Ik heb geen idee.. Bij Katrina waren er een paar posts van mensen die er zeer verbaasd over waren hoe laag de luchtdruk wel niet was, maar Wilma is veel erger.. Die posters lijken wel te zijn fietsenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:50 schreef meranto het volgende:
882 mbar!! and counting down.....
[..]
En toch vind ik het erg rustig in dit topic.... Zou dat komen omdat er weinig nieuws over wordt gebracht in de media?
Misschien een beetje in 'shock and awe ' over hoe de situaties zich ontwikkeld.quote:En toch vind ik het erg rustig in dit topic.... Zou dat komen omdat er weinig nieuws over wordt gebracht in de media?
Behalve de meest dodelijke van het stel: STANquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:52 schreef Nightanimal het volgende:
Its payback time, volgens moeder aarde, vandaar dat het allemaal namen van dames zijn
Mja, maar het ligt ook aan het gebied waar ie aan land komt... Stan kwam aan in Zuid Mexico. Mexico, Honduras en Guatemala zijn nogal arm met ontboste hellingen. Dan heb je al snel een flinke modderstroom.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:57 schreef meranto het volgende:
[..]
Behalve de meest dodelijke van het stel: STAN
De vrouwen proberen het, maar de mannen zijn efficienter blijkbaar, want STAN was maar net cat 1.
Awesome, geweldig, fantastisch, immens, super, overdonderend, enz enzquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:49 schreef Godslasteraar het volgende:
Kwam hier nog wat mooie foto's tegen van Katrina vauit een vliegtuig
vreemd, op goes site staat die niet:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:18 schreef Frutsel het volgende:
we zouden door Wilma haast vergeten dat Typhoon Kirogi de eilanden van Japan teistert...
[afbeelding]
Welke zoektermen heb ik nodig om de plaatjes te kunnen bekijken (ja ... ik ben vandaag lui).quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:49 schreef Godslasteraar het volgende:
Kwam hier nog wat mooie foto's tegen van Katrina vauit een vliegtuig
Straks gaat ie als CAT 1 over Florida heen, let maar opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:43 schreef Party_P het volgende:
zal behoorlijk gaan afzwakken.
op cnn hebben ze het er al over dat die als CAT 1 over florida heengaatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:12 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Straks gaat ie als CAT 1 over Florida heen, let maar op
Het leek er toch eerst op dat ie de Yucatán zou missen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
De eerste schade zal wel binnen zijn, damn dat eilandje krijg dat te voorduren!
[afbeelding]
"missen" is ook behoorlijk relatief gezien. Niet de volle laag krijgen is wat anders. Nu krijgen ze wel de volle laag in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het leek er toch eerst op dat ie de Yucatán zou missen?
-Black_Tulip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |