En voor de nominaties voor de Darwin awardsquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:57 schreef ShaoliN het volgende:
Gewoon proberen. Zorg wel dat iemand even een filmpje maakt voor de weblog.
user/2 ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:00 schreef tonks het volgende:
Wie is ajren
Ik wou net zeggen, ik zie kleine kinderen al vanaf de 10 meter duikplank springen in het zwembad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:46 schreef Whiteguy het volgende:
Volgens redbullairrace.com was het brug gedeelte 9 meter boven het water ... waar die vliegtuigjes dus onderdoor moesten.
9 meter is eigenlijk de gore rot moeite niet om te springen.. makkelijk haalbaar iig.
dat is idd de moeite niet echt neequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:46 schreef Whiteguy het volgende:
Volgens redbullairrace.com was het brug gedeelte 9 meter boven het water ... waar die vliegtuigjes dus onderdoor moesten.
9 meter is eigenlijk de gore rot moeite niet om te springen.. makkelijk haalbaar iig.
Dus? Je doet het niet?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:54 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dat is idd de moeite niet echt nee![]()
maar dan nog, het lijkt hoger![]()
Maar dan rijst de vraag of het wel zou mogen? Zou je er een bekeuring voor krijgen als je er vanaf springt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:15 schreef Gizmore het volgende:
Ik zou het gewoon een keer proberen: wel met een reddingsvest, dan kom je in ieder geval weer levend boven (als het goed is)
Als je gepakt wordt wel ja.. Eigenlijk zou je een vriend met een boot in de buurt moeten hebben, ook handig voor het geval er iets mis gaatquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:18 schreef Otpor het volgende:
[..]
Maar dan rijst de vraag of het wel zou mogen? Zou je er een bekeuring voor krijgen als je er vanaf springt?
Zo'n duikteam van ter land ter zee en in de lucht...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je gepakt wordt wel ja.. Eigenlijk zou je een vriend met een boot in de buurt moeten hebben, ook handig voor het geval er iets mis gaat
Whehe, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:24 schreef Otpor het volgende:
[..]
Zo'n duikteam van ter land ter zee en in de lucht...![]()
Volgens mij klap je dan juist harder op het water...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:15 schreef Gizmore het volgende:
Ik zou het gewoon een keer proberen: wel met een reddingsvest, dan kom je in ieder geval weer levend boven (als het goed is)
Mwa, dat niet, maar je remt wel sneller af. Voordeel is wel dat, als er stroming staat en je komt diep (dat kom je echt wel vanaf zo hoog) je in ieder geval weer boven komt. Ook als je je benen breekt (wat ook niet onwaarschijnlijk isquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Volgens mij klap je dan juist harder op het water...
Ben je gek joh, dan spring je wel van hoger dan van 9 meter. Weet je zeker dat je gelijk goed valt. Deed Herman Brood ook.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef Tokay het volgende:
Ik dacht even dat je suïcidaal was...
Aldus een ervaren Erasmusbrug springer...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef Ra-z het volgende:
Als je springt alle spieren goed aanspannen recht als een pijl in het water voeten een beetje schuin anders breek je je hiel of scheenbeen. Als je in het water bent spieren pas ontspannen als je naar bovengaat anders breek je alles alsnog
veel success![]()
Wat dacht je van de Brienenoord bruggen. DIe zijn een tandje hoger, dus misschien wel de oeite waard.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:54 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dat is idd de moeite niet echt nee![]()
maar dan nog, het lijkt hoger![]()
Ja klopt, was iid De Zwaan geloof ik ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:01 schreef portier het volgende:
Ik weet niet 100% zeker of het de Erasmus brug was, maar er staat me iets bij van een kerel die dat een keer gedaan had en de media erbij had gehaald. Hij had een duikerspak en daaroverheen een Feyenoord shirt, ik meen dat het de Zwaan was...
En als je duikt doe je een pet op?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:31 schreef 0 het volgende:
Bij 6-pack hadden ze een tip:
Schoenen aanhouden, dan doet het niet zo'n pijn aan je voeten als je het water raakt.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En als je duikt doe je een pet op?
Beter doe je die skydivend, maar dan wel in die setting, dus die gloed en die mist. Uiteraard filmen die shit, en op internet zetten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:39 schreef Adelante het volgende:
als je de erasmus hebt gedaan, probeer dan deze eens:
[afbeelding]
Ik zou zijn vraag nog een iets serieuser nemen als ik jou was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:51 schreef rotterdamse het volgende:
Wat een droom zeg...ppfff.Je zal niet de eerste zijn die mijn vriend daar dood uit het water moet dreggen . Enig idee hoe dat voor die mensen is?
Enne...overleef je het wel, stroming is daar behoorlijk sterk, het zal niet meevallen om weer op de kant te komen en als je gesnapt word of je moet er door brandweer, havendienst of rivierpolitie uitgehaald worden, reken maar dat je een flinke douw krijgt! En terecht!
Skydiven mag ook niet hè, eigenlijk. Maar goed, die bereiden het wel iets beter voor, ook al kan het daarbij ook flink misgaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:51 schreef rotterdamse het volgende:
Wat een droom zeg...ppfff.Je zal niet de eerste zijn die mijn vriend daar dood uit het water moet dreggen . Enig idee hoe dat voor die mensen is?
Enne...overleef je het wel, stroming is daar behoorlijk sterk, het zal niet meevallen om weer op de kant te komen en als je gesnapt word of je moet er door brandweer, havendienst of rivierpolitie uitgehaald worden, reken maar dat je een flinke douw krijgt! En terecht!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:03 schreef MaRySe het volgende:
Zelfmoord kan veel minder pijnlijk hoor
Tevens een onderbroek, een tok (zo'n penisbeschermding) en nog 5 boxers eroverheen is ook geen slecht idee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:31 schreef 0 het volgende:
Bij 6-pack hadden ze een tip:
Schoenen aanhouden, dan doet het niet zo'n pijn aan je voeten als je het water raakt.
Straks staat er in de krant: "Astronaut valt van Erasmusbrug"...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Tevens een onderbroek, een tok (zo'n penisbeschermding) en nog 5 boxers eroverheen is ook geen slecht idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |