als dit dreigt te gaan gebeuren dan zie jequote:
Lieske is het huis uit, heeft roel twee pakjes zwareshag voor gekregenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:50 schreef sportvlek het volgende:
waar is lieske eigenlijk? ik zie haar nergens op de streams.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar zijn opmerking tegen chantal "2 sigaretten zijn even duur als een hele zak knotsen" was dan wel weer een leuke sneer
Die is idd tenenkrommend, haalt het slechtste in me naar bovenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef Marrije het volgende:
Weg van die lach van Chantal!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef nicoleV het volgende:
Moet je die zeug Chantal horen die komt echt overal boven uit
HÈ-HÈ-HÈ-HÈ-HÈ.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef nicoleV het volgende:
Moet je die zeug Chantal horen die komt echt overal boven uit
Wel haarverf, geen bier?? Stenigen die wijven....quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef Bigfoot het volgende:
Roel wordt gek, nu komen er 2 potten haarverf tevoorschijn, Roel zagt liever bier.
Meer een ekster met keelkanker.quote:
Je mist het lucht-aanzuigen vooraf:quote:
Dat hoop ik ook wel qua wraak, maar ik zie de vrouwen toch ook wel graag dronkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:55 schreef MissX het volgende:
ik hoop dat de jongens gewoon heel snel alle wijn opzuipen, en dat de vrouwen niet genoeg hebben
Helaas hebben de dames een noodvoorraadquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:55 schreef MissX het volgende:
ik hoop dat de jongens gewoon heel snel alle wijn opzuipen, en dat de vrouwen niet genoeg hebben
die had Roel toch ook al ontdektquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helaas hebben de dames een noodvoorraad
het valt me wel op dat lieske niet meedoet aan dit irritante gedoe.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:56 schreef Lkw het volgende:
Jemig, wat kunnen vrouwen irritant zijn zeg!
Ik zou bijna homo worden
dat heb ik gelukkig gemist, ik heb Joost zijn gezeik over knotsen vorige week aan mogen horen, bah wat een irritant kereltjequote:Op zaterdag 17 september 2005 19:49 schreef nicoleV het volgende:
Echt erg huh knotsen voor Joost hij wil graag zijn knotsen......en moet je die rokers horen hij is egoistich unbeliveble
volgens mij niet zag dido een fles achter de handdoeken verstopen.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:57 schreef Gert het volgende:
Chantal wil een maskertje.
Ophouden zou ik zeggen.
die wijven mogen van ook wel flink aan de fles hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:55 schreef MissX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |