Ik hoop het wel ja, maar dat zal ook wel weer touwtrekken worden. Ik heb overigens liever dat A&F het gewoon weer een keer verzend maar dan met de juiste papieren. Tenminste, ik neem aan dat iedereen graag zijn kleding wil.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef ook_gek het volgende:
2 steijn krijgt gewoon zijn geld terug dus ik zie het probleem niet
Dat lijkt mij eerlijk gezegd vrij logisch, A&F maakt een fout en daar zouden jullie nou het 'slachtoffer' van worden..quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, maar dat zal ook wel weer touwtrekken worden. Ik heb overigens liever dat A&F het gewoon weer een keer verzend maar dan met de juiste papieren. Tenminste, ik neem aan dat iedereen graag zijn kleding wil.
Dat hangt er van af bij wie de schuld ligt en of A&F dat toe wil geven mocht die bij hun liggen...als ze hem nog eens vanuit Amerika op moeten sturen maak je goede kans dat je de verzendkosten nog een keer mag ophoestenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, maar dat zal ook wel weer touwtrekken worden. Ik heb overigens liever dat A&F het gewoon weer een keer verzend maar dan met de juiste papieren. Tenminste, ik neem aan dat iedereen graag zijn kleding wil.
Ja het is al betaald.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:33 schreef Proper_fucked het volgende:
Steijn, heb je wel al betaald dan?
Hmm.. dat is idd lastig met die verzendkosten dan, ze kunnen het toch zeker niet maken om jullie dat nog een keer te laten betalen?quote:
Dat moet je in geen geval accepteren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat hangt er van af bij wie de schuld ligt en of A&F dat toe wil geven mocht die bij hun liggen...als ze hem nog eens vanuit Amerika op moeten sturen maak je goede kans dat je de verzendkosten nog een keer mag ophoesten
Laat ook even weten of er iemand gaat bellenquote:Dear Mr/Mrs,
Our shipment with tracking nr 70087146405531 REF 001-2945440-01 with order nr 4710517 is hold bij customs. It’s hold there because the don’t have a certificate of origin. Can you please call fed-ex to make sure they have it before tomorrow because they need it before 00.00. If Fex-ex the Netherlands don’t have the papers the shipment will return to the sender.
Contact me if you need more info about this shipment. Phone ************
Kind regards,
Bedankt voor de tips.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:16 schreef Speth het volgende:
verhaal
No offense, maar hier gaan ze niet veel van begrijpen, hergeformuleerd:quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:19 schreef ook_gek het volgende:
PS dit mailtje heb ik snel in elkaar geknalt en verzonden naar A&F
[...]
Laat ook even weten of er iemand gaat bellen![]()
In case je het nog niet verzonden hebt.quote:Dear sir/madam,
I'm sending you this email regarding shipment number 4710517 to the Netherlands. It seems it wasn't accompanied by the proper certificate of origin, which means FedEx will return the shipment to you in 24 hours. Since this would cause unnesessary inconvenience to both your company, myself, and the people for whom I've placed this order, I urge you to send to proper certificate of origin to FedEx Europe (of waar het nu ook vastgehouden wordt), so I can reassure them to hold the shipment for a while longer.
I hope I can count on your cooperation to save all parties involved a lot of inconvenience. If you would like to contact me by phone, my number is <blabla>.
Regards,
<naam>
Top dank je welquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:29 schreef Speth het volgende:
[..]
No offense, maar hier gaan ze niet veel van begrijpen, hergeformuleerd:
[..]
In case je het nog niet verzonden hebt.
Ik heb er zojuist nog een n00b fout uit ge-edit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top dank je wel![]()
Had hem al wel verzonden maar ik knal dit er gewoon even achteraan![]()
Ik vond hem wel redelijk begrijpelijk in elkaar gezet in 2 min![]()
zeg ik dan dat het aan Steijn ligt?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo dan?
1 het ligt niet aan steijn maar aan A&F wegensh et niet mee sturen van het document
2 steijn krijgt gewoon zijn geld terug dus ik zie het probleem niet
3 dit is de eerste keer dat dit gebeurd. De vorige 4 zendingen zijn zonder problmen verkomen. Dit is wat ze noemen OVERMACHT
Maar goed je moet het zelf weten.
nee voel je niet aangevallen. Dat stukje was gewoon voor iedereen in het algemeenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:31 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
zeg ik dan dat het aan Steijn ligt?
Zo dat hebben ze snel gedaan ik hem de douane om 16:11 voor het laatst gesproken.quote:4:21 PM
Vrijgave internationale zending
Zo dan ik wist niet eens dat hij 2X is vastgehoudenquote:Vastgehouden, ingeklaard bij douanepersoneel nadat vliegtuig was vertrokken
Ze was 21quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:09 schreef Molluck het volgende:
Lekker wijf
Mijn moeder wordt ook altijd aan de telefoon uitgevraagd, wie weet is jouw A&F chickie ook wel een vrouw van 45(wel stijlvoller gekleed dan mijn moeder iig)
kwam zo ter sprakenquote:
zeker goed werk van julliequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:30 schreef Longer het volgende:
mooi gedaan dudes!
Wat zijn wij een goed team hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:17 schreef Steijn het volgende:![]()
Heel goed nieuws. Ik zorg dat er morgen iemand thuis is.
Vrijdag in ieder geval, maar ik zal proberen of het donderdag nog kan, maar dat hangt er een beetje vanaf hoe laat ik morgen thuis ben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:17 schreef ook_gek het volgende:
Wat zijn wij een goed team he![]()
Wanneer denk je dat ik de kleding in huis heb![]()
de prijzen zijn sowieso best omhoog gegaan.. je kunt beter voor american eagle gaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:05 schreef Molluck het volgende:
Goed werk jongens, ik zou zeggen, Op naar de volgende, helaas staat er vrij weinig op de site op dit moment. Het wordt tijd voor de wintercollectie
Die standaard polo's zijn trouwens even duur geworden als de andere (nu ook 49,95 ipv 39,95)
er is NU een nieuwe inkoopactie aan de gang voor AE. wil je meedoen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:39 schreef Aenas het volgende:
[..]
de prijzen zijn sowieso best omhoog gegaan.. je kunt beter voor american eagle gaan
doe al mee, vorigequote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:59 schreef jayson het volgende:
[..]
er is NU een nieuwe inkoopactie aan de gang voor AE. wil je meedoen?
ga dan naar: American Eagle
He dat vind ik nou een top ideequote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:56 schreef Steijn het volgende:
ik zal vanavond wel even wat foto's maken.
hoe bedoel je nu ik nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |