Hey, heb ik gisteravond ook gekeken, vond 'em ook erg goed!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Sai het volgende:
No Direction Home: Bob Dylan (Martin Scorsese, 2005):
Deden wij dat maar met school.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:47 schreef -Marlii- het volgende:
Gister met school als 'leuke' afsluiting naar het filmhuis geweest.
Draaide 1 of andere duitse film,, was behoorlijk slaapverwekkend ,, weet amper nog waar het over ging
Sophie Scholl?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:47 schreef -Marlii- het volgende:
Gister met school als 'leuke' afsluiting naar het filmhuis geweest.
Draaide 1 of andere duitse film,, was behoorlijk slaapverwekkend ,, weet amper nog waar het over ging
Der Untergang?quote:Op woensdag 28 september 2005 21:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Deden wij dat maar met school.
Was die op tv dat jullie hem beiden hebben gezien. Zo ja weet je of die herhaald wordt?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:41 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Hey, heb ik gisteravond ook gekeken, vond 'em ook erg goed!
Vooral de fragmenten waarbij hij door zijn eigen achterban continue uitgefloten wordt en de redenen hierachter, vond ik erg bijzonder/interessant.
Once Upon a Time in America ook gezien?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:37 schreef Timo20 het volgende:
Niet de beste maffiafilm allertijden (dat zijn nog altijd de 1e 2 Godfather films) maar Goodfellas staat toch op een stevige 3e plaats, helemaal niet ver achter de Godfather films.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.imdb 5.5 / cijfer 6.8Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Het was buiten schooltijdquote:Op woensdag 28 september 2005 21:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Deden wij dat maar met school.
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:35 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Once Upon a Time in America ook gezien?
Dat snap ik wel, maar Goodfellas blijkbaar ook. Dat staat bij mij toch echt andersom. Goodfellas staat dan in de categorie van I Cento Passi enzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]zeker wel. Vond The Godfather toch echt beter
ach ja, smaken verschillen hequote:Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar Goodfellas blijkbaar ook. Dat staat bij mij toch echt andersom. Goodfellas staat dan in de categorie van I Cento Passi enzo.
quote:Casey: The perversions must end!... Family values must be saved!
Christine: No! - this is a Troma movie!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef kinky_queen het volgende:
SUNRISE- A SONG OF TWO HUMANS
SUNRISE
Ongetwijfeld een meesterwerk, maar ik zie het er niet zo in. Een paar aardige momenten maken voor mij een film nog geen klassieker
Waar Murnau mij verpletterde met NOSFERATU en FAUST stelde hij mij hier zwaar teleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |