Waarschijnlijk denken ze nu dat ik overdrijf, want uit de geiser kwam weinig vrij (maarja, weinig in de zin van....?) en nu moet de woningstichting nog bellen om de ventilatorafzuigdingafvoerkanaalgedoe-installatie te bekijken. Maar daar kan ik eeuwen op wachten gok ik, dus ik bel maandag ff.quote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hebben ze nu iets gevonden dat niet goed werkte voor wat betreft ventilatie ?
Ieuw, ik wil me dit niet voorstellenquote:Op zondag 18 september 2005 00:32 schreef Waxxer het volgende:
Nathan die wordt gedubblefucked
We zullen de zedenpolitie alvast bellen, goed?quote:Op zondag 18 september 2005 00:33 schreef TehRockstar het volgende:
Iiiiiiiik ga morgen naar mijn Japannertje toe.
Dan zou jij middels een niet mis te verstane vocabulaire in enkele zinnen korte metten maken met jouw protestantsch genoten opvoeding, en dat in slechts enkele zinnen. Omdat je dan voor hetgeen je gezien hebt, helemaal naar D bent gekomen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je had het ook van te voren moeten aangekondigen, dan hadden we een minimeet kunnen organiseren en ook wild & roerig uit kunnen gaan..
Doe je best.quote:Op zondag 18 september 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
We zullen de zedenpolitie alvast bellen, goed?.
Geen vaste telefoon?quote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, leuk. Mijn GL heeft zijn mobiel vermoord en ligt grieperig een paar honderd kilometer van mij vandaan in zijn bedje..
Elke regendruppel die vannacht zal vallen, is een traan die uit mijn ogen loopt....quote:Op zondag 18 september 2005 00:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor. Zit hier alleen thuis, laptop op schoot, ouders slapen al en op MSN vertelt een kennis dat hij weer een nieuw vriendje heeft....waarom hij wel en ik niet? En in het BB-huis zijn ze allemaal ladderzat geloof ik.
Stiekum is SClub7 best wel leuk trouwens
Is dat waarom Kiki dood is gegaan?quote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze nu dat ik overdrijf, want uit de geiser kwam weinig vrij (maarja, weinig in de zin van....?) en nu moet de woningstichting nog bellen om de ventilatorafzuigdingafvoerkanaalgedoe-installatie te bekijken. Maar daar kan ik eeuwen op wachten gok ik, dus ik bel maandag ff.
en dan nog even verder door in dit stukje human interestquote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken ze nu dat ik overdrijf, want uit de geiser kwam weinig vrij (maarja, weinig in de zin van....?) en nu moet de woningstichting nog bellen om de ventilatorafzuigdingafvoerkanaalgedoe-installatie te bekijken. Maar daar kan ik eeuwen op wachten gok ik, dus ik bel maandag ff.
quote:Op zondag 18 september 2005 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, leuk. Mijn GL heeft zijn mobiel vermoord en ligt grieperig een paar honderd kilometer van mij vandaan in zijn bedje..
Ahhquote:Op zondag 18 september 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Elke regendruppel die vannacht zal vallen, is een traan die uit mijn ogen loopt....
Oooh, maar we bellen wel uitgebreid hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat hij dan nog bij de buren zou aanbellen om een mobiele te lenen zodat hij jou kan bellen![]()
Geef hem dan heel romantisch eennieuwe
Nou ja, klik hier voor het verhaal en een fotootje.... (van de melder, NIET van een vogellijk)quote:Op zondag 18 september 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is dat waarom Kiki dood is gegaan?
Je weet dat ze vroeger in de mijnen kanaries gebruikten om koolmonoxide te detecteren?.
Ik ben vorige week nog dronken geworden in een kroeg in Meppelquote:Op zondag 18 september 2005 00:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zou jij middels een niet mis te verstane vocabulaire in enkele zinnen korte metten maken met jouw protestantsch genoten opvoeding, en dat in slechts enkele zinnen. Omdat je dan voor hetgeen je gezien hebt, helemaal naar D bent gekomen.
Af en toe denk ik dan onze families via een soort rare tijd-ruimte poort aan elkaar gelinkt zijn ofzo, want mijn vader stopte dode vogels vroeger ook in de diepvries.quote:Op zondag 18 september 2005 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, klik hier voor het verhaal en een fotootje.... (van de melder, NIET van een vogellijk)
En ja, mijn vader zei dat alen ik dacht: wat moet ik ermee?? Roept mijn vader op de achtergrond Ļn de koelkast!! Het vriesvakje!!"
quote:Op zondag 18 september 2005 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Af en toe denk ik dan onze families via een soort rare tijd-ruimte poort aan elkaar gelinkt zijn ofzo, want mijn vader stopte dode vogels vroeger ook in de diepvries..
En mijn broertje en ik hebben hem toen nog dringend verzocht om dan op z'n minst een etiketje op het tupperware doosje te plakken, want het is niet leuk als je hongerig op zoek gaat naar ingevroren restje hutspot en dan recht in de ogen van een vogellijkje kijkt..
Slaap beertjevanrobijnzachtquote:Op zondag 18 september 2005 00:52 schreef Waxxer het volgende:
Villa Pardoes is toch van Pipi? Das weer iemand anders dan Kiki...
Nou, slaap lekkerrrr
Nee, hij bracht ze wel binnen een paar dagen naar één of andere regionaal milieu museum waar ze dode vogels opzetten.quote:Op zondag 18 september 2005 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Maar op een gegeven moment was de verzameling vogeltjes groot??![]()
stuk tiramisutaart gehadquote:Op zondag 18 september 2005 02:19 schreef Stroekie het volgende:
sweet dreams Peet
en laten ze niet over de taart gaan![]()
je msn knipperde aan en uitquote:Op zondag 18 september 2005 03:29 schreef creno het volgende:
thuiskompost !
nog een keerquote:Op zondag 18 september 2005 02:19 schreef Stroekie het volgende:
sweet dreams Peet
en laten ze niet over de taart gaan![]()
en waar heb jij nu al die uren gezeten?quote:Op zondag 18 september 2005 03:37 schreef TehRockstar het volgende:
Feest!
dat kan je hem toch beter straks recht in z'n face vertellen dan virtueel?quote:Op zondag 18 september 2005 03:39 schreef TehRockstar het volgende:
Neuh. Maar er werd niks boeiends gepost. En ik was aan het chatten met mn japanner.
Hem wat vertellen?quote:Op zondag 18 september 2005 03:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan je hem toch beter straks recht in z'n face vertellen dan virtueel?
ja dat moet je dan maar zelluf bedenken hoorquote:
let het dan te rusten op een kussen of zoquote:Op zondag 18 september 2005 03:52 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn arme breintje kan het zo laat/vroeg niet meer bijhouden hoor
heeftie geen zin inquote:Op zondag 18 september 2005 03:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
let het dan te rusten op een kussen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |