Ben hier ook bang voor, sterkte iig..quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:09 schreef longinus het volgende:
Als ze nu nog niet vreemd gaat is het een kwestie van tijd. Stel maar een ultimatum.
succes.
Dat ze zielsveel van jou houdt wil niet zeggen dat ze niet gek op iemand anders kan zijn. Jouw wantrouwen is geheel gerechtvaardigd, heeft ze daar helemaal geen enkel begrip voor?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:34 schreef Garion het volgende:
Net een goed gesprek met haar gehad. Ik ben inderdaad wantrouwig. Ze zegt dat er totaal niks is. Alleen door mijn gedrag van haar niet kunnen vertrouwen ( inderdaad, ik ben heeeeeel slecht van vertrouwen ) stoot ik haar af. Ze zegt dat ze nog zielsveel van mij houdt. In tegenstelling tot de meeste reakties geloof ik haar en ga proberen haar te vertrouwen.
ik zei al eerder, ook al is er niks serieus aan de hand dan hoort ze je nog niet zo te behandelen, door met hem zo om te gaan. Je bent der man niet een of andere "vriend"quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:34 schreef Garion het volgende:
Net een goed gesprek met haar gehad. Ik ben inderdaad wantrouwig. Ze zegt dat er totaal niks is. Alleen door mijn gedrag van haar niet kunnen vertrouwen ( inderdaad, ik ben heeeeeel slecht van vertrouwen ) stoot ik haar af. Ze zegt dat ze nog zielsveel van mij houdt. In tegenstelling tot de meeste reakties geloof ik haar en ga proberen haar te vertrouwen.
Goed punt. Je hoeft niet elke dag samen te gaan slapen maar om nog uren te blijven zitten met iemand die ze niet kent, slaat idd geen hout.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:37 schreef mgerben het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal... je vrouw zit tot drie uur 's nachts beneden, alleen, met een man die ze drie weken kent?
Ik zou zo rond een uur of 10, half 11 zeggen "morgen weer een dag, leuk dat je er was".
Mis ik iets?
Je hebt gelijk ook je moet zeker doen wat je hart je in geeft!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:34 schreef Garion het volgende:
nee jij mag nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:39 schreef stoepjong het volgende:
Je moet je vrouw gewoon met andere leren delen.
Agree.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Garion, dat is prijzenswaardig. Maar (advocaat van de duivel spelend) lijkt je niet dat dat nou precies is wat iedereen zou zeggen, ook als er wel wat aan de hand is?
Ja precies, bel hem op en zeg dat ie je vrouw niet moet lastig vallen. Ze heeft gvd 2 kinderenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:58 schreef UberPhreak het volgende:
tijd om je als een vent op te stellen en te zeggen van TOT HIER EN NIET VERDER.
Opbokken met die gast!
Waarom bij X op bezoek gaan?quote:
Als de TS nog verder wil met z'n vrouw lijkt het me een beter idee om te zorgen dat X het 'contact verbreekt' dan om je vrouw onder druk te zetten (ookal is het een hoer en zit ze zelf ook fout...)quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:21 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Waarom bij X op bezoek gaan?
Deze meneer doet niets fout.
Als ik een meid leuk vind en ze heeft een vriendje dan zal ik ook alles doen om haar daar weg te krijgen mits deze man/knul geen vriend van me is.
Het wijf van TS is gewoon een onbetrouwbare kuthoer. Ik durf er trouwens een hoop geld op in te zetten dat dit niet de eerste keer is dat ze vreemdgaat.
dit is geen gezonde situatie dudequote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Garion het volgende:
*knip*
Das wel laag hoor, een huwelijk of relatie proberen te breken. Moet er wel bij zeggen dat ik dat zelf ook wellis gedaan heb alleen ging ik het niet met opzet geprobeert. Ze kwam naar mij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:21 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Waarom bij X op bezoek gaan?
Deze meneer doet niets fout.
Als ik een meid leuk vind en ze heeft een vriendje dan zal ik ook alles doen om haar daar weg te krijgen mits deze man/knul geen vriend van me is.
Het wijf van TS is gewoon een onbetrouwbare kuthoer. Ik durf er trouwens een hoop geld op in te zetten dat dit niet de eerste keer is dat ze vreemdgaat.
Dit ga ik ook doen. We hebben er lang en uitgebreid over gepraat. Ze zegt dat er niks is gebeurt en niks zal gebeuren. Ik geloof haar en vertrouw haar. En ik probeer niet meer zo ontzettend jaloers te zijn, en minder haar proberen te controleren.Tijd zal het allemaal wel leren.quote:Op zondag 18 september 2005 12:19 schreef livEliveD het volgende:
Ik zou haar het voordeel van de twijfel geven. Ik zie het nog gebeuren dat het juist fout gaat omdat jij je zo opstelt. Garanties heb je nu eenmaal niet dus blijf gewoon normaal doen, kiest ze dan voor die ander, so be it. Lijkt me beter dan dat ze voor die ander kiest omdat jij zo jaloers bent. Ik sms, ga uit, etc. met andere vrouwen en daar is op zich niks mis mee.Hoeft niks te betekenen. Wel kun je in de groep gooien hoe die nare bijsmaak van jou zoveel mogelijk uit de wereld kan worden geholpen. Haar teksten lezen heb je overigens alleen jezelf mee.
mee eenschquote:Op zondag 18 september 2005 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dat je op basis van het geschrevene misschien eens wat meer op je strepen moet staan. verbied haar alle contact met x. ze kent hem immers pas 3 maanden. en hij schijnt haar hoofd nogal op hol te maken. in een monogamie relatie moet je ook gewoon eisen durven stellen.
Soms kun je op een interesant gesprek uit komen, dat je niet eens in de gaten hebt hoe snel de tijd gaat.. Dat hoeft niet te betekenen dat er sprake is van een liefdesrelatie.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:37 schreef mgerben het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal... je vrouw zit tot drie uur 's nachts beneden, alleen, met een man die ze drie weken kent?
Ik zou zo rond een uur of 10, half 11 zeggen "morgen weer een dag, leuk dat je er was".
Mis ik iets?
klopt. maar in dit geval heeft x alle schijn tegen, net zoals zijn vrouw. zo zou ik met yvonne uren kunnen praten over bram en dierenopvang...quote:Op zondag 18 september 2005 13:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Soms kun je op een interesant gesprek uit komen, dat je niet eens in de gaten hebt hoe snel de tijd gaat.. Dat hoeft niet te betekenen dat er sprake is van een liefdesrelatie.
Ik bedoel er vooral mee dat niet uit het een het ander volgt.quote:Op zondag 18 september 2005 14:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klopt. maar in dit geval heeft x alle schijn tegen, net zoals zijn vrouw. zo zou ik met yvonne uren kunnen praten over bram en dierenopvang...
maar ik vind wel dat x en zijn vrouw die jaloezie uitlokken. en ja alles kan kapot, maar soms kan je verliefdheid ook creëren en net zo makkelijk, of iets moeilijker, weer afbreken. kwestie van keuzes maken.quote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef Alicey het volgende:
Ik denk trouwens dat je jaloerse en wantrouwige opstelling schadelijker is dan haar contacten met X. Als ze verliefd is op X, dan verlies je haar toch, hooguit iets eerder wanneer je je zo opstelt. Wanneer het gewoon een vriendschappelijk contact is (Wat prima kan obv het beschrevene) dan gebeurt dat niet, en hoef je je ook niet druk te maken.
Dat is zeker waar. Aan de adere kant als ik het reflecteer.. Ik zou zelf waarschijnlijk hoe dan ook kiezen voor natuurlijke omgang en spontaniteit i.p.v. "laten we vooral niet dit doen, omdat er anders iemand jaloers wordt"..quote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar ik vind wel dat x en zijn vrouw die jaloezie uitlokken.
Dat wel, misschien is het ook niet juist dat ik het heb over verliefdheid... Sterk aangetrokken voelen tot is misschien beter..quote:en ja alles kan kapot, maar soms kan je verliefdheid ook creëren en net zo makkelijk, of iets moeilijker, weer afbreken. kwestie van keuzes maken.
Ik weet niet of dat de meest verstandige oplossing is. Wanneer TS zekerheid wil, en niet naar zichzelf wil kijken misschien wel.quote:Op zondag 18 september 2005 14:14 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop voor ts dat hij zijn vrouw voor het blok durft te zetten. er is geen andere oplossing. of hij moet het nog een tijd tandenknarsend willen aankijken.
Waarom? Is het vreemd dat een vrouw ook met andere mannen wel eens iets afspreekt?quote:overigens moet er ook heel erg duidelijk besproken worden wáárom zijn vrouw vreemd zou willen gaan of dit soort afleiding zou willen.
ik vind het hier ietsje verder gaan nadat je iemand pas heel kort kent. en daar reageer ik op. persoonlijk voorkom ik dit soort shit door af te spreken dat je vrij bent om af en toe eens uit de ban te springen.quote:Op zondag 18 september 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
Waarom? Is het vreemd dat een vrouw ook met andere mannen wel eens iets afspreekt?Mag een vrouw alleen nog maar met haar man iets doen?
Ik vind dat juist niet vreemd.. Iemand die je kort kent weet je weinig van, en zodoende kun je veel nieuws meemaken..quote:Op zondag 18 september 2005 14:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het hier ietsje verder gaan nadat je iemand pas heel kort kent. en daar reageer ik op. persoonlijk voorkom ik dit soort shit door af te spreken dat je vrij bent om af en toe eens uit de ban te springen.
Het lijkt mij goed dat er gepraat wordt over hoe e.e.a. ervaren wordt, dat kan verhelderend werken. Ik zie echter niet bijzondere redenen waarom ze dit soort afleiding zou zoeken, ik zie het bijzondere er niet zo aan.. Maar misschien ligt dat aan mij.quote:ts geeft zijn vrouw aan dat hij het klote vindt, maar zij schijnt dat naast zich te schuiven en door te gaan, dat zijn signalen dat ze 'hun' verliefdheid minder waardeert dan 'haar' verliefdheid met x. daar moet over gesproken worden, dunkt mij.
Een oplossing die in het midden ligt.quote:Op zondag 18 september 2005 15:11 schreef Garion het volgende:
Nogmaals. een heel goed gesprek met elkaar gehad. Ze zegt dat ze zielsveel van me houdt en me niet kwijt wil. En ik haar niet. Ze weet dat ze soms heel ver gaat ( niet te ver ), ook ik weet dat. Dus inplaats van breken e andere nare dingen. Gaan we gewoon verder met elkaar. Ik zal toch ook iets minder bezitterig en jaloers moeten zijn. En zij heeft minder intensief contact met X.
Dat is het pas als de echtscheiding naar behroen is afgehandeld. Ik adviseer nu alvast een informeel gesprek aan te gaan met een bevriende advocaat oid, dat voorkomt dat je straks uitgekleed wordt.quote:
So true, so true. Ik denk dat ze die 3 weken gebruikt heeft om eens flink van bil te gaan met X, waarna nu de nieuwigheid er wel vanaf is.quote:Op zondag 18 september 2005 16:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is het pas als de echtscheiding naar behroen is afgehandeld. Ik adviseer nu alvast een informeel gesprek aan te gaan met een bevriende advocaat oid, dat voorkomt dat je straks uitgekleed wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |