Dat was het zekerquote:
Kan ook maar iemand dat Kyra/Daan/Shirina-zeikverhaal boeienquote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef pberends het volgende:
Kan ook maar iemand dat Burundiverhaal van Niels boeien?
Je hebt het wel over de jeugddroom van onze gebelgde bokser heh!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef pberends het volgende:
Kan ook maar iemand dat Burundiverhaal van Niels boeien?
Het is slechts voor een paar maanden.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef babette21 het volgende:
gaat Robert eindelijk weg?
net als India!? al bleek dat uiteindelijk maar 3 weken te zijn....quote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is slechts voor een paar maanden.
Dat waren webloggeruchten. Robert gaat er een tijdje uit om de geboorte van z'n kind mee te maken.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
net als India!? al bleek dat uiteindelijk maar 3 weken te zijn....
maar Robert zou toch helemaal stoppen?! of zijn dat weer eens geruchten?
Ik dacht dat die echt trg kwam, Niels ziet iig een mysterieuze vrouw morgen volgens mijquote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Komt Floor terug of is dat een webloggeintje?
Niels krijgt te maken met ene Floor, maar ik weet niet of het de 1st Floor of de 2nd Floor is.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Komt Floor terug of is dat een webloggeintje?
semi-falsequote:Op donderdag 22 september 2005 19:16 schreef haagse_elfje het volgende:
trouwens dat nieuws-feitje over een rukkende joost was dat nou true or false?
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef Iwan1976 het volgende:
1st Floor of de 2nd Floor
Gister niet gekeken.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:16 schreef haagse_elfje het volgende:
trouwens dat nieuws-feitje over een rukkende joost was dat nou true or false?
Nog geen tijd voor gehad.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:![]()
Waarom pas je trouwens dat filmpje uit je sig niet aan?
tijdje geleden was er een bericht van BNN, dat ze ONM echter wouden maken, als "voorbeeld" gebruikte ze een rukkende joost. Ik hoop tenzeerstens dat het een voorbeeld was....quote:
ex-neukertje van Irisquote:Op donderdag 22 september 2005 19:48 schreef haagse_elfje het volgende:
Marnix heeft ook niet meer zoveel tekst
Nee, van Peter Faber van Max Havelaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:53 schreef pberends het volgende:
Mevrouw Faber (de vrouw van meneer Faber uit Jiskefet)?
Ff denken,, maar weet het nu weerquote:
En Victor was ook leukquote:Op donderdag 22 september 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
Mevrouw Faber.. Voor de rest uitermate
. Oh, en Chris was wel leuk.
.
Neuh, zijn rol valt me zwaar tegen...quote:
Ze viel alles behalve in de herhaling vandaagquote:Op donderdag 22 september 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
"Als ik 10 jaar jonger was geweest"
Soms issie minder, maar aan het einde Chris bedreigen was wel weer leukquote:Op donderdag 22 september 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
Neuh, zijn rol valt me zwaar tegen...
Ze was al niet meer bij haar positieven toen ze Wouter Lansink niet herkende.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:03 schreef -Marlii- het volgende:
Ze viel alles behalve in de herhaling vandaag![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengelequote:Op donderdag 22 september 2005 20:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ff denken,, maar weet het nu weerDie gek die van armen ging wisselen in WO2
Ja ik weet, stond wel ergens in mn geschiedenis boekquote:Op donderdag 22 september 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengele
Sinds wanneer kun jij lezen, Pluisje?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:15 schreef -Marlii- het volgende:
Ja ik weet, stond wel ergens in mn geschiedenis boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |