Eigenlijk is een leuke vent al genoeg....quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:30 schreef melismay het volgende:
Ja, een leuke vent met heel veel geld
Nee ik heb het ook koud, en ik zit hier ook nog met natte haren... brrrrrquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:33 schreef Twisted_fok het volgende:
brrrrr. Ik zit hier echt zo hard te rillen van de koud. Maar ik ben wel de enige die het koud heeft.![]()
maar natuurlijk... als dat alles is...quote:
Ja, eigenlijk wel he?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Eigenlijk is een leuke vent al genoeg....
PS
Marc is afgehaakt toen het over kleren ging geloof ik.....![]()
Ik dacht... hij rent hard weg!!quote:
Nee, sorry, zit even met mijn hoofd heel ergens anders, en toen belde mijn exvriendin ook nog eensquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik dacht... hij rent hard weg!!vrouwen en kleren!! :
![]()
gaat het?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, sorry, zit even met mijn hoofd heel ergens anders, en toen belde mijn exvriendin ook nog eens![]()
Zeggen dat je het niet wil dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:49 schreef _Cara_ het volgende:
Dat is niet de eerste keer... en ik baal ervan..
Dat is tegen dovemansoren gezegd.. en ook al 100 x..quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeggen dat je het niet wil dan?
Maar jou mocht ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:47 schreef nixxx het volgende:
ik ben wel leuk! maar ik ben niet rijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |