Volgens mij maak het niet uit of je de PSP uitzet in game of gewoon bij Home.quote:Op zondag 18 september 2005 12:03 schreef err het volgende:
vraagje; indien je je psp midden in een spel uitzet, verbruikt ie dan batterij als ie uit staat?
FRS is juist ook enorm duur. Zo'n beetje alle winkels hebben nu de games voor 44,-, maar de FRS blijft de eigen hoge prijzen hanteren, tot wel 55 euro per game.quote:Op zondag 18 september 2005 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Echt weer MMWel de duurste games, maar de goedkoopste, ho maar. Daarom koop ik mijn games ook altijd bij de FRS.
Volgens mij kan je tegen mensen die binnen een straal van 10 meter ofzo zijn Ridge Racer spelenquote:Op zondag 18 september 2005 12:05 schreef err het volgende:
[..]
kan je mij ff in het kort vertellen hoe je ridge racer online speelt en wat je ervoor nodig hebt?
Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 18 september 2005 15:29 schreef gamecube_master het volgende:
met welke site kan je een beetje goed msn'en op je PSP? Webmessenger had ik al een kwartier op aanmelden staan maar gebeurde niets, en bij e-messenger zie ik niet wat anderen zeggen...
wel een gedoe om een stukje tekst te typen zeg!
quote:
Je kunt alles op de PSP zetten. Wel eerst converteren naar MP4 uiteraard.quote:Kun je trouwens ook DVD'S op je PSP zetten?
Dus .VOB files enzo
Maar internetten op de PSP is gewoon kewl, weet je wel.quote:Op zondag 18 september 2005 15:34 schreef BMH het volgende:
. Ik kan ook naar zeeland fietsen.. Ik doe het niet omdat het nutteloos is.
Wat doe je op de WC met een spelcomputer??? Internetten natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2005 15:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar internetten op de PSP is gewoon kewl, weet je wel.
Zit je op de WC een spelletje te spelen, en je denkt ineens van: en nu wil ik internetten! Nou, dat kan!
met video9 kan je dacht ik DVD's convertenquote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Het typen vind ik wel gemakkelijk gaan
Kun je trouwens ook DVD'S op je PSP zetten?
Dus .VOB files enzo
het is een multimedia apparaatquote:Op zondag 18 september 2005 15:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat doe je op de WC met een spelcomputer??? Internetten natuurlijk.
Andere doelgroep blijkbaar.
Er is een optie dat je ook in een keer www kunt typenquote:Op zondag 18 september 2005 15:45 schreef nlboy het volgende:
Ik vind bij het typen lastig bijvoorbeeld als je www moet typen steeds naar het > moet gaan om de volgende W intevoeren. (weet niet hoe bij 2.0 dat is)
Thnx! Dat wist ik nog niet. (bij 1.5) Nu kan ik eindelijk sneller de tekens invoeren.quote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij 2.0 zijn de L en R toetsen te gebruiken om de cursor te verschuiven. Zo kun je snel meerdere letters invoeren die onder dezelfde toets vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |