Start dan alsnog maar met typen, ben wel erg benieuwd waarom jij deze hilarische film slechts een 5 op de schaal van Richter toebedeelt...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:49 schreef Hare het volgende:
Van alles getypt, krijg ik foutmelding
Dan alleen maar de titels hoor:
The Rocky Horror Picture Show: 5
Totdat ene meneer Rocky werd geboren was ie idd erg leuk. Beetje overdreven soms, maar zo nu en dan is dat best leuk. Maar na de wederopstanding van Rocky werd al dat musical gedoe me echt een beetje te veel. De film ging echt compleet nergens meer over en de nummer waren ook niet meer leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:41 schreef fractalis het volgende:
[..]
Start dan alsnog maar met typen, ben wel erg benieuwd waarom jij deze hilarische film slechts een 5 op de schaal van Richter toebedeelt...![]()
![]()
en je kon je weer niet inhoudenquote:
Bij mij heeft 'ie nog minder. Waarom? Omdat het mijn humor niet is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:41 schreef fractalis het volgende:
[..]
Start dan alsnog maar met typen, ben wel erg benieuwd waarom jij deze hilarische film slechts een 5 op de schaal van Richter toebedeelt...![]()
![]()
Ja, die eigen versie is al gauw veel beter dan die schijtfilm van Von Trier.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef Kolkus het volgende:
Dogville
Doordat alles zich op een kale set plaatsvind, word je fantasie geprikkeld en ontstaat er naast hetgeen je ziet, ook je eigen (veel mooiere) versie van de film.
Ik heb hem ook alleen een vijf gegeven omdat ik anders weer een preek ga krijgen van Kinkyquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:35 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Bij mij heeft 'ie nog minder. Waarom? Omdat het mijn humor niet is.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:18 schreef Jed1Gam het volgende:
Van god los
Ik had hem nog niet gezien. Het was een erg vermakelijke film!
8/10
Die quote had van mij inderdaad ook niet gehoeven, evenals de aanwezigheid van Riley's sidekick.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:03 schreef Wepeel2 het volgende:
Land Of The Dead
Verder was één quote tegen het einde gruwelijk: "they're just looking for a place to stay...just like us".
Ach, verder heb ik me ook wel vermaakt hoor. Het is een beetje zoals KQ ook zegt, het is een Romero dus je bent toch wat kritischer.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:52 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die quote had van mij inderdaad ook niet gehoeven, evenals de aanwezigheid van Riley's sidekick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |