Eigenlijk is een leuke vent al genoeg....quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:30 schreef melismay het volgende:
Ja, een leuke vent met heel veel geld
Nee ik heb het ook koud, en ik zit hier ook nog met natte haren... brrrrrquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:33 schreef Twisted_fok het volgende:
brrrrr. Ik zit hier echt zo hard te rillen van de koud. Maar ik ben wel de enige die het koud heeft.![]()
maar natuurlijk... als dat alles is...quote:
Ja, eigenlijk wel he?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Eigenlijk is een leuke vent al genoeg....
PS
Marc is afgehaakt toen het over kleren ging geloof ik.....![]()
Ik dacht... hij rent hard weg!!quote:
Nee, sorry, zit even met mijn hoofd heel ergens anders, en toen belde mijn exvriendin ook nog eensquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik dacht... hij rent hard weg!!vrouwen en kleren!! :
![]()
gaat het?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, sorry, zit even met mijn hoofd heel ergens anders, en toen belde mijn exvriendin ook nog eens![]()
Zeggen dat je het niet wil dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:49 schreef _Cara_ het volgende:
Dat is niet de eerste keer... en ik baal ervan..
Dat is tegen dovemansoren gezegd.. en ook al 100 x..quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeggen dat je het niet wil dan?
Maar jou mocht ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:47 schreef nixxx het volgende:
ik ben wel leuk! maar ik ben niet rijk
Ik bedoelde meer de enige die het koud heeft hier in huis. dus het ligt echt aan mijquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee ik heb het ook koud, en ik zit hier ook nog met natte haren... brrrrr
Ik moet straks nog weg.. en volgens mij heeft mn neef weer iets voor me geregeld...![]()
Ze durven het gewoon niet, ik kom dan toch niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:55 schreef _Cara_ het volgende:
Héél slim van die vrienden..
Volgens mij ligt het ook aan mij hoor, ik voel me al niet echt lekker...begin te hoesten en zo..quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de enige die het koud heeft hier in huis. dus het ligt echt aan mij
En ik draai me om...quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze durven het gewoon niet, ik kom dan toch niet.
Nou.... die touwtjes hou ik toch liever zelf in handen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
Ik denk dat mijn vrienden misschien beter een leuke kerel voor me uit kunnen zoeken dan ik zelf
ikkequote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef QyRoZ het volgende:
Wie gaat er nog meer alleen thuiszitten deze zaterdagavond?
Ik zoek zelf welquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
Ik denk dat mijn vrienden misschien beter een leuke kerel voor me uit kunnen zoeken dan ik zelf
Ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef QyRoZ het volgende:
Wie gaat er nog meer alleen thuiszitten deze zaterdagavond?
Ik stoot toch iedereen af die maar in de buurt komtquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou.... die touwtjes hou ik toch liever zelf in handen...![]()
Ach gossie... ik moet nog wachten tot tien uur.. dan is de gastheer van de housewarming pas klaar met werkenquote:
Nee, dat ben ik!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik stoot toch iedereen af die maar in de buurt komt
Datenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik stoot toch iedereen af die maar in de buurt komt
blijven slowchatten?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:03 schreef _Cara_ het volgende:
En ik wil blijven...
Je neef, die snapt het vast wel als jij niet komt een keer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:05 schreef _Cara_ het volgende:
Kan niet.. heb een afspraak met mn neef...
En je niet laten koppelen he! Doe het lekker zelfquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:05 schreef _Cara_ het volgende:
Kan niet.. heb een afspraak met mn neef...
Daar hadden we het laatst nog over, dat ging niet werken weet je nog.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
Nee mijn idee.. dat werkt niet! Lekker zelf doen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Daar hadden we het laatst nog over, dat ging niet werken weet je nog.
Het is voor je eigen bestwil Caraquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef _Cara_ het volgende:
Haha.. jullie willen zeker dat ik blijf..?![]()
Tja ... ik ben ook zo lief..![]()
Ik heb tegenwoordig ook geen feestjes meer enzo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ach gossie... ik moet nog wachten tot tien uur.. dan is de gastheer van de housewarming pas klaar met werken
* cara geeft je een aai over de bolquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig ook geen feestjes meer enzo.
Waarom heb ik mn hele leven achtergelaten in Enschede? Voor werk? Waar ik geen geld van overhou?
Ben je ondertussen bezig te solliciteren nog voor werk in Enschede? Zo ja, goed bezig, zo nee, niet zeuren en gaan doen dan als je er zo graag wilt wonen/werken/zijn[/botte bijl]quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:10 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook geen feestjes meer enzo.
Waarom heb ik mn hele leven achtergelaten in Enschede? Voor werk? Waar ik geen geld van overhou?
Omdat jullie alledrie ten eerste fokking eigenwijs zijn en voor de rest veel te wantrouwig en volgens mij vinden jullie ook nog eens niemand goed genoegquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar hadden we het laatst nog over, dat ging niet werken weet je nog.
Veel plezier Cara,quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben weg nu..
Moet nog gaan bekijken wat ik aandoe en mn haren föhnen..en zo...
![]()
Je nieuwe legerbroekquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben weg nu..
Moet nog gaan bekijken wat ik aandoe en mn haren föhnen..en zo...
![]()
Tsssssss...gewoon van MEXXquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je nieuwe legerbroekIk heb er ook eentje, maar dan een officiele nato woodland green
Nepperdquote:
Nee, daar is geen werk, half jaar aan het sollicteren geweest en geen enkele vacature daar gezien. En trouwens, als ik terug ga is ook alles anders.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ben je ondertussen bezig te solliciteren nog voor werk in Enschede? Zo ja, goed bezig, zo nee, niet zeuren en gaan doen dan als je er zo graag wilt wonen/werken/zijn[/botte bijl]
Systeemontwikkelaar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Wat voor werk doe je QyRoZ?
life sucks and then you diequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, daar is geen werk, half jaar aan het sollicteren geweest en geen enkele vacature daar gezien. En trouwens, als ik terug ga is ook alles anders.
Dat moet toch ook wel ergens anders te vinden zijn, in de buurt van waar jij wel wonen wilt?quote:
Fotooooooooooooooooooooooooooooosquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Ynske het volgende:
* Ynske] roept hoooooooooooi[/me]
[me=Ynske heeft nieuw jasje gekocht
neeej vandaag geen foto...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Fotooooooooooooooooooooooooooooos
In dat vakgebied is alleen maar werk in de Randstad. Believe me, I've tried. En ik zeg niet dat ik hier niet wil wonen, nou ja, in Amersfoort niet maar in Utrecht wel, maar dat ik alles gewoon erg mis.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet toch ook wel ergens anders te vinden zijn, in de buurt van waar jij wel wonen wilt?
Is dat nou wel zo, en vrouw met nog net wat kleding aan is vaak veel spannender hoorquote:
ikke nietquote:
Uiteindelijk moet dat toch ook uit...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat nou wel zo, en vrouw met nog net wat kleding aan is vaak veel spannender hoor![]()
Waarom moet dat uitquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet dat toch ook uit...
Vast wel... fotoooooos!!quote:
moet je ff op die berucht weblog kijkenquote:
Ik ben een natuurmens..quote:
Als je slaapt . . .quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef _Cara_ het volgende:
Haha.. jullie willen zeker dat ik blijf..?![]()
Tja ... ik ben ook zo lief..![]()
oiquote:
weblog.fok.nl ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je ff op die berucht weblog kijken
Ook hoiquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Ynske het volgende:
* Ynske] roept hoooooooooooi[/me]
[me=Ynske heeft nieuw jasje gekocht![]()
Welke zender ??quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit nu blue planet te kijken. Wat een beelden![]()
lol dat wilde ik net ook vragenquote:
waar zijn ze nu?quote:
De Vinkenslagquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:53 schreef Ynske het volgende:
waar zijn ze nu?
quote:
Wablief ??quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:01 schreef Breetai het volgende:
Ik heb Zeeland echt achter me gelaten. Leuk voor vakantie en pensioen maar als ing electro techniek valt er niks leuks te doen. Nu zit in Venlo en begin alles een beetje op orde te krijgen.
Ik heb ook kennissen die elk weekend van Tilburd terugkwamen naar Middelburg. Dan heb je ook geen leven. Ja, je woont bij je werk maar je moet zelf iets doen met de omgeving waar je in woont. Je kan niet in 2 werelden leven.
Ik had Qyroz z'n post moeten quoten over Enschede.quote:
Kijk, en dan wordt het duidelijk plus heel herkenbaar die schoonmaak troep . . .quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:09 schreef Breetai het volgende:
Ik had Qyroz z'n post moeten quoten over Enschede.
Ik word ondertussen toch iets te wazig. Iets teveel schoonmaakmiddelen zonet gebruikt bij het cleanen van m'n appartement.
kom je hier ook eens helpenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kijk, en dan wordt het duidelijk plus heel herkenbaar die schoonmaak troep . . .![]()
![]()
Of 3. De wereld waar ik 21 jaar heb gewoond heb ik ook nog.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:01 schreef Breetai het volgende:
Ik heb Zeeland echt achter me gelaten. Leuk voor vakantie en pensioen maar als ing electro techniek valt er niks leuks te doen. Nu zit in Venlo en begin alles een beetje op orde te krijgen.
Ik heb ook kennissen die elk weekend van Tilburg terugkwamen naar Middelburg. Dan heb je ook geen leven. Ja, je woont bij je werk maar je moet zelf iets doen met de omgeving waar je in woont. Je kan niet in 2 werelden leven.
meelquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:17 schreef nixxx het volgende:
ik ga ook een beetje tv kijken.. en zo dan eens weg op het fietsie
Ik moest me even afreageren. Ik kon wel weer gaan trainen voor m'n kobudo examen maar hier zag ik even meer profijt van. Ikzag ook weer dat m'n auto donker groen metallic is i.p.v. een bruine stofkleur met donker groene ondergrond.quote:
Vandaag weer MSN'ed met m'n ex en gisteren weer zielig alleen naar huis moeten gaan na het stappen. Dan kan ik wel wat beweging gebruiken. Voor de rest blijft zaterdagmiddag tussen 5 en 7 uur het meest depressieve moment van de week. Ik had even geen zin om de CD van Nine Inch Nails uit de kast te halen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:30 schreef melismay het volgende:
Waarom moest je je afreageren dan?
Ah ok, ik ken t principequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:34 schreef Breetai het volgende:
[..]
Vandaag weer MSN'ed met m'n ex en gisteren weer zielig alleen naar huis moeten gaan na het stappen. Dan kan ik wel wat beweging gebruiken. Voor de rest blijft zaterdagmiddag tussen 5 en 7 uur het meest depressieve moment van de week. Ik had even geen zin om de CD van Nine Inch Nails uit de kast te halen.
Ik voel me nu wel weer een stuk beter. M'n appartement ziet er were opgeruimd uit en vanavond richting Nijmegen en daar lekker feesten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah ok, ik ken t principeVoel je je nu al beter dan?
Eten? Om 10 uur?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel weer een stuk beter. M'n appartement ziet er were opgeruimd uit en vanavond richting Nijmegen en daar lekker feesten.
Eerst ff dooreten en Denis Leary Met 'Lock 'n Load' kijken.
Was de planning, maar die was nog te druk met de zaken van d'r vakantie uitpakkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Kimmie, hoe is het?
Melis, ging jij niet bijkletsen met je vriendin?
Dan maar een dag laterquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Was de planning, maar die was nog te druk met de zaken van d'r vakantie uitpakken
yupquote:
Als je gaat stappen tot 5 uur en uitslaapt tot half 2, dan verschuift de rest van de dag ook.quote:
Hahaha, nou eet smakelijk dan maar he?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:53 schreef Breetai het volgende:
[..]
Als je gaat stappen tot 5 uur en uitslaapt tot half 2, dan verschuift de rest van de dag ook.
Ik heb nog gelunched om 6 uur.
je hebt er zin in, ik zie hetquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:57 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ik heb wel lekker gewerkt ja, en ook weer wat misverstanden de wereld uit geholpen.. nu morgen vroeg weer werken
Het is geen kind, nou ja, technisch wel, maar het is een lief puppy van 9 maandenquote:
Koert - Janquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:59 schreef _Kimmie_ het volgende:
melismay, wie is eruit gegaan bij dancing with the stars?
Geen mens kind, dan is het goed hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is geen kind, nou ja, technisch wel, maar het is een lief puppy van 9 maanden
Dank je. De macaroni smaakte weer heel goed. Nog een fijne avond of moet ik weltrusten zeggen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, nou eet smakelijk dan maar he?!
Tuurlijk, altijd..quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
je hebt er zin in, ik zie het
Ik ga het niet te laat maken inderdaad, heb vannacht echt amper geslapen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:00 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dank je. De macaroni smaakte weer heel goed. Nog een fijne avond of moet ik weltrusten zeggen.
Als mensen over je roddelen is het altijd achteraf dat je het hoort hequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:00 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, altijd..
Nee ik heb er best zin in, maar het word een lange drukke dag. En ik hou er niet van als mensen over mij roddelen en ik dat achteraf moet horen
Nope... Joris was weer ontzettend grappig... enquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Nope... Joris was weer ontzettend grappig... enJim
weer verschrikkelijk goed
Het went ook gewoon niet he..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als mensen over je roddelen is het altijd achteraf dat je het hoort he
Maar nee, is niet leuk
Ik voel me zo pedo als ik weer toe moet geven dat ik m echt leuk vindquote:
Je moet er tegen kunnen, en vaak lukt dat helaas niet.quote:
Want jij bent een jaar ouder als hij is?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik voel me zo pedo als ik weer toe moet geven dat ik m echt leuk vind
Hij is net zo oud als mijn broertje! Dat vind ik toch op zijn minst een zeer raar idee... En ik ben dus 4 jaar ouder dan hijquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want jij bent een jaar ouder als hij is?
Hahaha, thanx!quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef _Kimmie_ het volgende:
melis: gewoon niet over nadenken
en marc.. ik kan er gewoon niet tegen (maar dat wist je allang)
4 jaar, ik denk dat ze je binnenkort komen oppakken hoor. Dat is namelijk wel een heel groot verschilquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij is net zo oud als mijn broertje! Dat vind ik toch op zijn minst een zeer raar idee... En ik ben dus 4 jaar ouder dan hij
*profiel gechekt. Jij moet idd gaan oppassen nu ja, gemiddeld 2 posts op een dag kan echt niet hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef Breetai het volgende:
Ik zit weer veelteveel toe te geven aan m'n Fok verslaving.
Ik weet dat het niet een groot verschil is, maar op dit moment vind ik 20 echt het minimum en liever ouderquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
4 jaar, ik denk dat ze je binnenkort komen oppakken hoor. Dat is namelijk wel een heel groot verschil![]()
Weet het Kimmie
Weet je, het is een gevoel dat je hebt bij iemand. En als dat gevoel goed is zal de leeftijd niets meer uit maken hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet een groot verschil is, maar op dit moment vind ik 20 echt het minimum en liever ouderEn iemand die net zou oud is als mijn broertje voelt toch een beetje vreemd
Ik heb hard moeten werken om weer op 2 posts per dag te moeten komen. Ik verbaas me erover dat de teller daar nog op staat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
*profiel gechekt. Jij moet idd gaan oppassen nu ja, gemiddeld 2 posts op een dag kan echt niet hoor![]()
Waarschijlijk niet, maar voor nu vind ik het te raarquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je, het is een gevoel dat je hebt bij iemand. En als dat gevoel goed is zal de leeftijd niets meer uit maken hoor.
Maar Jim is toch een onbereikbaar iemand, dus je gewoon niet druk om maken. Ik weet niet eens hoe oud hij is eigenlijk. Vond hem nooit echt boeiend.. maar nu met Julie istie echt goedquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet een groot verschil is, maar op dit moment vind ik 20 echt het minimum en liever ouderEn iemand die net zou oud is als mijn broertje voelt toch een beetje vreemd
Idd. als je de juiste tegenkomt dan gaan echt alle regels overboord. Natuurlijk worden wel een hoop andere stellingen van jezelf wel beantwoord en waarschijnlijk heftiger dan dat je ooit verwachte. Trouwens boven de 16 mag alles.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je, het is een gevoel dat je hebt bij iemand. En als dat gevoel goed is zal de leeftijd niets meer uit maken hoor.
Ja is ook zo, en eigenlijk heb ik niet eens onzedelijke gedachten bij hem, wil alleen maar met m dansenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:15 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Maar Jim is toch een onbereikbaar iemand, dus je gewoon niet druk om maken. Ik weet niet eens hoe oud hij is eigenlijk. Vond hem nooit echt boeiend.. maar nu met Julie istie echt goed
Die theorie heb ik nou ook over mezelfquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:21 schreef melismay het volgende:
Precies, in theorie ben ik ook erg leuk en wil elke leuke kerel wat met me beginnen... In praktijk is dat heel wat anders
En probleem dat er nooit was kan je niet oplossenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:20 schreef _Kimmie_ het volgende:
Melis dan hoef je je dus ook geen pedo te voelen.. probleem oppelost..
Marc, theorie is leuk.. in theorie is de hele wereld leuk, alleen in de praktijk he ..
En laat minder nou geen niet zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:32 schreef _Kimmie_ het volgende:
Nou wel minder
Ik zal er aan denken hoor, het kan alleen wel even durenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:33 schreef melismay het volgende:
Ik denk inderdaad dat dat niet echt haalbaar is nee, maar Marc als je t kan regelen houd ik me aanbevolen
I'm not going anywherequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken hoor, het kan alleen wel even duren![]()
Wat zat jij mij eerder vanavond ook alweer te vertellen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:21 schreef melismay het volgende:
Precies, in theorie ben ik ook erg leuk en wil elke leuke kerel wat met me beginnen... In praktijk is dat heel wat anders
Dan zal je er toch uit moeten gaan.........quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:48 schreef QyRoZ het volgende:
Blegh, best wel nutteloos, hele weekend thuis zitten.
I know, het spijt me, mijn moeheid brengt zo'n heerlijke singlesdip meequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat zat jij mij eerder vanavond ook alweer te vertellen?
Is ook wel eens leuk om samen te doen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:53 schreef melismay het volgende:
[..]
I know, het spijt me, mijn moeheid brengt zo'n heerlijke singlesdip mee
Not an option. Even kijken hoeveel benzine nog in mn auto zit, misschien kan ik dan morgen nog ergens heen ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je er toch uit moeten gaan.........
Oe... is ie ook bij jou?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is ook wel eens leuk om samen te doen.![]()
Daar heb ik geen moeheid voor nodig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:53 schreef melismay het volgende:
[..]
I know, het spijt me, mijn moeheid brengt zo'n heerlijke singlesdip mee
Jaquote:
Ik geloof je meteen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:57 schreef QyRoZ het volgende:
Enorme aanrader trouwens: het nieuwe album van Yann Tiersen.
Sorrrryyy...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja
Hoorde vanmiddag over allemaal oude klasgenotes die tegenwoordig samenwonen enzo. Dat snap ik dan weer niet op mijn leeftijd, maar goed. De middenweg zou wel leuk zijn.
Oe! Had je je geile laarsjes aan, of stak er gewoon ineens een stoeprandje over?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn hoogtepunten van vandaag:
Mn ex-vriendje van vroegah die een biertje voor me wilde halen, maar het bier was op en ik moest de trein halen.
Een randdebiel van een vies oud mannetje die een vriendin en mij eens even ging vertellen wat voor lieve meisjes wij wel niet waren.
Mijn grote valpartij. Ik pleurde zo de trein in (haastige spoed heh), auw scheenbeen en auwe enkel.
Op mijn leeftijd is dat normaal. Single zijn is pas niet normaal op mijn leeftijd. Vooral als je van de Veluwe komt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja
Hoorde vanmiddag over allemaal oude klasgenotes die tegenwoordig samenwonen enzo. Dat snap ik dan weer niet op mijn leeftijd, maar goed. De middenweg zou wel leuk zijn.
Bij de HTS had ik een klasgenoot die trouwde al een half jaar nadat we afgestudeerd waren. Hoe de rest ervoor staat zou ik eigenlijk niet echt weten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja
Wat een kutfeest, bier op.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn hoogtepunten van vandaag:
Mn ex-vriendje van vroegah die een biertje voor me wilde halen, maar het bier was op en ik moest de trein halen.
Een randdebiel van een vies oud mannetje die een vriendin en mij eens even ging vertellen wat voor lieve meisjes wij wel niet waren.
Mijn grote valpartij. Ik pleurde zo de trein in (haastige spoed heh), auw scheenbeen en auwe enkel.
quote:In 1999 ben ik getrouwd.
Inmiddels ben ik moeder van 3 kinderen. Drie jongens die op het moment 5, 4 en 1 jaar zijn.
Ik ben thuis blijf moeder, en werk niet meer buitenshuis.
Geen van beiden, hoe sneu is dat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe! Had je je geile laarsjes aan, of stak er gewoon ineens een stoeprandje over?!
Dan stak er dus gewoon een treintrapje over, komt op t zelfde neerquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen van beiden, hoe sneu is dat?![]()
![]()
In mijn haast om in te stappen zat het opstapje van de trein mij ineens zwaar in de weg.
De trein wilde heel snel weg en ik moest met die trein mee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef QyRoZ het volgende:
Je wilde daar gewoon heel snel weg. Ik snap het.
Lees het boek'Solipsist' van Henry Rollins eens. Dan ga je jezelf haast als een normaal mens zien.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef QyRoZ het volgende:
Ze heeft in 1998 haar diploma gehaald.Genemuiden hè?
Je hebt gelijk, details.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan stak er dus gewoon een treintrapje over, komt op t zelfde neer
Daar heb ik geen boek voor nodig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:17 schreef Breetai het volgende:
[..]
Lees het boek'Solipsist' van Henry Rollins eens. Dan ga je jezelf haast als een normaal mens zien.
Mooie muziek.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wat voor muziek is dat, Yann Tiersen?
ken ik niet nee. Mail maar. zit wel bij mn ouders hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:21 schreef QyRoZ het volgende:
Twist! Ken je Tindersticks? Luisteren! Ik wil wel wat sturen. Zoooo mooi!
Owja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ken ik niet nee. Mail maar. zit wel bij mn ouders hoor
Amaretto Twist?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben ook wel in voor wat drank. Jammer dat ik niet in utreg ben, daar is nog genoeg in huis.
Ik lust wel een witte wijn graagquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
De bar is nu open, dus kom maar op met de bestellingen
Yann Tiersen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef melismay het volgende:
Beetje muziek erbij! Twist was al aan het dansen dus dan wil ik ook wel meedoen
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:46 schreef melismay het volgende:
Beetje muziek erbij! Twist was al aan het dansen dus dan wil ik ook wel meedoen
Het was een vetcool dansje anders!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]ga je een beetje aan iedereen vertellen dat ik aan het dansen was.
Dat is zoquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Het was een vetcool dansje anders!
Ik zag het. Maar hij is vet traag bezig met downloaden vanuit mn mailquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:53 schreef QyRoZ het volgende:
1 nummer staat al op je GMail, Twist. Een 2e komt er aan. Casema is niet zo snel.
Hoe is het met u meneer Viper?quote:Op zondag 18 september 2005 00:38 schreef Viper_74 het volgende:
hey geile moppies van me
Heb je lekker gewerkt vandaag?quote:Op zondag 18 september 2005 00:43 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Wat, geen geile nachtzoen voor mij alleen
yupquote:Op zondag 18 september 2005 01:02 schreef melismay het volgende:
Waarom doe je t dan?!En was dat in Arnhem?
Maarre... kan jij mijn computer dan eens niet een keer nakijken voor een nou laten we zeggen, etentje met mij ofzo?quote:
*kugh*quote:Op zondag 18 september 2005 01:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Maarre... kan jij mijn computer dan eens niet een keer nakijken voor een nou laten we zeggen, etentje met mij ofzo?
Als je mijn computer niet maakt krijg je helemaal niks!quote:Op zondag 18 september 2005 01:06 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
*kugh*
No I Will Not Fix Your Damn Computer
*kugh*
Etentje
of iets anders
Vrouwen, altijd maar weer voor wat hoort watquote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Als je mijn computer niet maakt krijg je helemaal niks!
nee niet altijd, alleen nuquote:Op zondag 18 september 2005 01:09 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Vrouwen, altijd maar weer voor wat hoort wat
Doe eens niet zo lulligquote:
Moet ik nu in katzwijm in je armen vallen? Je wil niet eens met me uit eten!quote:
Ik heb je pc nog niet eens aangeraaktquote:Op zondag 18 september 2005 01:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Moet ik nu in katzwijm in je armen vallen? Je wil niet eens met me uit eten!![]()
Snij eens een leuk onderwerp aan dan, Viper denkt maar aan 1 ding!quote:Op zondag 18 september 2005 01:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ok..............
Ja Q Viper denkt dus ook nog aan dat andere... dat vieze weet je wel...quote:
Uhm, jij hebt toch een fotoboek!?quote:Op zondag 18 september 2005 01:32 schreef marcb1974 het volgende:
Je weet toch ook niet hoe ik eruit zie?
viesquote:Op zondag 18 september 2005 01:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja Q Viper denkt dus ook nog aan dat andere... dat vieze weet je wel...![]()
En ik weet het nog nietquote:
Je leeft nog , dus weet niet hoe ik eruit ziequote:Op zondag 18 september 2005 01:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Uhm, jij hebt toch een fotoboek!?
Oe! Jij bent zo'n geheim iemand enzo?quote:Op zondag 18 september 2005 01:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je leeft nog , dus weet niet hoe ik eruit zie![]()
![]()
Alleen door de weeks en in het weekend hoorquote:Op zondag 18 september 2005 01:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe! Jij bent zo'n geheim iemand enzo?
Op feestdagen niet?quote:Op zondag 18 september 2005 01:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen door de weeks en in het weekend hoor
Dan werk ik undercover he, dus dat mag ik niet zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |