Inderdaad... een rare vraag!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:39 schreef LV het volgende:
Misschien een rare vraag maar kan je ook met een andere knop een foto nemen i.p.v. de knop op de zijkant?
Nee, welke firmware heb je?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:58 schreef LV het volgende:
Ik heb m'n shuttergeluid uit kunnen schakelen door # even ingedrukt te houden!
Lukt dit ook bij jullie?
Eindelijk foto's maken zonder zo'n irritant klikje.![]()
R1J002 en jij/jullie dan?quote:
weet er niemand dit?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:29 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ook een rare vraag....
Ik wilde een filmpje (.avi) van m'n PC op m'n K750 zetten. Maar waar ik 'm ook zet, ik kan 'm in m'n telefoon nergens terugvinden. WAT doe ik verkeerd?
Wil je hem ook afspelen in je telefoon? Want dat is niet mogelijk, daarvoor moet je het filmpje omzetten naar .3gp-formaat.quote:
kijk, dat is info waar ik wat mee kan hoop ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:10 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Wil je hem ook afspelen in je telefoon? Want dat is niet mogelijk, daarvoor moet je het filmpje omzetten naar .3gp-formaat.
http://maestro.intramail.ru/files/java/index.php?name=Aquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef sander89 het volgende:
Oohja weet iemand die link nog uit ze hooft naar die site met alle spelletjes want ik ben vergeten waar het stond en heb geen zin om 3 topics door te lezen
Le-lijk?! Wat de hel?!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:51 schreef MaRySe het volgende:
Kan leuke dingen maar hij is een beetje lelijk
iKKuH WiL AlL33n M3t 0tAzu-SiiRaaD!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dr SitTuH gEeNeEnS DiaMandJuhS OhP.
Het is een stickertje...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef steve2003 het volgende:
bij mij begint het plaatje onder aan de telefoon los te laten waar QuickShare op staat... heeft iemand dit nog meer? en wat kan je er tegen doen?
ik zou daar wel een customized woordje willen ofzo.... weet ieman hoe ik dat maken kan?
Net als een beetje normaal typen zeker?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef sander89 het volgende:
Oohja weet iemand die link nog uit ze hooft naar die site met alle spelletjes want ik ben vergeten waar het stond en heb geen zin om 3 topics door te lezen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dr SitTuH gEeNeEnS DiaMandJuhS OhP.
Dat stickertje stoort me niet echt eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:20 schreef LV het volgende:
[..]
![]()
Dat stickertje is inderdaad wel een punt.![]()
Bij mij zat er een Orange stickertje op en dat heb ik eraf gehaald.
Misschien zijn er ergens customized stickertjes te koop.![]()
Dan staan er maar een paar fouten in, zolang maar te lezen is wat er staat en ja ik ben niet goed in Nederlands. Maar ik ga niet elke zin 3 keer overlezen om te kijken of die wel kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Net als een beetje normaal typen zeker?
Maar bevallen die dopjes een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |