En voor de nominaties voor de Darwin awardsquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:57 schreef ShaoliN het volgende:
Gewoon proberen. Zorg wel dat iemand even een filmpje maakt voor de weblog.
user/2 ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:00 schreef tonks het volgende:
Wie is ajren
Ik wou net zeggen, ik zie kleine kinderen al vanaf de 10 meter duikplank springen in het zwembad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:46 schreef Whiteguy het volgende:
Volgens redbullairrace.com was het brug gedeelte 9 meter boven het water ... waar die vliegtuigjes dus onderdoor moesten.
9 meter is eigenlijk de gore rot moeite niet om te springen.. makkelijk haalbaar iig.
dat is idd de moeite niet echt neequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:46 schreef Whiteguy het volgende:
Volgens redbullairrace.com was het brug gedeelte 9 meter boven het water ... waar die vliegtuigjes dus onderdoor moesten.
9 meter is eigenlijk de gore rot moeite niet om te springen.. makkelijk haalbaar iig.
Dus? Je doet het niet?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:54 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dat is idd de moeite niet echt nee![]()
maar dan nog, het lijkt hoger![]()
Maar dan rijst de vraag of het wel zou mogen? Zou je er een bekeuring voor krijgen als je er vanaf springt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:15 schreef Gizmore het volgende:
Ik zou het gewoon een keer proberen: wel met een reddingsvest, dan kom je in ieder geval weer levend boven (als het goed is)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |