750i als afstandsbediening gebruiken voor je pc/laptop is wel geinig. Heb ik al een keertje uitgeprobeert. Maar eigenlijk is het niet meer dan dat... "geinig".quote:Vooral handig als je die bluetooth in je laptop ramt, en dan via de bluetooth-afstandsbediening je laptop of afstand kan bedienen.
Voor mp3s enzo dr op zetten kan je idd beter die USB-kabel gebruiken, maar dan moet je em dr ook steeds inklikken.
En ik wil 'm als afstandsbediening gebruiken, dus voor mij is ie iig handig
Ook wel makkelijk als iemand anders bij mij langs is en ff wat foto's op mijn pc wil knallen. Hoeft 'ie niet zn kabel mee, maar kan allemaal via bluetooth
Hmm.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hèhè... dit ìs het K750i-topic!
[..]
Je K750i als afstandsbediening gebruiken voor je pc/laptop is wel geinig. Heb ik al een keertje uitgeprobeert. Maar eigenlijk is het niet meer dan dat... "geinig".
Ik ben bang van niet...quote:Op donderdag 29 september 2005 16:00 schreef Skv het volgende:
Hmm.
Is de IrDa van de K750i sterk genoeg om een signaal naar de TV te sturen?
Daar had ik het toevallig vandaag nog overquote:Op donderdag 29 september 2005 16:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet...Zou wel schitterend zijn, je k750i als universele afstandsbediening!
Inderdaad!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:51 schreef Gizmore het volgende:
Daar had ik het toevallig vandaag nog overZou wel grappig zijn als het kon
![]()
Simpel... niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:19 schreef Hilfiger het volgende:
Hoe kan ik mijn telefoon volledig back-uppen? Dit kon altijd wel met mijn P900 maar volgens mij niet met de K750i (Dus inclusief sms enz.)
Volgens mij is dit niet mogelijk, heb alles al afgezocht op internet maar vind niets.
Moet je effe de USB drivers installeren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:40 schreef MyImmortal het volgende:
Hoi ik had een vraagje eigenlijk, ik heb net de D750i binnen en aangezien dat toch hetzelfde is als de K750i, kan ik mijn vraag net zo goed hier stellen.
Ik heb de pc suite van de cd-rom geinstalleerd en toen uitgeprobeerd om bestanden via de usb kabel op mijn teleefoon te zetten. Alleen mijn pc herkent hem niet als extra externe schijf als ik hem aansluit. Ligt dit dan aan mijn pc of ligt het aan de telefoon en zoja van telefoon, wat kan ik eraan doen?
Ik heb 'm vandaag gekocht bij The Phonehouse in Alkmaar. Ik heb er 25 euro voor betaald maar volgens de kassa was hij duurder. Ik kreeg 'm dus voor een lagere prijs!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:15 schreef cubewood het volgende:
Ik heb die HPM-70 bij de Phonehouse in amsterdam gekocht.
Ik denk dat alleen phonehouse die dingen hebt, en je moet nog geluk hebben dat ze niet zijn uitverkocht. Ik had de laatste
Echt geweldige oordopjes
Oké... we kunnen voorzichtig de conclusie gaan trekken dat iedere Nederlander die de HPM-70 heeft, 'm heeft gekocht bij de Phonehouse voor ¤25,-quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:52 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb 'm vandaag gekocht bij The Phonehouse in Alkmaar. Ik heb er 25 euro voor betaald maar volgens de kassa was hij duurder. Ik kreeg 'm dus voor een lagere prijs!!!
In die in Rotterdam Centrum hadden ze m niet eensquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oké... we kunnen voorzichtig de conclusie gaan trekken dat iedere Nederlander die de HPM-70 heeft, 'm heeft gekocht bij de Phonehouse voor ¤25,-
Ik wil ook een Phonehouse in de buurt!
Nope is niet de nieuwste maar wacht nog maar even met updaten omdat er nogal problemen zijn met de nieuwste update.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:11 schreef sander89 het volgende:
Ik heb hem ook eindelijk![]()
![]()
effe nog een 2 vraagjes iIk heb software versie R1l002 is dat nieuwe of oud?
Hoe kan je gewoon in een keer je muziek in mijn playlist krijgen? Want het staat eerst bij bestandsbeheer geluiden en dan moet ik het toevoegen aan mijn playlist.
Ik wel super blij met de k750ialleen oordopjes beetje klote maar dat wis ik al
Stiekem blijf ik die koeler vindenquote:
Inderdaad... een rare vraag!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:39 schreef LV het volgende:
Misschien een rare vraag maar kan je ook met een andere knop een foto nemen i.p.v. de knop op de zijkant?
Nee, welke firmware heb je?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:58 schreef LV het volgende:
Ik heb m'n shuttergeluid uit kunnen schakelen door # even ingedrukt te houden!
Lukt dit ook bij jullie?
Eindelijk foto's maken zonder zo'n irritant klikje.![]()
R1J002 en jij/jullie dan?quote:
weet er niemand dit?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:29 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ook een rare vraag....
Ik wilde een filmpje (.avi) van m'n PC op m'n K750 zetten. Maar waar ik 'm ook zet, ik kan 'm in m'n telefoon nergens terugvinden. WAT doe ik verkeerd?
Wil je hem ook afspelen in je telefoon? Want dat is niet mogelijk, daarvoor moet je het filmpje omzetten naar .3gp-formaat.quote:
kijk, dat is info waar ik wat mee kan hoop ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:10 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Wil je hem ook afspelen in je telefoon? Want dat is niet mogelijk, daarvoor moet je het filmpje omzetten naar .3gp-formaat.
http://maestro.intramail.ru/files/java/index.php?name=Aquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef sander89 het volgende:
Oohja weet iemand die link nog uit ze hooft naar die site met alle spelletjes want ik ben vergeten waar het stond en heb geen zin om 3 topics door te lezen
Le-lijk?! Wat de hel?!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:51 schreef MaRySe het volgende:
Kan leuke dingen maar hij is een beetje lelijk
iKKuH WiL AlL33n M3t 0tAzu-SiiRaaD!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dr SitTuH gEeNeEnS DiaMandJuhS OhP.
Het is een stickertje...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef steve2003 het volgende:
bij mij begint het plaatje onder aan de telefoon los te laten waar QuickShare op staat... heeft iemand dit nog meer? en wat kan je er tegen doen?
ik zou daar wel een customized woordje willen ofzo.... weet ieman hoe ik dat maken kan?
Net als een beetje normaal typen zeker?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef sander89 het volgende:
Oohja weet iemand die link nog uit ze hooft naar die site met alle spelletjes want ik ben vergeten waar het stond en heb geen zin om 3 topics door te lezen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dr SitTuH gEeNeEnS DiaMandJuhS OhP.
Dat stickertje stoort me niet echt eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:20 schreef LV het volgende:
[..]
![]()
Dat stickertje is inderdaad wel een punt.![]()
Bij mij zat er een Orange stickertje op en dat heb ik eraf gehaald.
Misschien zijn er ergens customized stickertjes te koop.![]()
Dan staan er maar een paar fouten in, zolang maar te lezen is wat er staat en ja ik ben niet goed in Nederlands. Maar ik ga niet elke zin 3 keer overlezen om te kijken of die wel kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Net als een beetje normaal typen zeker?
Maar bevallen die dopjes een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |