Once Upon a Time in America ook gezien?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:37 schreef Timo20 het volgende:
Niet de beste maffiafilm allertijden (dat zijn nog altijd de 1e 2 Godfather films) maar Goodfellas staat toch op een stevige 3e plaats, helemaal niet ver achter de Godfather films.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.imdb 5.5 / cijfer 6.8Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Het was buiten schooltijdquote:Op woensdag 28 september 2005 21:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Deden wij dat maar met school.
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:35 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Once Upon a Time in America ook gezien?
Dat snap ik wel, maar Goodfellas blijkbaar ook. Dat staat bij mij toch echt andersom. Goodfellas staat dan in de categorie van I Cento Passi enzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]zeker wel. Vond The Godfather toch echt beter
ach ja, smaken verschillen hequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar Goodfellas blijkbaar ook. Dat staat bij mij toch echt andersom. Goodfellas staat dan in de categorie van I Cento Passi enzo.
quote:Casey: The perversions must end!... Family values must be saved!
Christine: No! - this is a Troma movie!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef kinky_queen het volgende:
SUNRISE- A SONG OF TWO HUMANS
SUNRISE
Ongetwijfeld een meesterwerk, maar ik zie het er niet zo in. Een paar aardige momenten maken voor mij een film nog geen klassieker
Waar Murnau mij verpletterde met NOSFERATU en FAUST stelde hij mij hier zwaar teleur
ja we weten waar de film over gaat, maar we zijn meer geinteresseerd in wat jij er van vondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:53 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Er wordt een reeks escalerende gebeurtenissen in gang gezet wanneer de in Afrika geboren tolk Silvia Broome (Kidman) beweert dat ze toevallig een doodsbedreiging heeft opgevangen tegen een Afrikaans staatshoofd. Er werd gesproken in een dialect dat maar weinig mensen behalve Silvia verstaan. Met de woorden ëde leraar komt deze kamer nooit levend uití wordt Silviaís leven in een oogwenk op zijn kop gezet en wordt ze het doelwit van de moordenaars. Eenmaal onder bescherming gesteld van agent Tobin Keller (Penn) wordt Silviaís leven steeds meer een nachtmerrie.
Naarmate Keller dieper in het verleden van de ooggetuige en haar geheimzinnige wereld van wereldwijde connecties duikt, wordt hij steeds achterdochtiger en denkt hij dat zijzelf deel uitmaakt van de samenzwering. Hoe meer hij te weten komt des te sterker wordt zijn wantrouwen.
Is Silvia een slachtoffer? Een verdachte? Of nog heel iets anders? En kan Tobin met zijn eigen hartzeer haar wel afdoende beschermen...?
© The Interpreter
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 06:39 schreef Timo20 het volgende:
ja we weten waar de film over gaat, maar we zijn meer geinteresseerd in wat jij er van vond
Origineelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:53 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Er wordt een reeks escalerende gebeurtenissen in gang gezet wanneer de in Afrika geboren tolk Silvia Broome (Kidman) beweert dat ze toevallig een doodsbedreiging heeft opgevangen tegen een Afrikaans staatshoofd. Er werd gesproken in een dialect dat maar weinig mensen behalve Silvia verstaan. Met de woorden ëde leraar komt deze kamer nooit levend uití wordt Silviaís leven in een oogwenk op zijn kop gezet en wordt ze het doelwit van de moordenaars. Eenmaal onder bescherming gesteld van agent Tobin Keller (Penn) wordt Silviaís leven steeds meer een nachtmerrie.
Naarmate Keller dieper in het verleden van de ooggetuige en haar geheimzinnige wereld van wereldwijde connecties duikt, wordt hij steeds achterdochtiger en denkt hij dat zijzelf deel uitmaakt van de samenzwering. Hoe meer hij te weten komt des te sterker wordt zijn wantrouwen.
Is Silvia een slachtoffer? Een verdachte? Of nog heel iets anders? En kan Tobin met zijn eigen hartzeer haar wel afdoende beschermen...?
© The Interpreter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |