quote:Op zondag 25 september 2005 19:44 schreef steve2003 het volgende:
en klapte het raam dicht op mijn hoofd en viel ik naar benede ----> hersenschudding
Het is gewoon af te lezen dus ergens en overal lees je dat de stroming heel sterk isquote:We gingen onder de Erasmusbrug. Daar stond op hoe hoog het is tussen de brug en het water. Zo kunnen de schippers zien of de brug opgehaald moet worden of dat ze er gewoon onderdoor kunnen.
Dus gewoon een flinke duikplank, de hoogte is dus wel te doen... alleen de stroming nogquote:De stunters vliegen onder de Erasmusbrug door; een hoogte afhankelijk van de waterstand van 9 tot 12 meter.
ik wou sowieso nog heel ff wachten ivm met school, daar had ik niet echt over gedacht toen ik de OP maakte.... dus het liefst eind mei/juni pas eigenlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Niet SBS, lokale omroep (zuidholland zuid, zeeland, gouda, ijselstein(binnenkort))We willen wel exclusiviteit, als jij een serieuze datum hebt kan ik het voor je voorleggen bij de nieuwsredactie hier
hmm dan is mn stage al over hoor... Als je het nog voor half januari gaat doen, laat het dan wetenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:35 schreef steve2003 het volgende:
[..]
ik wou sowieso nog heel ff wachten ivm met school, daar had ik niet echt over gedacht toen ik de OP maakte.... dus het liefst eind mei/juni pas eigenlijk
maar als ik mijn leven en examen een beetje voor jullie programma ga riskeren, staat er dan niet iets van een vergoeding tegenover?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
hmm dan is mn stage al over hoor... Als je het nog voor half januari gaat doen, laat het dan wetenzoiets levert leuk materiaal op.
Zeg dat je geduwd bent.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:40 schreef steve2003 het volgende:
[..]
maar als ik mijn leven en examen een beetje voor jullie programma ga riskeren, staat er dan niet iets van een vergoeding tegenover?![]()
ik denk sowieso niet dat mijn verzekering het zal betalen als ik in het ziekenhuis kom (waar ik niet vanuit ga).....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |