Lieske is nooit echt geinteresseerd geweest in Rikkert, ms op dag 1 even, maar dat was al snel over, ze heeft hem meer dan eens een beetje voor lul gezet in het bijzijn vd rest namelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:56 schreef Showtime het volgende:
[..]
Kwa inhoud denk ik ook dat Dido zijn eerste keus is, maar kwa sexuele handelingen in het huis heeft hij denk ik geen voorkeur. Hij had als eerste aan Lieske gevraagd om bij haar in bed te gaan liggen, vervolgens wees ze hem af. Misschien vroeg hij haar eerst omdat hij inderdaad het idee had dat zij een makkelijkere prooi voor hem zou zijn, kwam hij mooi van een koude kermis thuis. Maar nu is het hem uiteindelijk toch gelukt, Lieske is kwetsbaar want vriendje Rikkert is net het huis uit en Roel is inderdaad ook kwetsbaar vanwege de nominatie.
Ik had altijd het idee dat Lieske zijn eerste keus was, maar nu heb ik steeds meer het idee dat het hem enkel om het sex in het huis te doen is. Hij staat op springen dus het is nu pakken wat hij pakken kan.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske is nooit echt geinteresseerd geweest in Rikkert, ms op dag 1 even, maar dat was al snel over, ze heeft hem meer dan eens een beetje voor lul gezet in het bijzijn vd rest namelijk.
Roel daar kan ze alleen maar verlangende en bewonderende blikken naar werpen.
Als Rikkert haar links liet liggen, boeide haar dat niet, als Roel het doet, is ze stil en teruggetrokken Rikkert liet haar links liggen, Roel niet en die heeft ze nu stilletjes afgetrokken
geen idee, Roel zegt net van niet maar misschien omdat hij uitgehoord wordt door een Dido 'spion'quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:02 schreef pinkplatinum het volgende:
vanochtend hadden ze echt wel gezoend.. of zag ik het verkeerd?
De laatste dagen van Rikkerts verblijf in het huis trokken Lieske en Rikkert weer meer naar elkaar toe. Vanuit Lieske haar kant denk ik bij gebrek aan beter, ze lag minder goed in de groep was minder haarzelf en Roel flirtte erop los met Dido. Rikkert hield haar een beetje op de been denk ik, dat viel ineens weg. Vervolgens vond ze bij Roel weer wat troost en dat kwam hem toevallig erg goed uit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:01 schreef milagro het volgende:
Lieske is nooit echt geinteresseerd geweest in Rikkert, ms op dag 1 even, maar dat was al snel over, ze heeft hem meer dan eens een beetje voor lul gezet in het bijzijn vd rest namelijk.
Roel daar kan ze alleen maar verlangende en bewonderende blikken naar werpen.
Als Rikkert haar links liet liggen, boeide haar dat niet, als Roel het doet, is ze stil en teruggetrokken
nee Menno is ook niet vies van een beetje stoken blijkbaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:04 schreef kwakveense het volgende:
menno gelooft het ook niet....
Het was Menno die dat zei tegen Lindaquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:04 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Roel: ".. helemaal in elkaar... bij wijze van..."
Jah Roel![]()
Precies. Het gaat er alleen maar om dat Dido helemaal gek wordt en gelooft dat er veel meer isquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:07 schreef kwakveense het volgende:
mwah, wat ik zag was niet helemaal niks...maar t hoeft ook niet alles te zijn...
en eigenlijk maakt t ook geen flikker uit natuurlijk
OMG, das idd wel erg stom jah... zit naar Roel te kijken met het geluid van de slaapkamerquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:07 schreef PID61 het volgende:
[..]
Het was Menno die dat zei tegen Linda
Dat hele groepje mag van mij allemaal exitquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:07 schreef Ireth het volgende:
The Breakfast Club
[[url=http://img211.imageshack.us/img211/2953/mwsnap1326sg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik zie dat toch anders.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:04 schreef Showtime het volgende:
[..]
De laatste dagen van Rikkerts verblijf in het huis trokken Lieske en Rikkert weer meer naar elkaar toe. Vanuit Lieske haar kant denk ik bij gebrek aan beter, ze lag minder goed in de groep was minder haarzelf en Roel flirtte erop los met Dido. Rikkert hield haar een beetje op de been denk ik, dat viel ineens weg. Vervolgens vond ze bij Roel weer wat troost en dat kwam hem toevallig erg goed uit.
Dan ben ik het toch voor 75% met je eensquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat hele groepje mag van mij allemaal exit, Menno, Linda, Lieske, Ingrid, zitten onderaan m'n lijstje.
Dan is hij vandaag de grote verliezer, want hij heeft voor "niets" zijn kansen bij Dido verpest.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:06 schreef scanman01 het volgende:
Er is dus niets gebeurd. Ik had ook niet anders verwacht trouwens.
Ik denk dat Lieske dan wel weer een terugslag krijgt, als de aandacht van Roel verslapt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:04 schreef Showtime het volgende:
[..]
De laatste dagen van Rikkerts verblijf in het huis trokken Lieske en Rikkert weer meer naar elkaar toe. Vanuit Lieske haar kant denk ik bij gebrek aan beter, ze lag minder goed in de groep was minder haarzelf en Roel flirtte erop los met Dido. Rikkert hield haar een beetje op de been denk ik, dat viel ineens weg. Vervolgens vond ze bij Roel weer wat troost en dat kwam hem toevallig erg goed uit.
Ik zag in een ander topic gister, dat je wilde dat iedereen exit gingquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ben ik het toch voor 75% met je eens
Hij richt zijn pijlen op de verkeerde dames. Als hij sex wil, moet hij maar eens Linda wat meer aandacht gaan schenkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:10 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dan is hij vandaag de grote verliezer, want hij heeft voor "niets" zijn kansen bij Dido verpest.
Heb je niet goed gelezen dan. Ik noemde 9 namen die wel exit mogen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zag in een ander topic gister, dat je wilde dat iedereen exit ging![]()
Maar dat was ws in die volgorde exits toch?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:10 schreef milagro het volgende:
Ik zie dat toch anders.
Ze hoeft echt niet getroost te worden, hoor, om Rikkerts vertrek
1 avondje aandacht van Roel en het is 'Rikkert wie ?? "
die ging slapen tot de boodschappen (lees sigaretten) er zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:12 schreef Wup het volgende:
waar is Tanja, ze leek best vrolijk vanmorgen
Plus dat niemand op die info zit te wachten. Mensen die zitten te kijken zien het zelf (duh) en voor mensen zonder streams is het ook niet echt interessant om te wetenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske nu op 3
Maar tegen de tijd dat ik dit gepost heb, is er vast alweer geschakeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |