Die werkelijk nergens te krijgen zijn!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:16 schreef Skv het volgende:
...die van de w800i...
Ook niet allemaal, Rotterdam had ze nog steeds nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die werkelijk nergens te krijgen zijn!(behalve bij Phone Houses)
Sony Ericsson mag wel meer van die dingen produceren want bij Mobileplaza.nl, zo'n beetje de enige online shop die 'm verkoopt, zijn ze ook niet meer op voorraad en is er een lange levertijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:08 schreef Gizmore het volgende:
Ook niet allemaal, Rotterdam had ze nog steeds niet![]()
bij geen een Phonehouse shop? Zijn er toch wel meerdere in Rotterdam in utrecht ook dus. Maar ik was ook eerst naar meerdere winkels geweest voordat ik op de Phonehouse uitkwam bij Belcompany zeiden ze dat ze konden bestellen maar ze kosten wel 50 euroquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook niet allemaal, Rotterdam had ze nog steeds niet![]()
De Belcompany die ik had geprobeerd had 'm ook niet en die wìsten niet eens of 'ie wel zou komen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef sander89 het volgende:
bij geen een Phonehouse shop? Zijn er toch wel meerdere in Rotterdam in utrecht ook dus. Maar ik was ook eerst naar meerdere winkels geweest voordat ik op de Phonehouse uitkwam bij Belcompany zeiden ze dat ze konden bestellen maar ze kosten wel 50 euroIk had trouwens volgens mij de laaste ook
![]()
Ik weet er zo snel maar 2 en die hadden ze niet dus ja..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef sander89 het volgende:
[..]
bij geen een Phonehouse shop? Zijn er toch wel meerdere in Rotterdam in utrecht ook dus. Maar ik was ook eerst naar meerdere winkels geweest voordat ik op de Phonehouse uitkwam bij Belcompany zeiden ze dat ze konden bestellen maar ze kosten wel 50 euroIk had trouwens volgens mij de laaste ook
![]()
scripts werken nog niet met de k750i, maar er schijnt aan gewerkt te worden. Tot dan toe maar gewoon de HID's gebruiken dusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:37 schreef MisterICE het volgende:
Wie heeft Remote Control icm FMA werkend ?
Ik heb de versie 2.1.1.102 beta 3, alles werkt behalve remote control
Als ik update naar een nieuwere beta versie crasht hij bij het connecten
Ik had ze er standaard bijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je bijna alle tekens gebruikt hebt, verschijnt er rechtsboven hoeveel tekentjes nog over hebt. Maar dat ik pas zodra je er nog maar een stuk of 20 over hebt geloof ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:08 schreef LV het volgende:
Hoe kan je tijdens het sms'en zien hoeveel tekens je nog over hebt of hoe doen jullie dat?
Krachtige stofzuiger erop houden in de hoop dat het probleem door stof ontstond.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:32 schreef Balderdash het volgende:
mijn K750i is flink aan het kloten atm, de besturing (4-wegsbesturing dmv kleine stick) wil gewoonweg niet meer zo normaal werken als voorheen. Als ik rustig naar links of naar beneden tik (en soms net zo erg de andere kanten op) blijft mijn menu mooi op dezelfde optie staan. Ik moet nu echt moeite doen om door berichten/menu's etc heen te scrollen, iemand anders hier ook last van?
Ik heb zojuist T for Telecom een belletje gegeven over evt reparatie, en dan vertellen ze me doodleuk dat ik 2 tot 4 weken m'n telefoon kwijt zal zijn. Afhankelijk van de oorzaak vh probleem valt het dan hopelijk onder de garantie..
Iemand hier met een leuke, en hopelijk, easy solution?
dit heb ik ook.. echter alleen met naar beneden gaan dmv de stickquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:32 schreef Balderdash het volgende:
mijn K750i is flink aan het kloten atm, de besturing (4-wegsbesturing dmv kleine stick) wil gewoonweg niet meer zo normaal werken als voorheen. Als ik rustig naar links of naar beneden tik (en soms net zo erg de andere kanten op) blijft mijn menu mooi op dezelfde optie staan. Ik moet nu echt moeite doen om door berichten/menu's etc heen te scrollen, iemand anders hier ook last van?
Ik heb zojuist T for Telecom een belletje gegeven over evt reparatie, en dan vertellen ze me doodleuk dat ik 2 tot 4 weken m'n telefoon kwijt zal zijn. Afhankelijk van de oorzaak vh probleem valt het dan hopelijk onder de garantie..
Iemand hier met een leuke, en hopelijk, easy solution?
je hebt gelijk!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef Skv het volgende:
Misschien moet je er dan niet als een gek aan hengsten?
Jij hèbt tenminste de HPM-70!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:20 schreef sander89 het volgende:
Ben een opzet stukje van me oordopje kwijtwou vanochtend muziek luisteren mis ik er eentje. Heb nu maar de kleine er op gezet en die zitte ook best goed in een oor zelfs beter
![]()
ik was vandaag met Skv in Utrecht en ik heb gewoon zon ding gehaaldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |