Het is hier ook ijskoud binnen... verbouwing, brrrrr... (gelukkig regent het binnen nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef Timmai het volgende:
waar zitten zij dan, dat ze allemaal halfnaakt buiten zitten. Hier is het ijskoud buiten
Hé joh, jij was toch weg? Dramaqueenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
Aan iedereen
Roel en Lieske lagen te seksen toen de regie de beelden wegdraaide.
Tuurlijk ....quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
Aan iedereen
Roel en Lieske lagen te seksen toen de regie de beelden wegdraaide.
niemand snapt haarquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:16 schreef Djoj het volgende:
Snap niets van Nathalie...
tis geen goede prater voor een accountmanager hequote:Op zaterdag 17 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Het is gewoon.... het is een beetje .... Ik vind dat... net als gister. Ik wil het absoluut niet meer.... terwijl gister.... als het één op één is dan..... "
Rob: "Ja, dat begrijp ik"
Natuurlijk is er niets gebeurd tussen Lieske en Roel. Misschien dat wel Menno en Ingrid iets gedaan hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:14 schreef Djoj het volgende:
Vreemd hoor, 'wat er die avond gebeurd is', volgens mij geen bal..
Ik begrijp nu ineens dat zij en Ralph ooit een setje waren.. Nat die zo praat en Ralph die wat trager is.. het past perfect bij elkaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Het is gewoon.... het is een beetje .... Ik vind dat... net als gister. Ik wil het absoluut niet meer.... terwijl gister.... als het één op één is dan..... "
Ik doelde op al die zgn geheimen tijdens het etentje waar Naat en Rob net over spraken..Rob zei dat ze daar niets over mochten zeggen enzooo...misunderstootje Scan..quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natuurlijk is er niets gebeurd tussen Lieske en Roel. Misschien dat wel Menno en Ingrid iets gedaan hebben.
Whahahahahaaa lol !quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:21 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ik doelde op al die zgn geheimen tijdens het etentje waar Naat en Rob net over spraken..Rob zei dat ze daar niets over mochten zeggen enzooo...misunderstootje Scan..![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:25 schreef Djoj het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk eens hoe leuk ze aan ut jongleren zijn...right on time...
Kortom: Gooi vang gooi vang gooi vangquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:29 schreef Debbus het volgende:
Terwijl eigenlijk de truc is om ook te vangen.
Dus het zou moeten zijn: vang, vang, vang, vang, vang...
Vang gooi Vang gooi Vang gooi Vang gooiquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:29 schreef Debbus het volgende:
Terwijl eigenlijk de truc is om ook te vangen.
Dus het zou moeten zijn: vang, vang, vang, vang, vang...
Zoals ik ook al zeiquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:31 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Vang gooi Vang gooi Vang gooi Vang gooi
Zo iets dan![]()
Ik heb een vrije zaterdagmiddag. Ik neem het wel overquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben wel redelijk klaar met de streamverslagen trouwens. Iemand die het over kan/wil nemen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |