Het schijnt dat Sigur Rós erin zitquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:10 schreef Tijn het volgende:
...rare muziek...
Ik vond er geen reet aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:10 schreef Tijn het volgende:
The Life Aquatic With Steve Zissou (2004). Een typische Wes Anderson-film vol met rare personages die zichzelf in rare situaties wurmen wat een raar verhaal oplevert. The Life Aquatic voegt hier nog rare decors, rare animaties en rare muziek aan toe. Kortom, een heerlijke film
[afbeelding]
Ja, dat klopt. En veel nummers van David Bowie, maar dan uitgevoerd door iemand anders. Veel rare stijlen ook door elkaar, soms heel retro elektronisch en dan weer snoeiharde rock. Het werkt allemaal erg goedquote:
Tsja, dat kan, smaken verschillen. Ik vond behalve The Royal Tenenbaums ook Bottle Rocket en dus The Life Aquatic erg leuk. Alleen Rushmore moet ik nog een keer kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond er geen reet aan.
Terwijl ik The Royal Tenenbaums erg leuk vond.
Deze moet ik nog eens zien te vinden. Is ie goed genoeg om de tin aan te schaffen ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:19 schreef kinky_queen het volgende:
TWO-LANE BLACKTOP
Aardige roadmovie die nét wat meer verhaal heeft dan VANISHING POINT (die had namelijk totaal geen verhaal). Fans weten wat ze te w88 staat, een filmsnob slaat deze over.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag:
Ikiru
Prachtig mooie film. Het thema van de film is erg herkenbaar en wordt mooi in beeld gebracht.Het is ook erg aandoenlijk en het hoofdpersonage raakt je tot op t bot (mij tenminste wel). Het acteerwerk is dus geweldig, heb meerdere malen met tranen in m`n ogen gezeten
. De flashbacks waar gebruik van worden gemaakt zijn effectief, de regie en `t camerawerk is fantastisch. Een topper dus, die bij mij de nodige emotie los maakte en die nog wel even in m`n hoof zal rondspelen. Met name omdat ik `t onderwerp meerdere malen van dichtbij heb meegemaakt...
IMDB Cijfer: 8,3/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
quote:
Zeker vermakelijk, maar naar mijn mening geen 8 waard.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:18 schreef Jed1Gam het volgende:
Van god los
Ik had hem nog niet gezien. Het was een erg vermakelijke film!
8/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |