Eigenlijk is een leuke vent al genoeg....quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:30 schreef melismay het volgende:
Ja, een leuke vent met heel veel geld
Nee ik heb het ook koud, en ik zit hier ook nog met natte haren... brrrrrquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:33 schreef Twisted_fok het volgende:
brrrrr. Ik zit hier echt zo hard te rillen van de koud. Maar ik ben wel de enige die het koud heeft.![]()
maar natuurlijk... als dat alles is...quote:
Ja, eigenlijk wel he?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Eigenlijk is een leuke vent al genoeg....
PS
Marc is afgehaakt toen het over kleren ging geloof ik.....![]()
Ik dacht... hij rent hard weg!!quote:
Nee, sorry, zit even met mijn hoofd heel ergens anders, en toen belde mijn exvriendin ook nog eensquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik dacht... hij rent hard weg!!vrouwen en kleren!! :
![]()
gaat het?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, sorry, zit even met mijn hoofd heel ergens anders, en toen belde mijn exvriendin ook nog eens![]()
Zeggen dat je het niet wil dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:49 schreef _Cara_ het volgende:
Dat is niet de eerste keer... en ik baal ervan..
Dat is tegen dovemansoren gezegd.. en ook al 100 x..quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeggen dat je het niet wil dan?
Maar jou mocht ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:47 schreef nixxx het volgende:
ik ben wel leuk! maar ik ben niet rijk
Ik bedoelde meer de enige die het koud heeft hier in huis. dus het ligt echt aan mijquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee ik heb het ook koud, en ik zit hier ook nog met natte haren... brrrrr
Ik moet straks nog weg.. en volgens mij heeft mn neef weer iets voor me geregeld...![]()
Ze durven het gewoon niet, ik kom dan toch niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:55 schreef _Cara_ het volgende:
Héél slim van die vrienden..
Volgens mij ligt het ook aan mij hoor, ik voel me al niet echt lekker...begin te hoesten en zo..quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de enige die het koud heeft hier in huis. dus het ligt echt aan mij
En ik draai me om...quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze durven het gewoon niet, ik kom dan toch niet.
Nou.... die touwtjes hou ik toch liever zelf in handen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
Ik denk dat mijn vrienden misschien beter een leuke kerel voor me uit kunnen zoeken dan ik zelf
ikkequote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef QyRoZ het volgende:
Wie gaat er nog meer alleen thuiszitten deze zaterdagavond?
Ik zoek zelf welquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
Ik denk dat mijn vrienden misschien beter een leuke kerel voor me uit kunnen zoeken dan ik zelf
Ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef QyRoZ het volgende:
Wie gaat er nog meer alleen thuiszitten deze zaterdagavond?
Ik stoot toch iedereen af die maar in de buurt komtquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou.... die touwtjes hou ik toch liever zelf in handen...![]()
Ach gossie... ik moet nog wachten tot tien uur.. dan is de gastheer van de housewarming pas klaar met werkenquote:
Nee, dat ben ik!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik stoot toch iedereen af die maar in de buurt komt
Datenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik stoot toch iedereen af die maar in de buurt komt
blijven slowchatten?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:03 schreef _Cara_ het volgende:
En ik wil blijven...
Je neef, die snapt het vast wel als jij niet komt een keer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:05 schreef _Cara_ het volgende:
Kan niet.. heb een afspraak met mn neef...
En je niet laten koppelen he! Doe het lekker zelfquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:05 schreef _Cara_ het volgende:
Kan niet.. heb een afspraak met mn neef...
Daar hadden we het laatst nog over, dat ging niet werken weet je nog.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
Nee mijn idee.. dat werkt niet! Lekker zelf doen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef Twisted_fok het volgende:
Daar hadden we het laatst nog over, dat ging niet werken weet je nog.
Het is voor je eigen bestwil Caraquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef _Cara_ het volgende:
Haha.. jullie willen zeker dat ik blijf..?![]()
Tja ... ik ben ook zo lief..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |