Oh ja had het hele topic maar vlug doorgelezenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je niet goed gelezen dan. Ik noemde 9 namen die wel exit mogen.
Wauw wat een openbaring en hoe verstandig jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:13 schreef kwakveense het volgende:
roel is pro-kern energiedat hoor je idd niet vaak bij een groen linkser...
Verkloot een kwootquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieske dan wel weer een terugslag krijgt, voor het geslacht van Roel verslapt.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Hij richt zijn pijlen op de verkeerde dames. Als hij sex wil, moet hij maar eens Linda wat meer aandacht gaan schenken
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:13 schreef kwakveense het volgende:
misschien wil tanja wel sex, om de weeen op te wekken....
mwoah, wanhopig aanhankelijk bedoel je.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:13 schreef Showtime het volgende:
[..]
tijdens zijn vertrek kwam ze ook niet echt bedroefd over, maar later op die avond leek ze af en toe toch beetje sip in gedachten weggezonken, denk dat het meer met haar deed dan ze aan anderen laat blijken, zou betekenen dat erg op zelfstandig is, independent woman
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Zal zielige Dido de zonnebril op hebben omdat je anders haar betraande ogen ziet?
Dit is wel een leuke verwikkeling weer.
Agossie... Is Dido nu triest dat ze niets meer roepen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:14 schreef Wup het volgende:
ach... gesprek in de tuin over het hek
Dido: vorige week waren ze nog allemaal heel hard Dido aan het roepen
ach jeequote:Op zaterdag 17 september 2005 14:13 schreef johanvonnie het volgende:
die ging slapen tot de boodschappen (lees sigaretten) er zijn![]()
hij is dan ook slimmer dan de gemiddelde GL -erquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:13 schreef kwakveense het volgende:
roel is pro-kern energiedat hoor je idd niet vaak bij een groen linkser...
Ik vind het zelf wel fijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Plus dat niemand op die info zit te wachten. Mensen die zitten te kijken zien het zelf (duh) en voor mensen zonder streams is het ook niet echt interessant om te weten
Als je zoals ik geen vier streams tegelijk kan bekijken is het wel handige info als iemand zegt wat er op bepaalde streams te zien isquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Plus dat niemand op die info zit te wachten. Mensen die zitten te kijken zien het zelf (duh) en voor mensen zonder streams is het ook niet echt interessant om te weten
Ja, ik snap het ook niet, maar ze lult zo machtig veel over Roel en dat ze er helemaal klaar mee is, dat het haar duidelijk heel veel doet. Dat doet ze al een week trouwens....quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja hoor, haar hart kan nooit meer gelijmd worden
![]()
Nu nog even, morgen is ze er vast helemaal klaar meequote:Op zaterdag 17 september 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
Agossie... Is Dido nu triest dat ze niets meer roepen?![]()
je loopt me te fokkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Wauw wat een openbaring en hoe verstandig ja!
zij niet alleen hoor, ze denken dat BB er iets aan [ of tegen] gedaan heeftquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
Agossie... Is Dido nu triest dat ze niets meer roepen?![]()
backup is het juiste woord, nu is het dus vechten voor Roelquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:15 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, wanhopig aanhankelijk bedoel je.
ze was stil omdat ze dácht dat ze Roel kwijt was, en haar backup nu dus ook.
toen Dido naar bed ging, bleek ze Roel niet kwijt te zijn, en meteen wat de sippe bui over.
Lieske wordt vrolijk als ze aandacht krijgt van Roel of als ze denkt het snel te krijgen weer
Dat ook ja. Morgen laat ze het doodbloedenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nu nog even, morgen is ze er vast helemaal klaar mee
En ik wil Rob en Lieske in gesprek zien, waarbij Rob dan vertelt wat Roel over haar gezegd heeftquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
Pfffffffffffffff, ik wil die eerste confrontatie Dido-Lieske zien, maar het schiet niet op zo
Roel is voor haar gewoon de leukste in het huis, meer niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet, maar ze lult zo machtig veel over Roel en dat ze er helemaal klaar mee is, dat het haar duidelijk heel veel doet. Dat doet ze al een week trouwens....![]()
wat kunnen mensen toch verschillende conclusies trekken uit dezelfde beelden....quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef -Delta- het volgende:
Roel is voor haar gewoon de leukste in het huis, meer niet.
Ze vindt hem erg leuk, maar ligt er echt niet wakker van als Lieske de hele dag op hem ligt.
Lieske loopt alleen aandacht te trekken, kleutergedrag, waar Dido toch wel 3 treden bovenstaat.
LOL .... volgens mij geloof je je eigen zinnen ook nog. Lieske's gedrag is kleutergedragquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze vindt hem erg leuk, maar ligt er echt niet wakker van als Lieske de hele dag op hem ligt.
Lieske loopt alleen aandacht te trekken, kleutergedrag, waar Dido toch wel 3 treden bovenstaat.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het zelf wel fijn eigenlijk.
Soms zit ik een andere stream te volgen, en word ik via deze commentaren geattendeerd op een interessantere stream
Sorry, ik was even vergeten dat sommige mensen nog op een 286 kijken. My badquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:16 schreef Kokstra het volgende:
Als je zoals ik geen vier streams tegelijk kan bekijken is het wel handige info als iemand zegt wat er op bepaalde streams te zien is
Inderdaad ja... Wel grappigquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:20 schreef Wup het volgende:
[..]
wat kunnen mensen toch verschillende conclusies trekken uit dezelfde beelden....
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Doet haar inderdaad niks.quote:Dido: "ik ben gewend dat als een jongen mij leuk vindt, dat hij dan als een hondje achter mij aanloopt. Roel doet heel lief voor mij, vertelt dat hij gevoelens voor mij heeft terwijl hij nu alleen maar achter Lieske aan zit".
quote:
Dido: "Flipske (Rikkert) is nu pleite, en nu zoekt zij Roel ook op. Ik vind het echt belachelijk dat Lieske en Roel nu samen in bed liggen."
Dido is een stuk volwassener en een stuk meer levenswijs. Dat ze irritant doet is iets anders.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL .... volgens mij geloof je je eigen zinnen ook nog. Lieske's gedrag is kleutergedrag
En dat non stop gezeur van Dido over Lieske en Roel is natuurlijk zeer volwassen gedrag? Dido loopt al een week te zeiken.... van Lieske heb ik nog geen woord gehoord toen Roel opeens naar Dido trok. Maar inderdaad.... Dido staat er 3 treden boven![]()
misshcien dat ik haar daaorm zo irritant vind...omdat ze zichzelf zo levenswijs vindt...quote:Dido is een stuk volwassener en een stuk meer levenswijs.
Wakker van liggen en zeggen dat Lieske zich als een kleuter gedraagd zijn 2 verschillende dingen.quote:
Daarom vind ik Roel helemaal niks meer, dat betweterige elke keer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:23 schreef milagro het volgende:
pfffffffft heb je Roel weer met zijn stelligheden.
er zijn wel degelijk bepaalde voedingsmiddelen waar je puistjes van krijgt.
alleen omdat het bij een ieder verschilt is er dus geen regel.
Ze is je zus ofzo... Dat kan haast niet andersquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wakker van liggen en zeggen dat Lieske zich als een kleuter gedraagd zijn 2 verschillende dingen.
Lieske is gewoon een aanhankelijk jong hondje, dat o.a bij Rikkert en Roel aandacht zoekt.
Dido vind het vervelend, maar ligt er niet wakker van, die kan toch echt wel meer dan alleen Roel krijgen.
Ik heb al 10 keer gezegd, dat ze het huis uit mag, le-zen scan, lezen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is je zus ofzo... Dat kan haast niet anders
denk dat ik roel daarom juist wel leuk vind...herken mezelf erg in dat stellerige betweterigequote:Op zaterdag 17 september 2005 14:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daarom vind ik Roel helemaal niks meer, dat betweterige elke keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |