Ik vond Rushmore en Stanza del Figlio ook niet zo heel fantastisch, misschien ligt het daaraanquote:Op zondag 18 september 2005 03:10 schreef Sai het volgende:
verhaal
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:51 schreef Timo20 het volgende:
Terecht "one of the finest films ever made".
Mijn Cijfer: 8,5/10
Een film vol met actie die daardoor saai wordt? Whoa dude.quote:Op zondag 18 september 2005 20:19 schreef Gorro het volgende:
Verder is de tweede helft eigenlijk een en al actie en daar wordt de film erg saai van. ***
De eerste keer dat ik T2 zag viel ik in slaap. De tweede keer heb ik me gewoon verveeld.quote:Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef victorinox het volgende:
[..]
Een film vol met actie die daardoor saai wordt? Whoa dude.![]()
Blasphemyquote:Op zondag 18 september 2005 20:55 schreef Sai het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik T2 zag viel ik in slaap. De tweede keer heb ik me gewoon verveeld..
idd een toffe film, weet je trouwens dat deze film een van de eerste was waarin met open mond gekust werd en je bij een vrouw bijna onder de rok kan kijken tot aan het slipje?quote:Op zondag 18 september 2005 20:19 schreef Gorro het volgende:
Dr. Jekyll and Mr. Hyde (Rouben Mamoulin, 1931)
Toffe verfilming van het bekende verhaal. Met name Frederich March schittert in de dubbele titelrol en zet beide karakter uitstekend neer. De cinematografie is ook het vermelden waard. De first-person shots in het begin zijn tof gedaan, evenals de gedaantewisselingsscenes. ***½
quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 20:28 schreef Hare het volgende:
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
Soms een beetje flauw, soms een beetje dom, maar over het algemeen gewoon een heerlijk lekkere wegkijk film.
Die neiging had ik vroeger ookquote:Op zondag 18 september 2005 22:41 schreef Timo20 het volgende:
altijd wat te zeiken![]()
. Kan nooit eens normaal reageren he
![]()
das fijn voor jequote:Op zondag 18 september 2005 22:46 schreef Eluc het volgende:
[..]
Die neiging had ik vroeger ook
tegenwoordig lees ik je posts gewoon niet meer
Er kwam gewoon geen einde aan en steeds dezelfde over the top acties begonnen me op een gegeven moment de keel uit te hangen. Er zat geen rustige minuut in de laatste drie kwartier volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef victorinox het volgende:
[..]
Een film vol met actie die daardoor saai wordt? Whoa dude.![]()
Dat je over zijn eerste smiley valt kan ik begrijpen. Maar Hare is toch redelijk positief over de Pirates? Hij heeft dezelfde mening als ik: het is natuurljik allemaal niet briljant, maar wel leuk.quote:Op zondag 18 september 2005 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]![]()
Pirates... is gewoon 1 van de leukste en beste Hollywood films van de afgelopen jaren
altijd wat te zeiken![]()
. Kan nooit eens normaal reageren he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |