abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31337155
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef ook_gek het volgende:
2 steijn krijgt gewoon zijn geld terug dus ik zie het probleem niet
Ik hoop het wel ja, maar dat zal ook wel weer touwtrekken worden. Ik heb overigens liever dat A&F het gewoon weer een keer verzend maar dan met de juiste papieren. Tenminste, ik neem aan dat iedereen graag zijn kleding wil.
pi_31337299
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:20 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik hoop het wel ja, maar dat zal ook wel weer touwtrekken worden. Ik heb overigens liever dat A&F het gewoon weer een keer verzend maar dan met de juiste papieren. Tenminste, ik neem aan dat iedereen graag zijn kleding wil.
Dat lijkt mij eerlijk gezegd vrij logisch, A&F maakt een fout en daar zouden jullie nou het 'slachtoffer' van worden..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:26:44 #203
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31337307
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:20 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat hangt er van af bij wie de schuld ligt en of A&F dat toe wil geven mocht die bij hun liggen...als ze hem nog eens vanuit Amerika op moeten sturen maak je goede kans dat je de verzendkosten nog een keer mag ophoesten
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31337475
Steijn, heb je wel al betaald dan?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
pi_31337659
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:33 schreef Proper_fucked het volgende:
Steijn, heb je wel al betaald dan?
Ja het is al betaald.
pi_31337741
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:39 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ja het is al betaald.
Hmm.. dat is idd lastig met die verzendkosten dan, ze kunnen het toch zeker niet maken om jullie dat nog een keer te laten betalen?
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:58:41 #207
3185 Adelante
To let it go now
pi_31338084
CC kun je altijd terug laten boeken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:15:40 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31338359
Klein tipje.

Bel A&F en laat ze contact opnemen voor dat papiertje. Ik heb het voor elkaar gekregen dat de zending hier tot morgen blijft liggen. En morgen is er een kansje dat ik max 2 dagen uitsel krijg.

Het gaat op zeker veel problemen geven wanneer je het terug laat sturen en dan weer met de juiste papieren hier heen. 99$ verzendkosten gaat A&F niet leuk vinden als je snapt wat ik bedoel. Dat papiertje over sturen kost nog geen 10$

Voor de geen die gaat bellen. Laat even een bevestiging van het gesprek en afspraken mailen naar je zelf. Mail dit naar mij dan kan ik het door sturen naar de douane. Ik moet ze morgen toch nog bellen om te vragen of er meer info is en ook om te proberen om de zending vast te houden.

MAAR ER MOET GEBELD WORDEN! En echt ik zou het zo doen. Maar ik heb er helaas geen tijd voor. Ik ben weer weg. Als er vragen zijn laat het hier achter of mail me!

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:16:32 #209
95608 Speth
Rorschach
pi_31338376
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:26 schreef Molluck het volgende:

[..]

Dat hangt er van af bij wie de schuld ligt en of A&F dat toe wil geven mocht die bij hun liggen...als ze hem nog eens vanuit Amerika op moeten sturen maak je goede kans dat je de verzendkosten nog een keer mag ophoesten
Dat moet je in geen geval accepteren.

In de eerste plaats is het belangrijk om het zo te regelen dat FedEx de bestelling nog een tijdje vasthoudt, je moet dus A&F zover krijgen dat ze dat certificaat opsturen opdat je FedEx kan vertellen dat het eraan komt en dat het een hoop gedoe zou schelen als ze het gewoon even vasthouden. Bel echter eerst FedEx zelf op en vraag ze wat er normaal gesproken gebeurt als het certificate of origin ontbreekt en wiens verantwoordelijkheid dat is (het gebeurt vast wel vaker), ze zullen ws. zeggen dat de verantwoordelijkheid bij A&F ligt, waar je hen weer mee om de oren kan slaan.

Mocht FedEx de hele zaak toch terugsturen naar A&F, maak dan duidelijk dat het om een shipment naar een heleboel personen gaat die allemaal erg teleurgesteld zullen zijn, blabla. Ze willen geen reputatie als een slechte leverancier en dan heb je grote kans dat ze de hele zaak alsnog "gratis" terugsturen. Stel je in het geval van het terugsturen van de shipment naar A&F dus op als een verontwaardigde klant die erg teleurgesteld is, betere service had verwacht. Stel ze ook vooral niet de vraag of ze bereid zijn het gratis terug te sturen, maar laat gewoon blijken dat je daar domweg vanuit gaat.

"I've been waiting for my shipment for several weeks now, I'm rather disappointed with this whole situation and so are the people for whom I've placed this order." is bijvoorbeeld een goede zin.

Kans is vrij groot dat je een dom telefoonsletje aan de lijn krijgt die niet authorized is om je iets te beloven, in dat geval: "I would like to speak to your supervisor, please" (niet als in films "I demand to speak to blabla"). Vervolgens: "I am not willing to pay double shipping costs because of a mistake on behalf of your company, which means I will have to disappoint several people. I would like to have my shipment for which I've already paid delivered to me as soon as possible".

Blijf wel altijd beleefd.
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:19:11 #210
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31338431
PS dit mailtje heb ik snel in elkaar geknalt en verzonden naar A&F
quote:
Dear Mr/Mrs,

Our shipment with tracking nr 70087146405531 REF 001-2945440-01 with order nr 4710517 is hold bij customs. It’s hold there because the don’t have a certificate of origin. Can you please call fed-ex to make sure they have it before tomorrow because they need it before 00.00. If Fex-ex the Netherlands don’t have the papers the shipment will return to the sender.

Contact me if you need more info about this shipment. Phone ************

Kind regards,

Laat ook even weten of er iemand gaat bellen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:28:25 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31338617
dubbel
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:29:09 #212
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31338631
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:16 schreef Speth het volgende:
verhaal
Bedankt voor de tips.

zoals je gezien heb is het al min of meer geregeld dat de zending iets langer blijft liggen.
Maar het vervelende is dat er al op 5-10-05 een bericht naar de US gestuurd is en daar geen antwoord op gekomen is. En daar wacht Fed-ex NL op. Meer dan dat doen ze niet en kunnen ze niet doen.

Daarom is het belangrijk dat iemand A&F belt en zo snel mogelijk. Als het echt niet anders ben ga ik morgen wel bellen. Maar ik heb er om heel eerlijk te zijn totaal geen tijd voor. Min engels daar bij is ook vrij slecht. Maar goed Fuck it

Ik heb zelf redelijk wat ervaring met zendingen die niet ingeklaard kunnen worden. Maar dat had ik meer met zee containers vol met 17" TFT schermen En dat werkt heel anders

Daarom als iemand A&F gesproken heeft mail mij dan mail ik direct de douane. Ik heb die afspraak al staan. En een mail van A&F met bevestiging dat ze het gaan regelen is al weer iets waar mee ik de zending vast kan laten houden

Nu ben ik echt weg. Sorry jongens ik had dit graag zelf allemaal op me genomen maar het gaat helaas nu even niet lukken

En als iemand krap bij kas zit en de tel kosten te hoog vind moet hij gewoon door geven wat de tel kosten waren dan maak ik dat geld wel over. Dus mensen laat dat niet het probleem zijn
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:29:38 #213
95608 Speth
Rorschach
pi_31338643
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:19 schreef ook_gek het volgende:
PS dit mailtje heb ik snel in elkaar geknalt en verzonden naar A&F
[...]

Laat ook even weten of er iemand gaat bellen
No offense, maar hier gaan ze niet veel van begrijpen, hergeformuleerd:
quote:
Dear sir/madam,

I'm sending you this email regarding shipment number 4710517 to the Netherlands. It seems it wasn't accompanied by the proper certificate of origin, which means FedEx will return the shipment to you in 24 hours. Since this would cause unnesessary inconvenience to both your company, myself, and the people for whom I've placed this order, I urge you to send to proper certificate of origin to FedEx Europe (of waar het nu ook vastgehouden wordt), so I can reassure them to hold the shipment for a while longer.

I hope I can count on your cooperation to save all parties involved a lot of inconvenience. If you would like to contact me by phone, my number is <blabla>.

Regards,

<naam>
In case je het nog niet verzonden hebt.
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:31:18 #214
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31338692
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:29 schreef Speth het volgende:

[..]

No offense, maar hier gaan ze niet veel van begrijpen, hergeformuleerd:
[..]

In case je het nog niet verzonden hebt.
Top dank je wel

Had hem al wel verzonden maar ik knal dit er gewoon even achteraan

Ik vond hem wel redelijk begrijpelijk in elkaar gezet in 2 min
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:33:31 #215
95608 Speth
Rorschach
pi_31338754
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Top dank je wel

Had hem al wel verzonden maar ik knal dit er gewoon even achteraan

Ik vond hem wel redelijk begrijpelijk in elkaar gezet in 2 min
Ik heb er zojuist nog een n00b fout uit ge-edit.
pi_31346892
Oke, ik heb met Abercrombie gebeld (omg mijn Engels ) en zij zijn direct aan de slag gegaan met het probleem (hadden ze natuurlijk ook wel wat eerder kunnen bedenken ) en ze hebben contact opgenomen met FedEx. Ze verwachten dat het probleem met het Certificate of Origin morgen of overmorgen is opgelost. Ik heb nu verder om een bevestiging van het gesprek en de actie die A&F gaat ondernemen richting FedEx gevraagd via de mail. En A&F heeft toegezegd daarop deze bevestiging mij te zullen mailen.

Ook_gek neemt morgen contact op met FedEx in Nederland om te vragen of zijn inderdaad wat van de kant van Abercrombie gehoord hebben en hij stuurt ook even de bevestigingsmail van A&F door naar FedEx in Nederland zodat ook voor hun duidelijk is dat het Certificate of Origin onderweg is en dat ze het pakket dus niet terug moeten sturen.

Hopen dat het nu eigenlijk goed komt.
pi_31353247
Je kunt meteen weer een inkoopactie doen als je deze bestelling binnenhebt
19 April: Blof (Eindhoven) | 23 April: Alanis Morrisette (Rotterdam) | 27 Juni: Coldplay (Londen) | 2 Nov: Oasis (Amsterdam) | 24 nov: Racoon (Eindhoven)
pi_31356682
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoezo dan?

1 het ligt niet aan steijn maar aan A&F wegensh et niet mee sturen van het document

2 steijn krijgt gewoon zijn geld terug dus ik zie het probleem niet

3 dit is de eerste keer dat dit gebeurd. De vorige 4 zendingen zijn zonder problmen verkomen. Dit is wat ze noemen OVERMACHT

Maar goed je moet het zelf weten.
zeg ik dan dat het aan Steijn ligt?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:53:06 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31358093
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:31 schreef Billy_Mack het volgende:

[..]

zeg ik dan dat het aan Steijn ligt?
nee voel je niet aangevallen. Dat stukje was gewoon voor iedereen in het algemeen

Beetje verkeerd neer gezet, sorry.

PS
Steijn heeft nog geen reactie van A&F en de douane in NL ook nog niet. Ik word er nu vrij saggo door kan ik je vertellen Ik ga anders straks zelf even bellen met A&F

Fedex NL kan niet beloven dat de zending blijft liggen. Eind van de dag MOET hij terug maar men kan hem "perongeluk" vergeten te versturen werd mij verteld
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:40:31 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31360610
mensen goed erg goed nieuws
Ik heb net weer de douane gesproken en ja hoor het is gelukt.
Ze hebben bericht van fedex US gekregen na dat ik zelf nog even A&F gebeld heb.
En wat blijkt. Ze werken niet met zo een certificaat. Ik hem direct het factuur en een lijstje met wat precies wat is door gefaxt naar de douane ( vroegen ze om )

En ik ben net terug gebeld en ja hoor alles is goed. Hij word op dit moment ingeklaard en gaat vannacht nog op transport. steijn morgen word hij bij je afgeleverd

DE ZENDING WORD VANDAAG INGEKLAARD

Lekker wijf ook bij A&F ( teminste haar stem ) Heeft direct gebeld met een 2de lijn naar haar acountmanager van fedex en die heeft op zijn beurt direct een bericht naar fedex NL gestuurd

Helemaal goed dus.

Eind goed. Al goed.

Ps
steijn jou gesprek heeft ook geholpen want er was al een melding voor onzerzoek aan de gang betreft deze zending Maar toen ik vertelde dat de kans bestond dat de zending vandaag retour zou gaan werd ze gek
pi_31360821
Goed gedaan ook_gek & Steijn .

Het is ook meteen aangepast bij het track&trace nummer.
amokaapjeeh O+
pi_31361025
w00tw00t, nice ook_gek en Steijn!
College student in Pasadena, CA!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:09:27 #223
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31361186
Lekker wijf

Mijn moeder wordt ook altijd aan de telefoon uitgevraagd, wie weet is jouw A&F chickie ook wel een vrouw van 45 (wel stijlvoller gekleed dan mijn moeder iig)
pi_31361651
mooi gedaan dudes!
Lang haar to get eunt!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:45:46 #225
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31361973
quote:
4:21 PM
Vrijgave internationale zending
Zo dat hebben ze snel gedaan ik hem de douane om 16:11 voor het laatst gesproken.
quote:
Vastgehouden, ingeklaard bij douanepersoneel nadat vliegtuig was vertrokken
Zo dan ik wist niet eens dat hij 2X is vastgehouden

Steijn bedankt voor het overzicht dat je me mailde met wat precies wat is
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:49:40 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31362072
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:09 schreef Molluck het volgende:
Lekker wijf

Mijn moeder wordt ook altijd aan de telefoon uitgevraagd, wie weet is jouw A&F chickie ook wel een vrouw van 45 (wel stijlvoller gekleed dan mijn moeder iig)
Ze was 21
pi_31362300
Netjes geregeld.

Binnekort weer foto's.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:00:33 #228
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31362301
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze was 21
Kansloos dat je dat gevraagd hebt
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:04:51 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31362416
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:00 schreef Molluck het volgende:

[..]

Kansloos dat je dat gevraagd hebt
kwam zo ter spraken
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:21:43 #230
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_31367226
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:30 schreef Longer het volgende:
mooi gedaan dudes!
zeker goed werk van jullie
"Veni, vidi, vici."
pi_31368699
Heel goed nieuws. Ik zorg dat er morgen iemand thuis is.
pi_31369012
VOLGENDE INKOOPACTIE PLS
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:17:34 #233
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31370883
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 22:17 schreef Steijn het volgende:
Heel goed nieuws. Ik zorg dat er morgen iemand thuis is.
Wat zijn wij een goed team he
Wanneer denk je dat ik de kleding in huis heb

[ Bericht 12% gewijzigd door ook_gek op 11-10-2005 23:25:05 ]
pi_31372524
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef ook_gek het volgende:
Wat zijn wij een goed team he
Wanneer denk je dat ik de kleding in huis heb
Vrijdag in ieder geval, maar ik zal proberen of het donderdag nog kan, maar dat hangt er een beetje vanaf hoe laat ik morgen thuis ben. Het postkantoor is tot 17 uur open, maar ik hoop om een uur of 3 thuis te zijn. Dan moet het nog wel lukken.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 00:13:42 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31372766
topper. Zie je nou wel. Ik had toch al gezegt 1.5 week max. En met jou hulp hebben we dat PERFECT gered
  woensdag 12 oktober 2005 @ 08:05:28 #236
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31376309
Goed werk jongens, ik zou zeggen, Op naar de volgende, helaas staat er vrij weinig op de site op dit moment. Het wordt tijd voor de wintercollectie

Die standaard polo's zijn trouwens even duur geworden als de andere (nu ook 49,95 ipv 39,95)
pi_31377549
Fuck...soap afgelopen...deze thread is gewoon beter dan GTST

*pinkt traantje weg
Fingerspitzgefühl
pi_31377578
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 08:05 schreef Molluck het volgende:
Goed werk jongens, ik zou zeggen, Op naar de volgende, helaas staat er vrij weinig op de site op dit moment. Het wordt tijd voor de wintercollectie

Die standaard polo's zijn trouwens even duur geworden als de andere (nu ook 49,95 ipv 39,95)
de prijzen zijn sowieso best omhoog gegaan.. je kunt beter voor american eagle gaan
roque & roll
  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:59:03 #239
87651 jayson
que sera sera...
pi_31379120
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:39 schreef Aenas het volgende:

[..]

de prijzen zijn sowieso best omhoog gegaan.. je kunt beter voor american eagle gaan
er is NU een nieuwe inkoopactie aan de gang voor AE. wil je meedoen?
ga dan naar: American Eagle
pi_31386844
Oke, ik ben net thuis en heb alles binnen. Verzenden zal niet meer lukken vandaag, Postkantoor is dicht om 17 uur, maar ik zal het morgen allemaal verzenden, dan is het vrijdag in huis.

Al mijn spul past goed ik zal vanavond of morgen wel even wat foto's maken.
pi_31387061
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:59 schreef jayson het volgende:

[..]

er is NU een nieuwe inkoopactie aan de gang voor AE. wil je meedoen?
ga dan naar: American Eagle
doe al mee, vorige
roque & roll
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:54:16 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31388271
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 16:56 schreef Steijn het volgende:

ik zal vanavond wel even wat foto's maken.
He dat vind ik nou een top idee
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:58:25 #243
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31391152
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

He dat vind ik nou een top idee
Nu jij nog
pi_31392428
Komen er nog foto's? Dan kan ik vanacht eindelijk weer fijn slapen.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 22:16:14 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31394555
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 19:58 schreef Molluck het volgende:

[..]

Nu jij nog
hoe bedoel je nu ik nog?

Ik heb het over foto's van de kleding.
pi_31396996
Overzichtje

pi_31397364
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:29 schreef Steijn het volgende:
Overzichtje

[afbeelding]
is jaloers
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:45:31 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31397475
WHOOOOHOOOO die middelste voor aan is voor mij
pi_31398088
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 08:42:12 #250
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_31401726
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:29 schreef Steijn het volgende:
Overzichtje

[afbeelding]
voelt zich jaloers
"Veni, vidi, vici."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties