Tine - Vil ha degquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:52 schreef Jaguarized het volgende:
Wie zingt er btw in die clip op je plaatje?
Heeft ze geen engelstalige fansite?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:01 schreef Poerkie het volgende:
Zoek iemand die Noors kan en je weet het
Iemand die foto's al kunnen vinden?quote:Her real name is Christine Hansen and she is 22 y/o. In 2001 she posed for nude photos for the Norwegian lads' magazine Vi Menn. Earlier this year, she was btw dropped by Sony Music when a tabloid newspaper revealed that the main vocal on her records was sung by a gospel singer and not by Tine herself! So her forthcoming album will apparently be released on her own record label instead.
Tegenwoordig al weer 23 dusquote:Posted: Sat Sep 25, 2004 5:11 am
Ik kan er nog prima overheen hoor.quote:
Viel niks te leren.. was project werkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
Tsja sommige mensen leren er ook gewoon voor...
Nouja 9.2 was individueel verslag.. 7.3 was een gezamelijke opdrachtquote:
Punten zijn binnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nouja 9.2 was individueel verslag.. 7.3 was een gezamelijke opdracht
Ik ben er iig wel blij mee!
Wat ga je er dan studeren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
Even een kleine update van mij trouwens weer. Gisteren bij het ISO alle formulieren ingeleverd voor mijn buitenlandstudie.Verzekering sluit ik ter plekke af, is goedkoper, namelijk 250$ = 147 euro voor 5 maanden = iets minder dan 30 euro per maand. Maandag aanstaande uitslag van de TOEFL test en meteen daarna vliegticket boeken en mijn kamer daar regelen.
![]()
Het semester loopt van 9 februari t/m 23 juni. Ik vertrek hier op 2 februari en kom 4 februari aan. Vertrek daar zal eind juni of half juli zijn, ligt er aan of ik nog ga rondtrekken.
![]()
Bestaat er ook een website waar je zo'n beetje je eigen vakkenpakket samen kan stellen voor het buitenland? Lijkt me wel leuk om een beetje mee te klooienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:24 schreef Jaguarized het volgende:
Een aantal communicatievakjes, marketing, journalistiek e.d. Maar ter plekke kan er nog wel mee geschoven worden. Ik kan bij wijze van spreken ook besluiten daar iets heel anders te gaan doen dan waar ik me hier voor heb ingeschreven.
Het schijnt wel te kunnen op de website van de universiteiten, dat je kan zien welke vakken er worden gegeven. Ik heb het echter nog niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bestaat er ook een website waar je zo'n beetje je eigen vakkenpakket samen kan stellen voor het buitenland? Lijkt me wel leuk om een beetje mee te klooien. Ik hoorde dat als ik mn P het eerste jaar haal (dus geen her's heb volgend jaar) kan ik volgend jaar al naar het buitenland voor studie, dat lijkt me wel leuk
.
minder heh.. hoe ging je proeftentamen? ik heb ermee gewacht tot vanavond, maar had em aardig goed. kan zometeen dus lekker slapenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo, het is hier ook stil zeg
Ben zelf druk aan het leren voor tentamens.. tis best veel namelijk, dat is eventjes wennen.
Van dit jaar nog? Vragen bij het secretariaat in D0.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:01 schreef eefje667 het volgende:
is er iemand die weet hoe je aan een boekenlijst van communicatie komt van het 1e jaar?
Nice! Hoe kom je daar aan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:43 schreef vw_caddy het volgende:
Volgende week zaterdag meedoen aan de open dag. ¤6 netto per uur
Teamleider deed oproep via BB. Moet er zijn van 9:00 tot 16:30, dus zo'n 45 euro voor wat voorlichting geven en wat rondleidingen. Kan ik die avond weer zuipen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |