quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:31 schreef ScudRaket het volgende:
Center Parcs = goedkoop 15e jarige sletjes naaien in de blokhut naast haar ouders
Dies echt scherp gekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:31 schreef ScudRaket het volgende:
Center Parcs = goedkoop 15e jarige sletjes naaien in de blokhut naast haar ouders
Ik kan geen pijl trekken op jouw bericht. Kom je het me uitleggen onder het genot van een breezertje in een afgelegen blokhut waar de sperma nog aan de kroonluchter hangt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:37 schreef Imberr het volgende:
Centerparcs is leukVooral de VIPhuisjes met sauna enzo
edit: dat komt eig best verkeerd over.wat ik dus bedoel is dat die sauna leuk is want dan kan je daar blijven en hoef je niet naar de sauna wat ook in de op staat met die 'cacti' enzo
Ja maar dat ging toch ook over het zwembadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:37 schreef Imberr het volgende:
Centerparcs is leukVooral de VIPhuisjes met sauna enzo
edit: dat komt eig best verkeerd over.wat ik dus bedoel is dat die sauna leuk is want dan kan je daar blijven en hoef je niet naar de sauna wat ook in de op staat met die 'cacti' enzo
Spelen ze eens op de blokfluit van iemand andersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dies echt scherp gekgoeie hoor !
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:18 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik kan geen pijl trekken op jouw bericht. Kom je het me uitleggen onder het genot van een breezertje in een afgelegen blokhut waar de sperma nog aan de kroonluchter hangt?![]()
wat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:29 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja maar dat ging toch ook over het zwembad![]()
kort en bondig, dat mag ik graag zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:31 schreef ScudRaket het volgende:
Je vergeet de woorden "strak" en "gewillig".quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:23 schreef error32 het volgende:
[..]
kort en bondig, dat mag ik graag zien![]()
Wat hij zegtquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:48 schreef Wereldman het volgende:
Jannes en Jantje Smit halen meer volle zalen dan jij!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:53 schreef cheqy het volgende:
Omdat ik in een grote stad woon vind ik het wel eens lekker om even een weekendje centerparcs te pakken om bij te tanken in een groene omgeving.
Er lopen daar inderdaad veel kneuzen rond, maar voor mij zorgen ze toch ook een beetje voor vermaak.
Ik vind het schitterend als ik 's avonds met een biertje op een terrasje op het parcplaza zit en ik zie weer een paar ouders met hun kinderen keurig op een rij achter elkaar aan lopen, op weg naar het zwembad. De één nog lelijker dan de ander, plastic tasje in hun hand voor zwemspullen en allemaal dezelfde trainingspakje aan. Speciaal gekocht voor het weekendje centerparcs.En dan nog van die rare jonge boeren agrariërs die een weekendje hun koeien aan een ander hebben toevertrouwd en eens helemaal los gaan. Elke ochtend zie je ze weer lopen met een rieten hoed op
een bermudabroekje aan en een aftandse Hawaii-overhemd aan en in hun handen een kratje goedkope bier.
![]()
Na zo een weekend weg ben ik helemaal bij gekomen en besef ik weer hoe goed ik het eigenlijk heb. Nee, voor mij is een weekendje centerparcs een perfecte onderbreking.![]()
Ik wel. Hier een hele hoop Tokkies minder, want die zitten allemaal daar!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:43 schreef Dirktator het volgende:
Ik kan echt geen positief punt bedenken over Centenparcs...
Waarvan akte!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:54 schreef Skazminko het volgende:
Déjà vu... Goeie kick Dirkje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |