Gast... ik heb hem over 2 schermen gespreid en nog 5 keer te veel informatie... wel gaaf gedaan trouwensquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:20 schreef Maxcre8 het volgende:
Hier een Panorama van Deventer Boeken Markt 2006![]()
Large
[afbeelding]
en een verticale Panorama.
Large
[afbeelding]
lol, ja dacht doe er dan direct maar de fullsize afbeelding bij, die is wel leuk om naar te tuuren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:26 schreef Muk het volgende:
[..]
Gast... ik heb hem over 2 schermen gespreid en nog 5 keer te veel informatie... wel gaaf gedaan trouwens
Hmm, ik was zelf juist het meest tevreden over de vierde. Maar het klopt, #1 mag er zeker ook zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef dork22 het volgende:
[..]
De eerste vind ik eigelijk de enige mooie (goed afgewerkte), maar toch nog onscherp.
PTViewer.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:39 schreef qless het volgende:
He leuk dat tooltje om door pano's te scrollen. wat was/is het?
Die ronding heb ik maar een enkele keer gehad. Over die zwarte plekken, dat zijn de lege plaatsen waar dus geen beeld van is, als je dit wegknipt houd je een mooie foto over, moet je dus wel zorgen dat je ze op een goede/hoge resolutie maakt zodat je er aardig in kan knippen. Vind zelf autostitch echt ideaal programma.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat is een goed program om de foto's mooi aan elkaar te maken?
ik heb autostitch, maar vind de resultaten niet mnooi, en zit een ronding in, en zwarte plekken boven en onder..
Apart, en zonde...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb in praktisch al mijn foto's een ronding
wat voor een zwarte plekken bedoel je? post het anders eventjesquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een pano gemaakt met autostitch, maar er zitten overal nog zwarte plekken
hoe krijg ik die weg (in photoshop) ?
croppen kan natuurlijk niet en verder ben ik photoshop noob
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |